pondělí 31. července 2023

Prázdniny jsou v půli

O víkendu byla u nás pouť, což  znamená, že se
prázdniny rozpůlily.
Vždycky mi ten srpen pak utekl hodně rychle.
 

Pouťové dny proběhly v podstatě jako vždycky.
Náměstí plné atrakcí,
naše loutkové představení,
sobotní ohňostroj.
A u nás doma nechyběly pouťové koláče






Počasí bylo celkem ucházející a tak kdo má rád pouťové veselení
si to určitě užil.
Já už to neprožívám, ale určité sepjetí s poutí mám
a to díky našim loutkovým představením.

Obloha teď poslední dny má spíš barvu do šeda,
občas zaprší, vedra jsou pryč.
Kytičky na zahrádce si libují, protože mají dostatek vláhy.



Zítra vykročíme do dalšího měsíce tohoto roku.
Už je to v pořadí měsíc osmý.
Mějte pěkný týden, užívejte prázdniny,
užívejte si dovolených, užívejte si normálních dní.
Hanka

Díky za vaše nahlédnutí sem ke mně.



16 komentářů:

  1. Plíživě se blíží zase ta horší půlka roku. Já už to nějak neřeším jestli jsou nebo nejsou prázdniny, ale strašně rády by jsme s dcerou zastavily čas, protože vnučka za měsíc půjde poprvé do školy....

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, máš pestrý a bohatý život. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, pouť jste si užili, kola e vypadají skvěle a jistě i skvěle chutnaly. Kytičky na zahrádce Ti úžasně kvetou. Přeji Ti příjemné letní dny .

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, i naše zahrada je spokojená. Sucho už bylo úmorné, došla i voda v sudech, tak se zalévalo jen to nejnutnější. Já už jsem s chladnějším počasím spokojenější, zimu moc nemusím, ale tohle mi vyhovuje. Koláček se nabídnu, díky 😀 Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,také mně srpen vždy uteče rychleji,ale teď,co už nehlídám vnoučata to tak neprožívám.Poutě jsem měla ráda od dětství,ale nevím,zda na nějakou v okolí půjdeme.
    Zahrádka ti krásně rozkvetla,všechno se po deštích vzpamatovává.Tohle počasí mě vyhovuje.
    Měj hezký i měsíc srpen

    OdpovědětVymazat
  6. Fukcarinka- Hanko,letí to letí,snad nejvíce ze všech docházejících do škol to letí učitelům. Dcera si vždy vzdychne v polovině prázdnin,že si nic neužila a zas budeuset do práce🥰Hanko,měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, tak to je pouť skutečně se vším všudy! Koláče vypadají úžasně, zahrada ti krásně kvete.
    Přeji krásné srpnové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts

    Ach jó, to to letí už posvícení a brzo konec prázdnin!
    Hezké kvítí, Ti barvami na zahradě svítí!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Já si myslím, že to nejvíc utíká nám, seniorům. Tedy těm aktivním. Vidím vaše náměstí a vzpomínám, jak jsme se po něm procházeli vloni v létě po návštěvě Dřevěnky. Letos mám v plánu k tam k vám zavítat až v září za jiřinkami do České Skalice. Doufám, že mi to vyjde. Hani, užij si srpnových dní v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás je pouť na Bartoloměje a to už se nese v duchu končících prázdnin. Za týden po ní začne škola a prázdniny jsou pryč.
    Krásně ti kvete zahrádka, tak pěkné dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsem byla malá, tak srpen znamenal konec prázdnin, protože strašně rychle utekl. ...
    Poutě, po našem hody mám ráda. Baví mě chodit po stáncích s rukodělnou výrobou a kochat se, občas si i něco koupím. A taky se ráda dívám na kolotoče. Pozoruji děcka na těch normálních a puberťáky na těch adrenalinových (tam by mě nikdo nedostal)

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, také jsem v sobotu nahlédla na tradiční pouť, ale přiznám se jen pracovně a fotila hlavně krásné mažoretky v modrém, které byly v úvodu průvodu. Jinak taky poutě nemusím. Měj pohodovou další polovinu prázdnin, letos to nějak utíká.

    OdpovědětVymazat
  13. U nás je posvícení poslední víkend v srpnu, taky bude kapela na náměstí ale bohužel se to slaví čím dál míň. Mladší už třeba koláče vůbec neznají... Škoda

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Hani , zdravím. Já na atrakce a poutě nejsem, vybrala bych si divadélko a koláč k tomu :o). Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela - Nordic Passion5. srpna 2023 v 7:46

    Hani, pravda, prazdniny v pulce, kytickam se dari a i ta tradicni pout je pro mnohe zazitkem. Tak hezke dny navzdory desti. M.

    OdpovědětVymazat
  16. http://es-ideas.blogspot.com/
    Mám ráda letní poutě… jako zamlada. Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat

A zase něco ode mne

  Už je zase nejvyšší čas, abych sem něco dala, že ! On ten čas ale tak letí. Počasí docela některé dny přálo a tak jsme s kamarádkami zase ...