neděle 26. února 2023

Záchvěv jara

 Hezký nedělní večer !
A tak nám nachumelilo. 

😢

Nejsou u nás doslova závěje (byť Krkonoše
máme na dosah), ale ve tmě za oknem se sníh třpytí.

Na naší Dřevěnce to ale už jarem dýchá.

Odpoledne jsem se o tom přesvědčila.

OD MASOPUSTU DO VELIKONOC,
 je název jarní výstavy.

Třeba vám pár fotek příjde vhod.













A protože i o Velikonocích může být sníh.........

Líbilo se vám na naší Dřevěnce?

Mně tedy ano. 

Mějte pěkný týden, ve kterém už vkročíme do měsíce
března.

Díky za vaši návštěvu tady u mne. 

Hanka




16 komentářů:

  1. Hani v Dřevěnce se mi líbí moc, chtěla bych tam nejradši bydlet. Výstava moc milá, ta fotka tetky s nůší je boží ! Měj se krásně, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, sluníčko, ta nůše je mi povědomá, takovou mívala moje babička, když jsme chodili na trávu.A formy na beránka, jednu bych si vzala hned! Krásné, podobné to mívají ve skanzenu v Přerově n.L.
    Hezky jsi nám to naservírovala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, moc! Mám tyhle výstavy opravdu ráda. děkuji, že si nás vzala sebou.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomíná, že by jsme až bude Bobule zdravá a dcera bude mít volno, tak by jsme mohly zajet na Veselý Kopec

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    Moc mě vždy potěší, když nás vezmeš do “Roubenky”.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda ty staré věci, dýchne na člověka takový zvláštní klid a pohoda.
    I u nás máme bílo, mně se to líbí, je hezky jasno. Tak uvidíme jak dlouho to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, u vás na Dřevěnce se mi vždycky moc líbí a ráda si prohlížím fotky. Takovou nůši máme ještě na chatě na dřevo, ta už teda něco pamatuje. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vaše dřevěnka je krásná a jsou v ní moc zajímavé výstavy.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Hani-krásná chaloupka!Škoda,že je to od nás tak daleko...Určo bych na tu výstavu zašla.Pěkný večer!Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, krásná výstava a z chaloupky dýchá historie. Díky a měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta vaše Dřevěnka nikdy nezklame, najde se tam vždycky něco zajímavého. Vzpomínám na paní průvodkyni, která se nám vloni v létě věnovala. Snad se k vám někdy zase podívám. U vás je pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som počula, že cez víkend v Čechách snežilo ... a ja som bola vtedy v Seville s 18-20 stupňami, parádička :) Inak tá Drevenička s výstavou vyzerá naozaj úžasne ♥ Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  13. V Dřevěnce to máte kouzelné!
    Taky nám nachumelilo a podle předpovědi to ještě zdaleka nekončí :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Marcela Nordic Passion5. března 2023 v 4:17

    Jaro se bliží, to nezastavime:-), vystava moc hezka, je pekne pripominat tradice. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Letošní masopust jsem proležela. Dost mě to mrzí. Nebyla jsem ani schopná udělat koblihy...

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za prohlídku Dřevěnky. Je vždy pěkně nazdobená.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...