pátek 14. dubna 2023

Už jsou za námi

Velikonoce jsou za námi
s další dny před námi.

Jen ještě letmo se po svátcích jara
ohlédnu.
Vajíčka pro koledníky zdobím- dá se říci -
horkou jehlou. Stejně se rozbijí.
Když bych chtěla věnovat kraslici (zdobený vejduněk)
to by byla jiná.
Ale i takhle se koledníkům líbila.


Domnívala jsem se, že přijdou jen malí sousedíci,
ale přišli i ti velcí, Takže vyšlehaná jsem byla dost.
Ti malí dostali sladkosti a k tomu ještě něco :


Ti malinko větší jen sladkosti
a ti velcí ?
No přeci slivovičku, to je jasné !
Ale už je to za námi.
Počasí je vskutku aprílové.
Předevčírem byl krásný den. Pracovala jsem na zahrádce.
Ovšem včera a dnes prší a zase bude vše blátivé a houpavé.
Konečně mi rozkvetly narcisy a i zlatý déšť už 
dostál svému jménu.


Není tolik dní, které by mne ven lákaly
a tak jsem doma.
Čtu nebo se věnuji ručním pracím.
Uháčkovala jsem šátek. Asi to bude dárek pro vnučku Hanku,
která je zase v Dubaji. Mně už z ní trefí šlak :-))).


Přečetla jsem poslední díl
ze  tří knih spisovatelky Alison Belshamové.

Líbilo se mi to. Takové čtení mohu......


Před námi je víkend.
Já mám v neděli loutkové.
Vy ho mějte pěkný dle svého přání.
A přeji vám všem i hezké dny dalšího týdne.

Hanka

Díky za vaši návštěvu na mém blogu.



17 komentářů:

  1. Hanjko, vajíčka máš krásná, i když Tobě připadají obyčejná. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani vajíčka jsou moc hezká a líbí se mi polštářek a figurka a šátek je také perfektní. Jsi moc šikovná. Přeji Ti krásné jarní dny a těším se, až bude hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts

    Vlastně i to špatné počasí je k něčemu dobré! Prospívá k vydařenému tvoření👍
    Přeji, úspěšné “ kašpárkování”😉

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, ten šátek je opravdu krásný. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, ten šátek je moc hezký, barvičku jsi zvolila parádní. U nás celkem vydatně prší, na víkend jsme chtěli jet na chatu, ale do deště se mi fakt nechce. Snad už se konečně příští týden dočkám. Chtěla bych tam nějaký den zůstat a ne tam jet jenom na otočku. Kdo si počká, ten se dočká, tak čekám. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,jsi moc šikovná.Všechno tvoje tvoření se mi moc líbí.Šátek je nádherný.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, hezky jsi tvořila, jsi pilná. U nás také každý den prší, když zrovna nesněží. Měj se dobře, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc hezké ohlédnutí za Velikonocemi, nachystaná si byla vzorně.
    Na zahradu jsem se dostala zatím jen málo, snad už období dešťů končí...
    Šátek udělá Haničce radost, je skvělá, tyhle zkušenosti jsou k nezaplacení!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to musela být řádná koleda.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ty vajíčka máš moc krásná a ten šátek úžasný. Měj pohodovou neděle.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, byla jsi na koledníky hezky připravena. Polštářek i šmoula jsou parádní , vajíčka máš hezky nazdobená . Já je letos jen nabarvila , nějak se mi do zdobení nechtělo. Šátek pro vnučku je supr, moc se mi líbí barvička. U nás tento týden kromě středy nestál za nic , chladno, déšť , to se na zahradu jít nedalo. Doufám, že se počasí konečně umoudří.
    Hani, měj se krásně, přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné povelikonoční ohlédnutí))) Knihy jsem přečetla všechny a líbily se mi moc. Šátek je nádherný , určitě udělá vnučce velkou radost.
    Měj hezkou neděli i další dny. Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásnu Veľkú noc si mala ... Krásne dni želám aj naďalej, Marta

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, kraslice jsou náhodou moc pěkné. K nám koledníci nechodí, jen máme vyhrazený jeden den k větší rodinné návštěvě u nás a už mě to docela zmáhá. Pekla jsem pro všechny mazance a beránky, chystala pohoštění až mne chytla bolest zad. Došlo i na masáž. Když jsem byla mladá, zkoušela jsem všelijaké techniky malování kraslic i škrábání a jednou jsem skončilas popáleninami na pohotovosti. Dokror se mohl umlátit smíchy a divil se, že měsíc před Velikonocemi jsem přišla s takovým příběhem. Užij si loutkové a děti a měj se krásně. Jo a šátek je parádní.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, měla jsi příjemné velikonoce a koledníci byli určitě spokojeni. Já jsem letos neměla ani výzdobu, barvená vajíčka jsem měla. Byli jsme celé svátky mimo domov. Počasí stále není nic moc, tak chatu a zahrádku trochu zanedbávám.

    OdpovědětVymazat
  16. Byla jsi vzorně připravená Hani. U nás v ulici již ani koledníci nechodí, starousedlíci zestárli a mladí se odstěhovali od rodičů 😉. Období, kdy jsem barvila košík vajec, je již dávno pryč.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...