pondělí 22. května 2023

Tři v jednom

 Tři akce v jednom týdnu jsem měla.

Sraz od devítky,
minisraz od ekonomky,

výšlap s kamarádkami.....

Jen tak po našem okolí  cca 8 km.




Takže mi týden utekl ani nevím jak.

Víkend byl o práci na zahradě.
Jarní květena je pomalu pryč a přichází doba,
kdy si kvítka namíchají sytější barvy.

Zatím teď v naší zahrádce převažuje svěží zelená barva.

Lístky jabloňových květů vítr pomalu odnáší kam se mu zachce.

Když jsem je fotila, to byly ještě v celé své kráse.

Další květnový týden je před námi.

Užijte si ho, mějte pohodové vydařené dny !

Hanka 

Díky, že vás ještě neomrzelo sem ke mně nakouknout.



13 komentářů:

  1. Hanko, já nakukuju moc ráda. Týden jsi měla na zážitky bohatý, to je dobře. Měj se hezky a užij si v pohodě i tento týden, zdravím 😊😉

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, jak jdeš z akce do akce)))
    Hezký týden i u vás Hani.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie. Přeji ti moc hezké jarní dny i když prý mají přijít bouřky...Šeřík miluji, ale ve váze ho ještě nemám. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, zajímavý týden, plný zážitků a jsi hodná, že ses o dojmy rozdělila s námi. Pěkný zbytek května přeji.
    Zahrádka je půvabná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,měla jsi hezký týden.Setkávání s kamarádkama je vždy fajn.Fotografie s koňmi se mi moc líbí a v Krkonoších jsou pořád zbytky sněhu.Zahrádku máš krásnou.Šeřík jsem fotila včera,konečně vykvetl i v sídlišti.Lákalo mě utrhnout si do vázičky,ale v sídlišti,kde to je k radosti všech by to bylo blbé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný pohled do tvé kouzelné zahrady, Hani! Teď je ta zelená prostě nej!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts

    Ano, zahrady se ujímají svojí krásou vlády nad naším časem. Duše je šťastná, tělo občas naříká 😁. Ale ten pohled na výsledek je neocenitelný.
    Hezké zážitky i krásná zahrada, báječně trávený čas!!!
    Přeji ti, aby to tak pokračovalo!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Fukcarinka - moc hezké fotografie, Hanko, měla jsi pestrý týden.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, krásné fotky a měla jsi nabitý týden. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Já nabité týdny nesnáším, miluji své lidi, ale zároveň miluji svůj klid, a jakmile to nemůžu vyvážit, je to v pytli. :D

    Kvete ti to krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké vzpomínky. Srazy jsou vždy zajímavé a je fajn se takto po letech potkat! Moc hezký foto článek. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Květy jabloní jsou kouzelné... A šeříky, ty miluju, vzpomínám ráda na dětství, kdy jsme je mamince trhaly se sestrou ke dni matek :).

    OdpovědětVymazat
  13. To bol celkom náročný, ale krásny týždeň !

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...