pondělí 6. března 2023

Budu losovat

 Včera byla první březnová neděle
a v sobotu měl šesté výročí svého trvání
můj blog.

Vůbec mi to nepřipadá, že jsem tady mezi vámi
už tak dlouho. Já vím, proti některým z vás,
to je málo.
Pro mne je to přeci jenom už docela dlouhý čas 
s vaší přízní, stále ke mně nakukujete, píšete komentáře.

A já vám vám za to děkuji.

Bavi-mne-to  tady s vámi stále.

Jako poděkování jsem pro jednu z vás
vytvořila věneček.

Fotka trochu zkreslila velikost kytky.
V reálu tak mohutně nepůsobí. :-)

Věneček je na pověšení nebo jen tak na položení.


Losovat budu v pondělí 20. 3., takže komu by se hodil, 
 písněte v komentáři a zkuste štěstí.

Trochu je mi líto, že se teď na delší čas odmlčela
Dáša (cestou necestou). Začínaly jsme spolu stejně.
Asi má nějaký důvod, snad se časem zase ozve.

A jinak ?

Minulý týden bylo celkem hezké počasí.
Obloha u nás byla povětšinou modrá a na ní se smálo slunce.

A tak konečně ta moje čemeřice na mne( zatím nesměle) vykoukla.


 A zase loutkové .
Dopolední povídání o loutkovém divadle
s dětičkami ze školky.


V pátek zkouška na představení
v Náchodě.

Kašpárek u krále větrů se jmenuje pohádko, kterou jsme
 v sobotu  v Náchodě zahráli. Hrálo se nám dobře.
Náchodští loutkáři jsou fajn .





Do knihovny jsem vrátila Bílou vodu (trochu náročné čtení) a mám rozečtenou už druhou knížku ze tří, které mi nabídla k přečtení snacha.
 O spisovatelce Lise Reganové jsem  věděla od Stáni (veverkoviny),
takže už po titulech nemusím pátrat v knihovně. :-)
Zatím se mi to čte dobře.


Moji milí,
přeji vám pěkné dny tohoto týdne.
Fakt mne to stále tady s vámi baví.

Díky ještě jednou za vaši přízeň.

Hanka



18 komentářů:

  1. Hanko, já jsem úplně zapomněla, že můj blog v lednu oslavil už 8. narozky, to letí, ani mi to tak dlouho nepřijde. O spisovatelce jsem slyšela, v knihovně se určitě budu poptávat. díky za tipy. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,gratuluji k hezkému výročí.Nejdříve k Dáše,je aktivní na Instagramu a dokonce ukázala i dvě novinky.Ale to nebudu prozrazovat,třeba se zase na blog vrátí.Myslím,že důvod je ten,že přeci jen blogování zabere více času pokud chodí ještě do práce.Instagram je jednodušší.
    Věneček je moc krásný,jsi šikovná.Zaujaly mě knížky a tak jsem si názvy opsala.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Už šest??? Tak to velká gratulace)))) Dáša mi tu taky chybí.

    OdpovědětVymazat
  4. Velikou gratulaci posílám čerstvému blogovému školáčkovi a přeji mu další šťastná léta minimálně do plnoletosti! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,moc gratuluju k výročí založení blogu.Ráda tu chodím..A tak trochu závidím život mezi loutkami.Z.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Hanko, především jsem za tvůj blog, články a krásné fotky v něm a i tvé návštěvy na mém blogu moc ráda.
    Dáška mi také moc chybí a jelikož nejsem na Inst., tak mám asi smůlu.Miluju její fotky.
    Kdykoli natrefím na loutky a věci s tím spojené, vždy si na tebe vzpomenu a občas nějaké ty divadelní věci pofotím - pro tebe. Je i několik muzeí.
    Hani, ohledně věnečku, já bych tentokrát o tuto krásnou věcičku stála, a to prosím, ne pro sebe, ale pro dceru, ona miluje modrou barvu a navíc - 21.3.2023 bude mít 20té výročí svatby a to by bylo něco! Třeba budu mít štěstí.
    Hani, tak ať se ti daří nejen na blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný blog a krásné výročí. Přeji hodně inspirace do dalšího psaní a ať se tvému blogu stále tak daří, jako doposud!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc ráda k tobě chodím. Připomněla jsi mi moje výročí, na které jsem úplně zapomněla v prosinci. Blogu bylo deset let. Měj pohodové dny a těším se na další tvoje příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, moc gratuluji k blogovým narozeninám. Chodím k tobě moc ráda! Máš šikovné ruce, ráda nakukuji na tvou zahradu, na cesty tvých výletů i do loutkářské kuchyně.
    Těším se na tvé další příspěvky a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani gratuluji k 6 letům. Ráno u nás bylo bílo. Všechny tři knihy jsem přečetla. Četly se dobře. Na Bílou Vodu se chystám. Přeji ti hodně radosti s loutkovým divadlem.
    Mám ráda tvé návštěvy na mém blogu. Vždy má radost za tvůj komentář.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, blahopřeji k blogovým narozeninám a přeji spoustu inspirace do dalších let . Nakukuji k tobě moc ráda ,jen komentíky občas váznou .Moc se mi líbí loutka Kašpárka.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, omlouvám se, tak jsem nějak skočila mezi anonymní . Ještě jednou srdečně blahopřeji . Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, to je hezké výročí. Je moc dobře, že tě to baví, a také ráda nakukuji. Na loutky, výtvory, kytičky... hodně radosti a nápadů k blogování.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji, takže vlastně "školačka"...Nakukuji sem moc ráda a hledán i inspiraci. Přeji krásné dny a hodně radosti ze života.... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  15. Ať se Hani tobě a tvému blogu daří. Baví mne to u tebe stále :-).
    A pokud vím z Instagramu, Dáša se stala hrdou babičkou, tak tráví volný čas zajisté s miminkem co nejvíce to jenom jde.

    OdpovědětVymazat
  16. Věneček je vážně krásný. Zároveň bych ráda pogratulovala za tak dlouhou výdrž v online světě :-) Já začala roku 2017 :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Haničko, gratuluji ti k tvému šestému výročí a přeji mnoho inspirací do dalších let.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, moc gratuluji k výročí blogu ! Ať Tě blog stále baví a přináší Ti radost. Dáše napíšu na instagramu pozdrav od Tebe. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...