pondělí 3. dubna 2023

 Zdravím při MODRÉM pondělí !


Včera byla KVĚTNÁ neděle.



U nás mají děvčata lítování a jelikož mám malou sousedku,
počítala jsem s tím,že mi přijde
zazpívat :
Líto, líto nesu
až se celá třesu.
Ještě jsem dnes nesnídala,
protože jsem pospíchala,
abych něco dostala.

Dostala- panenku, perníčky a dobroty.

😃


Počasí moc  jaro nepřipomíná, ani se mi 
na velké procházení nechce.
Ale přeci jenom jsme se s mužem šli v týdnu
trochu přírodou projít.

Chtěl mi ukázat místo s bledulemi. Byly tam, ale už skoro odkvetlé,
takže jsem je ani nefotila. A nebyla to až tak velká plocha, jak mi
o ní říkal. Ti, kteří místo objevili, se zřejmě o zmenšení postarali.




Kvítka na naší zahrádce dělají co umí.
Ale přesto si říkají:
zima,zima tu je.

Před námi je týden, který už je svým způsobem poznamenán Velikonocemi.
Mějte ho klidný, pohodový.

Hanka
Moc vám děkuji za vaši stálou přízeň.


12 komentářů:

  1. Lezarts

    To je hezký zvyk!
    Panenka určitě udělala radost a nemuselo se moc litovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, krásně je u tebe, krásně je u vás v přírodě. Ten kamzičník jsem mívala, ale kde je mu konec?
    Panenka musela dát hodně práce!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani máte tam hezké tradice. Panenka je nádherná a příroda u vás také. Krásně jsi fotila i moc hezký článek napsala. Přeji Ti krásné jarní dny. U nás je děsná zima i když se sluníčko snaží, tak tentokrát ven nejdu. Jsou jen 2°C a fouká děsně ledový vítr, tak že pocitově je dost pod nulou. měj se moc krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,to jsou moc hezké zvyky,já je vůbec neznám,ale na Velikonoce se moc těším.Hlavně na
    koledníky z rodiny.Na procházce jsem byla v neděli a teď je taková zima,že se mi už nikam nechce.Měj hezké dubnové dny

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, to je hezké, jak se u vás drží tradice. Kolednice byla určitě nadšená, panenka je krásná!
    Snad se dočkáme i hezkého jara!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lítování neznám, ale je to krásná tradice. Počasí nám nějak to jaro kazí, že ?
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, ani já vůbec neznám tuhle tradici. Nádherná panenka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, tuhle tradici neznám . Panenka je parádní a určitě udělala velkou radost. Příroda je u vás hezká , u nás začíná růst dálnice a okolí se mění . Počasí nám nepřeje , tak snad se brzy umoudří.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to letos na bledule vyšlo dokonce dvakrát po sobě. Sice nesvítilo sluníčko, což dojem trochu kazilo, ale stejně jako pokaždé když tam přijdu mi spadla brada z té nádhery i vůně....

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle tradici také neznám, ale je fajn, že se někde stále dodržují. Dneska to na jaro fakt nevypadá, i když u nás sluníčko svítilo, větrná zima je hodně nepříjemná. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, ani u nás taková tradice není, to je hezké, že se stále dodržuje, u nás ani ti koledníci velikonoční pondělí už moc nechodí a když, tak vařené vajíčko ani nechtějí... Panenka je moc hezká, povedla se ti a moc hezky jsi vše nafotila. Kytičky se snaží...

    OdpovědětVymazat
  12. Vija
    Hani, ani já neznám tuto tradici. Panenka je hezká´. Jaro si s námi hraje.
    Měj hezké dny. J
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...