pondělí 6. února 2023

Pršelo, chumelilo i slunce svítilo

 Jako na střídačce byly u nás dny uplynulého týdne ( vzhledem k počasí).

Ale musím říci, že jsme byli ušetřeni nějaké divočiny.
Vítr foukal, ale v jen určité míře,
déšť i sníh škody nenatropily.  

Ve čtvrtek jsem na zahradě objevila něžnou krásku.

V pátek se schovala pod sněhovou dopolední peřinu.

Hezky byl pohled z našeho balkónu.


Ovšem odpoledne místo sněhu začalo pršet a tak
bílé nadělení postupně mizelo.
Večer jsem na zkoušku do loutkového divadla
šlapala ve sněhové břečce.


V sobotu ale zase chumelilo.
A v neděli se na modré obloze procházelo slunce.
Takže hurá na vycházku.







Byly to cca 4 km, takže nic moc,
ale hlavu jsem si provětrala krásně
a zčervenaly mi tváře :-))).

Ušila jsem kolegyni louťačce malou pozornost
k  narozeninám.


Rozečtenou mám ,,Bílou vodu".

Takže asi tak.

Hezký týden vám všem.

Moc děkuji za vaše zastavení na mém blogu.

Hanka


16 komentářů:

  1. Stejně hnusně bylo i tady, až na to, že sluníčko vylezlo až včera odpoledne a sníh tu buď není nebo v lese zmrzlý. Takže mne to zatím na procházku neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani u nás bylo sněhu docela dost, ale koncem týdne do toho začalo pršet a sníh zmizel a začalo trochu mrznout. V Neděli jsem si tedy dala procházku skoro 11 km a venku bylo opravdu fajnově a tak mě počasí pokud neprší moc, nijak neomezuje.
    Přeji Ti krásné pondělní odpoledne a krásný celý nový týden, snad i se sluníčkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, minulý týden nebyl nijak pěkný. Sníh u nás není, ale vítr foukal na můj vkus až moc často. Těším se na jaro a kdo si počká, ten se dočká. Tak já čekám 😀😉

    OdpovědětVymazat
  4. U nás bylo tak i tak))) svítilo sluníčko, pršelo, fičelo….dobře bylo doma))))krásný dáreček jsi ušila. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že počasí se vyřádilo asi úplně všude :D. U nás leží půl metru, teď už zmrzlého, sněhu, všude je klouzačka, ale aspoň to sluníčko svítilo :).

    OdpovědětVymazat
  6. Počasí bylo asi všude podobné.Doufám,že aspoň na horách sníh drží.Nejmladší vnučka
    jede na lyžařský výcvik.Měla jsi krásnou procházku,krajina pod sněhem je vždy kouzelná.
    Moc se mi líbí večerní fotografie-A dárek pro kamarádku je nejen krásný,ale i praktický
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, tak to bydlíš Na Krásné Vyhlídce!
    Moc pěkný týden se ti povedl a že počasí občas není podle představ, zato pak, když se ukáže sluníčko, hned to potěší a navíc, když můžeš popadnout foťák a jít se provětrat! Vidíš, kdybys byla líná, budeš sedět doma a vrčet. Ale ty ne, nafotila jsi moc pěknou chvíli. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Hani, to je moc hezká fotografie se sněženkou, jak už vykukuje... Dárečky pro kamarádku určitě potěší. Měj se pěkně, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, u nás byl tedy docela vichr, ale sníh není žádný. Hezké fotky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně zdokumentovaný bláznivý týden! Výhled máš, Haničko, opravdu parádní!
    Moc se mi líbí ty chňapky, jsi šikulka!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, také ti přeji pohodový týden, tentokrát pěkně mrazivý. Na knihu Bílá voda mám také zálusk, ale fronta v knihovně je převeliká. Ta poslední fotka mi připomněla, že i já mám podobnou ve svém archívu. Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts

    Pocukrováno, ale hlavně bez škod! Tady nám hodně foukalo, ale sníh tál než dopadl na zem. I když sníh už v naší kotlině nemusím, teď když mrzne, sněhová peřina by se zahradě hodila.
    Bílou vodu, už mám přečtenou a byla jsem nadšená!!! Sice smutné téma, ale autorka umí podat události velice poutavě!

    OdpovědětVymazat
  13. Vija

    Vidím první letošní sněženku. U nás ani sníh ani sněženky, ale mrzne pěkně.
    Měj hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
  14. Tak u nás po sněhu ani památky. ne, že by mně chyběl, ale přece "Únor bílý, pole sílí."

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, opravdu je počasí, jako na houpačce. Sněženky v naší zahradě ještě nekvetou. Ale na procházce jsem jich v sousedních zahradách viděla dost. Tak snad se také dočkám.
    Chňapky jsi ušila moc pěkné. Určitě kamarádku hezký dárek potěšil. Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Už sněženka? Je to krásný když je příroda pokrytá sněhem.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...