pátek 7. dubna 2023

Sváteční

 Svátky jara jsou tady !
A tak vám všem přeji


Užijte si je i když počasí nebude zrovna to pravé ořechové.

Pro mne jsou Velikonoce především svátky jara.
Mám v paměti,že jsem dostávala něco nového
na sebe, že jsme s kamarádkami utíkaly a schovávaly se před kluky.
Taky mám v paměti, že naši dva synové si vykoledovali a domů
přinesli až
6O na tvrdo vařených vajec :-))).
 

Teď už jsou to dny klidnější.
Ale vyšlehat mne přijdou !
???
Tři malí koledníci od sousedů.

Jaro dělá zatím s pěknými dny drahoty,
tak alespoň doma se výzdoba trochu jarně tváří.





Plním slib výherkyni mého věnečku 
a dávám sem fotku, kterou mi poslala,
abych zveřejnila, jak věneček dveřím u nich sluší.
Mám radost, že jsem Ti Oli, udělala radost. 


Ještě jednou přeji vám všem

jen samé hezké sváteční dny !

Hanka



20 komentářů:

  1. Hani, krásné svátky i tobě. Máš to krásně vyladěné. Mám podobné vzpomínky, jen tolik vajec se nám nikdy nesešlo :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hani díky, i já všem přeji od ♥ krásné a radostné Velikonoce....užijte si je všichni.... Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, moc krásná výzdoba, džbánek mám stejný - od Lenky. Výherkyně byla ta pravá, věneček jejím dveřím sluší.
    Zajíci jsou jako živí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani máš moc hezkou výzdobu. Přeji Ti krásné a pohodové Velikonoce a užij si je s rodinou dle svých představ a přání.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,máš to moc hezky nazdobené.
    Užij si krásně velikonoční svátky

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, přeji Tobě i rodince krásné prožití velikonočních svátků.
    Máš nádherně nazdobeno , moc se mi líbí ten džbán od Lenky , já mám trochu jiný.
    Věneček na dveřích u Olinky je parádní.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, klidné svátky jara celé tvé rodině🥰

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc krásná výzdoba. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani přišla jsem Ti popřát pěkné svátky, prožij je v klidu a pohodě. Máš to vše moc hezké, pozdravuju ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, přeji veselé Velikonoce. Obdivuji hezkou výzdobu u vás doma. Krásné jarní dny ( snad už konečně) Vám všem . M.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná výzdoba :), přeji hezké svátky jara!

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké a klidné Velikonoce i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, máš krásnou jarní velikonoční výzdobu. A je hezké, že tě přijdou kluci omladit, to já asi uschnu :-) Přeji hezké velikonoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  14. Haničko, je u tebe moc hezky, děkuji i za milé vzpomínky.
    Užij si krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Haničko, moc pěkně vítáš velikonoční svátky. Přeji tobě i tvým blízkým ještě příjemný zbytek volna a svátečních dní :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Haničko, krásně velikonočně je u tebe. Přeji i tobě krásný velikonoční podvečer. Ivana

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, také ti přeji krásné svátky. Věřím, že se toho teplíčka také konečně dočkáme. Máš pěknou výzdobu...

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, doufám, že velikonoční svátky proběhly dle plánu))))
    Měj se moc hezky. Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Máš krásně odekorovaný byt.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...