pondělí 1. května 2023

Máj půjdem v háj

  Poslední dubnová neděle
přinesla počasí, které jsme určitě všichni
rádi přivítali.
V lese, který mám co by dup,
je nová Naučná stezka. Oficielně by se měla
snad otevírat příští týden, ale já si ji 
včera téměř celou prošla sama.










Odtud vede cesta ještě k dalšímu altánu, ale to si nechám na jindy.
Nevracela jsem se ani po dané zpáteční trase této stezky.
Šla jsem trochu jinak. Vždyť to tady znám dobře.




Tento pohled mám moc ráda.




Neopomenula  jsem zkontrolovat, zda už je čarodějnice na večer nachystaná.

Byla a líbila se mi- povedla se.



Dnes je  první den májový.
Máj, máj - rozkvetlý máj.
A tak rozkvetl i věnec na našich venkovních dveřích.
Bohužel kvítka jsou umělá. Ta přírodní by dlouhou výdrž neměla.


Mějte krásný dnešní den,

mějte hezké i dny tohoto prvního májového týdne.

Hanka

Díky za vaše zastavení tady u mne.
Ťukněte si na zvětšení fotky , smad přečtete co je psáno
na tabulích, které jsem míjela (bylo jich podstatně víc, ale to už bych vás
dnes fotkami zahltila - i tak jich je dost :-) ).



12 komentářů:

  1. Hani, díky za procházku lesem - jsi schopný předskokan! Věnec je krásný a u tebe nic neobvyklého, máš vkus.Krajina u vás líbezná, to vím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, také jsem byla o víkendu na procházce v lese a moc jsem si to užívala. Věneček je moc pěkný i když jsou kvítka jen umělá. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krásné to tam máte)))) hlavně, ať to dlouho vydrží ok.
    Přeji krásný květen.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,krásná procházka.To se máš,že máš blízko les.Výhled na krajinu je opravdu nádherný.Prodloužený víkend se vydařil.Já nemám umělé květy ráda,ale spíše ve váze,na takově věnce živé být nemohou.Já na dveřích věnec nemám,ale sousedky mají,také s umělými květy a je to hezké a hlavně praktické.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    To se to bude procházet, a ještě se člověk ponaučí😁

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výlet naučnou stezkou , krásné jsou i fotografie. Přeji ti pohodový měsíc máj.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani , děkuji za hezkou procházku. Pokochala jsem se , máte moc pěknou krajinku . Líbí se mi i ty fotečky s modřínovými větvičkami. Věneček na dveře je supr .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, krásná cesta a pěkné fotky se ti povedly. A ten věnec je krásný. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, děkuji za jarní procházku po moc krásné cestě!
    Chválím elegantní věnec i parádní čarodějnici.
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, zdravím. Už jsem Ti jsem jednou komentář psala, díváš se do spamů ? Moc se mi líbí ta cesta a vůbec celá procházka. Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné místo, trochu ti závidím, že máš takovou nádheru poblíž. Moc se mi líbí ty dřevěné obrázky :).

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, krásný les!! Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...