neděle 7. května 2023

Jen tak

 Jak ten týden uteče.
Zítra je pondělí - svátek a druhý
prodloužený víkend bude fuč.

Byť počasí je stále na střídačku, je jasné,
 že jaro usedlo na vládnoucí trůn.
I u nás, kdy je přeci jenom jeho příchod
opožděnější, je to znát.  

Domluvily jsme se kamarádkami
a udělaly si malý výšlap po okolí
(cca 10 km).

Počasí nám vyšlo, takže to bylo fajn odpoledne.





 

A jinak ?


Dřevěnka poskytla na nějakou dobu
místo k setkání pohádkovým postavám.
Zapůjčili jsme některé naše loutky, aby pomohly
pohádkovou atmosféru vytvořit.






Součástí páteční vernisáže bylo i naše vystoupení
s krátkou pohádkou.

Takže asi tak !

Mějte příjemné dny !
Jsem tady s vámi ráda
a moc děkuji za vaše nakouknutí .
Hanka


 

15 komentářů:

  1. Hanko, takový babinec na výšlapu je skvělá věc, navíc když přeje i počasí. Věřím, že si i Dřevěnka užila malé i velké návštěvníky. Až na nějaké přeháňky se oba prodloužené víkendy docela vydařily. Fotky se mi líbí, díky za ně. Zdravím, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, kdyby nic jiného, tvá první fotografie mě vzala za srdce. Krása. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, z výšlapu jsi pořídila moc pěkné fotky, kvetoucí stromy, modrá obloha, jarní nálada. U vás máte lepší počasí. My tady máme dnes pošmourno a zimu, což na sváteční náladě nepřidá. V létě se určitě podívám do vašich končin, snad opět navštívíme i Dřevěnku. Ráda bych i na jiná místa. Uvidím, kam mne mladí zavedou. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,s kamarádkami se šlape vždycky lépe.Měly jste skvělý výlet a pořídila jsi nádherné fotografie.Rozkvetlé stromy a obloha bez mráčků.
    A parádní akce v Dřevěnce.Jsi pořád činná.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnou procházku jsi měla. Já měla v pátek dovolenou a dny mi hrozně utekly. Brala bych tři dny volna každý týden:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výšlap, nádherné fotografie. Já jsem byla v sobotu. Dnes je dost chladno, to jsem ani nos nevystrčila.Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, moc krásné fotky z vašeho výšlapu! A dřevěnka - loutky se tam moc hodí, jako by tam patřily!
    Přeji krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně rozkvetlá procházka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný májový výšlap jste měli. A tu vaši dřevěnku stále obdivuji. Měj se fajn. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, udělali jste si krásný výlet. Ta dřevěnka je kouzelná. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Lezarts

    Kouzelné místo, pro kouzelné postavičky!
    Ať žije jaro v plném květu☀️

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, vyfotila jsi krásně jarní přírodu. Byl to pěkný výlet. I loutky v Dřevěnce jsou kouzelné. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Hani, ta rozkvetlá cesta je moc hezká a pohádková chaloupka taky ! Měj se dobře, jsem zvědavá, jestli komentář tentokrát vydrží nebo zase zmizí... Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, parádní procházka. Fotečky jsou moc hezké. Pohádková Dřevěnka i s pohádkou byla kouzelná a určitě potěšila malé i velké návštěvníky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela - Nordic Passion11. května 2023 v 8:42

    Hani,jaro je proste krasa, jinak tomu neni ani u vas. Hezky zbytek dne. M.

    OdpovědětVymazat

Losovala jsem !

  A máme tady nedělní večer. A já vylosovala dvě výherkyně knížky Nejsem jenom sestra. Oběma vám gratuluji ! Ale ještě jedna knížka najde sv...