neděle 23. dubna 2023

Některý mail nepotěší

 Minulou neděli u nás svítilo sluníčko.
Obávali jsme se, že moc dětí na naše představení nepřijde.
Opak byl pravdou.
Diváků po obě představení bylo dost. 



Počasí bylo tento týden víceméně aprílové.
Když se ale den povedl, využila jsem toho.
Někam jen tak se podívat.... buď tam




nebo jindy jinam....





I na zahrádce jsem pobyla...



Byl by to takový normální týden kdyby....................

V pátek ráno jsem sedla k PC, rozkliknu mail od kolegy loutkáře
a čtu nevěřícně dvě větičky , čtu znovu.....
Zemřel člen naší loutkářské party - nečekaně.
Ještě v neděli s námi hrál, byl v pohodě.....

Bude nám chybět.


Mějte pěkný zbytek neděle,

mějte hezké dny následujícího týdne.

Hanka


Díky za vaši návštěvu tady u mne.



15 komentářů:

  1. Hani to jsou krásné fotografie. Představení se vám povedlo, to je důležité, diváků bylo dost, což je také důležité a za odměnu krásný výlet. ta zvonička je nádherná a obdivovala jsem i tu dřevěnou chaloupku a ten kovový kryt na studni. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti příjemné jarní dny ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani taková smutná zpráva je vždycky šok. Upřímnou soustrast rodině.

      Vymazat
  2. Hanko, přesně, jak píšeš, tak se odvíjí život, krásné chvilky a taky příroda, mezitím smutno po kolegovi, který odešel bez rozloučení, je to směska pocitů, které někdy není lehké vstřebat.
    Kamzičník jsem měla léta před domem, ale už tu není a záhadně se objevil o pár vchodů vedle.Jsou to taková sluníčka.
    Hani, držím palce, aby bylo dobře. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Divadélko vždy děti potěší.Zvonice mě zaujala,zapsala jsem si.
    Mail opravdu smutný a vůbec,když je to nečekané.Bohužel i to je život.
    Hani,měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, fotečky jsou nádherné . Divadélko udělalo dětem radost. Studna je parádní .Líbí se mi kamzičník , jsou to taková malá sluníčka. Taky jsem ho měla na zahradě , ale pak se ztratil, asi nedal zimu.
    Na závěr smutná zpráva , bohužel život je takový a někdy dost krutý když je to nečekané .
    Přeji pěkné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, takové zprávy rozetnou normální dny jako blesk. Moc smutné.
    Děkuji za fotky z divadla, cesty i zahrádky.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, to je smutná zpráva, náhlý a naprosto nečekaný odchod bolí.
    Počasí nám neustále nepřeje, jeden den hezky a tři dny opět prší. Já už nevím, kde brát energii 😯,
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts

    Taková zpráva, vždy zasáhne, jako blesk z čistého nebe… ale musí se jít i tak dál…

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, hezké fotky z procházek a ze zahrádky.
    Je smutné, jaká ztráta vaši loutkářskou partu potkala. Jistě vám kolega bude chybět.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, smrt vždycky bolí ať už očekávaná nebo náhlá, ale tak už to prostě v životě je.
    Jarní fotky z procházek jsou moc pěkné, zvlášť se mi líbí dřevěná zvonička. Přeji pěkný týden a moc zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ráda jsem k Tobě nakoukla na divadýlko, na příírodu. To je moc smutná zpráva, to bolí.
    Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, ano měla jsi hezký týden až na tu zprávu. Tahle nečekanou zprávu jsem dostala před pár měsíci a doteď jsem se z toho úplně nedostala. Obzvlášť, když je to člověk, kde nic nečekáš, protože je zdravý a o tolik let mladší než já, téměř o čtvrt století. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc smutná zpráva a jde-li o člověka, který rozdával radost, bolí to o to víc. Přeji alespoň trochu klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Vydařený víkend, ale smutná zpráva. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...