pondělí 13. února 2023

Běžný týden

Utekl mi minulý týden.
Byl to takový běžný týden.
V pátek jsem plánovala zajít na vernisáž
už jarně-velikonoční výstavy na naší Dřevěnce,
ale .... někdy to, co je v plánu, nevyjde.
Není všem dnům konec  a chodím kolem téměř
 každý den.

I v pátek jsem šla, ale až večer
na zkoušku do louťáku.

Měli jsme generálku na nedělní představení.

Nakoukněte.






Foceno přímo  při zkoušení, fotky tedy nic moc.

A už je tu neděle.


Po obě představení bylo hlediště zcela zaplněné.
Je to pro nás radost.






Mějte hezký tento týden.
Třeba taky i s pohádkou .
😃
Hanka

Těší mne vaše navštěva na mém blogu.


 

12 komentářů:

  1. Hani, ty děti ani netuší, že si ponesou díky vám do života spoustu pěkných dojmů. Za to díky vám všem a loutkám zdar. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, musí to být zážitek vidět dětské rozzářené oči a jak je vaše hra baví.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts

    Loutkoherci, máte můj obdiv, vaše práce přináší tolik radosti divákům!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, mám moc ráda tvé ohlédnutí za týdnem. A nakouknutí do zákulisí lotkoherců, to je hodně zajímavé. Koukám, že máte Flíčka vlastně takové bíglíčka :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,máš moc hezkého koníčka.Dělat radost dětem je přímo poslání.
    Také bych něco dělala,připadnu si taková nevyužitá.Vnoučata vyrostla,syn se se psem odstěhoval.Jsme sami.
    Měj další hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Divadlo je kouzelné a děti pořád láká, to je moc dobře!
    Tvůj běžný týden byl fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, mně se ty fotky ze zkoušek naopak líbí. Mají atmosféru, že by to člověka úplně lákalo kouknout i na pohádku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za možnost nakouknutí do zákulisí, je to opravdu zajímavé! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zákulisí je neokoukané a dětská rozzářená kukadla nádherná. Nám zemřel principál našeho ochotnického spolku DIPONA Josef Pšenička, alias rejža, který divadlem žil a pořádal hodně představení pro děti i dospělé a v létě bylo Divadelní léto. Obávám se, že se nenajde tak zapálený člověk pro divadlo na vesnici a bude po kultuře. No, uvidíme je to čerstvá událost, ale takový je život. Měj se hezky a raduj se z každého dne.

    OdpovědětVymazat
  10. Na loutkové divadlo jsem nikdy nějak nebyla. Muž zas jako malej pořádal pro děti z ulice představení.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Hani, já zase na loutky byla a jsem... Dokonce jsem jich několik s kamarádkou vyrobila. Dětem se muselo setkání s Flíčkem moc líbit, takhle zblízka. Líbilo by se i mě... Pozdravuju, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, další týden už pomalu za námi. Ale jsem ráda, že jsem mohla nakouknout k vám do divadla. Je to fakt úžasné, moc vás obdivuji, jak rozdáváte radost dětem i dospělákům .-)

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...