pondělí 29. května 2023

Nic nového či zvláštního pod sluncem


Takový celkem obyčejný týden to byl.

Jsou záležitosti, které se udělat musí
a jsou takové, kterými si člověk zpříjemní život.
 

A já si ho opět zpříjemnila výšlapem
s kámoškami po okolí našeho města.

Před 25 lety vysadila rodina mé kamarádky
lípu. Takový malý proutek to byl.

A dnes ?


Lavička a stín lípy umožňuje odpočinek a výhled do kraje
na Jestřebí hory.....




Stále je co poznávat i v blízkém okolí.
Trasu, kterou jsme s kamarádkami šly, jsem šla poprvé.
A že už v našem městě žiji pěkných pár let. 
😁

Počasí je teď OK,
takže si užívám zahrady.
Tam je stále co dělat,
tam je možné ale i odpočívat.
Což činím ráda a většinou s knížkou v ruce.




Před námi je týden, který nás už převede
do dalšího měsíce.
Skoro se mi nechce věřit, že už je to červen.
 
Tak hezké dny !
Hanka

Díky za vaše zastavení.




16 komentářů:

  1. Hanko, to byl ale pěkný týden a u tebe na zahrádce by bylo i kafíčko a sluníčko fajn.
    Přeji ti i následující týdny pohodové. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, pěkný výšlap s kamarádkami a parádní posezení na zahradě. Také ráda relaxuji na zahradě a knížka prostě nesmí chybět. Měj se hezky a užívej si slunečné dny, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Hani to jsou moc hezké fotografie, pěkný výlet s kamarádkami a květy jsou také krásné. Pivoňky mám moc ráda
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Vija
    Hani, jr krásně a k výšlapům i kafíčku s knihou to láká. Mám to stejně. Hezké ☀️ dny přeju. J.
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,výšlap s kamarádkama je vždy fajn.Mně to aspoň vždy potěší,ale teď se nějak nemůžeme dát všechny dohromady.Ale mám ještě tady sestru.Příroda je nádherná.
    Máš hezkou zahrádku a pěkný koutek na čtení.Já se musím spokojit s lodžii,kde mám teď
    hodně kytiček a posezení a často tam usedám na sluníčku s knížkou.To mám hodně ráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, tak jdu k Tobě zkusit komentovat, moje komentáře mi u Tebe mizí... Moc se mi líbí lípa a lavička u ní, taková stojí před domem, kde bydlela moje babička. Měj se hezky, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, máš pěknou zahrádku, ráda jsem nakoukla. Lípa je moc krásná a je to hezký počin. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, tedy ta lípa a ten výhled - to je nádhera! Moc hezky máš i na zahrádce, krásná oáza!
    Přeji jen takové hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes je každý výlet zážitek, všechno se nám zelená a kvete i doma je dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts

    Hezký počin, lípa s lavičkou. Člověk nemusí jezdit daleko, aby objevoval stále nová zákoutí.
    Přeji příjemné chvíle v zahradě!

    OdpovědětVymazat
  11. Lipa s lavičkou je ako z rozprávky ... poteší pocestných ...to ste krásne vymysleli ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, je vidět, že ses měla fajn. Přeji krásný červnový rozjezd. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Teď je všude tak kráááááásně! A v přírodě nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  14. Ta lípa s příběhem je kouzelná, a ty výhledy... krása!

    OdpovědětVymazat
  15. Připomnělo mi to knížku, kterou jsem kdysi ráda čítávala - Ve stínu lípy, Svatopluk Ćech...

    OdpovědětVymazat
  16. Návštěva lípy je působivá. Taková vizuální představa toho, co udělá čas. Krása.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...