pondělí 15. května 2023

Náchodský zámeček

Byla jsem zvědavá na nově zrekonstruovaný kopec,
na kterém stojí náchodský zámeček vršku kulatého. 

S kamarádkami jsme se tedy do Náchoda vypravily.

A nebyly jsme zklamané.
Stojí to za to, projít kopec, který je
protkaný stezkami vedoucími k zámku. 











Fotky jsou fajn, ale zcela určitě je lepší se tam
projít a vidět vše na vlastní oči.

To bylo ve čtvrtek.
A v sobotu akce Pohádkový les u rybníka Špinka
u Červeného Kostelce.
Přijali jsme pozvání zahrát dětem, které
se této akce zúčastnily.





Mějte se hezky.
Příjemné dny tohoto týdne vám všem
přeji z celého srdce.
Hanka
Díky za váš čas, který věnujete k nahlédnutí
sem ke mně.



17 komentářů:

  1. Hanko, krásné a lákavé! to abychom co nevidět zajeli do Náchoda a na Broumovsko.
    Už jsem tam od podzima nebyla! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výlet)))) díky za tip na další cestování. Tady jsem nikdy nebyla.
    Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, to je jasné, že přímá procházka je lepší než fotka, ale tvoje fotky mohou zlákat další zájemce k návštěvě zámku. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  4. Hani zámek je opravdu hezký i jeho okolí. Třeba se i tam někdy podíváme. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. V Náchodě jsem byla jen jednou a to je už skoro 25 let. Vybavuji si jen restauraci, ze které bylo krásně vidět na zámek. Tam jsme tenkrát nedošli. Doufám, že nás to ještě čeká.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, moc ráda jsem se podívala, na zámku jsem nebyla hromadu let - to byl Adam malý prcek. Ráda bych si to zopakovala...
    Děkuji a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    V Náchodě na zámku jsem byla, ale je to asi 15 let. To bude chtít “reprízu” obzvláště park.
    Pěkný den a hodně divácké drobotiny☀️

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, ráda jsem nahlídla, potěšila oko i duši tvou pozvánkou. Děkuji a přeji další pěkné výlety :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, potěšila jsem oko, byli jsme tam, když to bylo v plné rekonstrukci, takže nebylo nic vidět.....tak třeba někdy, ale díky za reportáž. Přeji i já z mokrých Jizerek krásné dny. Olina

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, zdravím. Na zámku jsem byla kdysi dávno, podle fotografií cesta k němu vypadá moc hezky. Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za krásný výlet - letos to bude 25 let, co jsme si dali s manželem v Náchodě první pusu, letos bychom se tam chtěli k výročí vypravit, tak snad to klapne, je na co koukat :).

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, děkuji za procházku . V Náchodě na zámku jsem byla, ale to už je strašně dávno. Stezky k zámku jsou moc hezky upravené.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nevím proč pořád padám do anonymních.
      Hani , měj se krásně. Jana

      Vymazat
  13. Ráda jsem si osvěžila vzpomínku na náchodský zámek. Už je to ale let 🙄.
    Hani měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, krásné místo, nikdy jsem tam nebyla, aspoň si to nepamatuju. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Hanko, na Náchodském zámečku jsem byla jako 12 letá - na výletě z pionýrského tábora. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, tak takhle pěkná cesta k zámečku, kdy jsem tam byla, asi před 50 lety, tedy nebyla. Je příjemné jít po zrekonstruované cestě.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...