úterý 8. srpna 2023

Srpnové dny

Hezké odpoledne !

Jako každý rok, tak i letos, jsem z počátku minulého týdne navštívila kamarádku
na její chatičce u rybníka Brodský.

Vždycky je to fajn den !


Projdeme se po pláži, vzpomeneme na čas našeho mládí, 
okoukneme postavy, které vzešly z rukou řezbářů.
Některé už zub času nahlodal - jako tuto.

😊


Na dovolenou ze Saudského království přijela vnučka Hanka.


A přivezla sárí, které pro ni ušili v Malajsii
u příležitosti svatby kamarádky, se kterou společně
pracují v nemocnici.

Včera ho donesla k nám a já jsem si zahrála na manekýnu.
Užily jsme si to, nasmály jsme se.


Úplně správně ten oděv na sobě nemám, protože to se musí umět dokonale
naaranžovat.

Takže nejprve se navlékne bolerko, které sahá těsně pod prsa,
potom přijde na řadu sukně, která je na gumu a musí se navléknou tam, kde končí 
bolerko tj. pod prsa.

A potom se již motá pruh látky, který se postupně zastrkává za gumu sukně.
Nakonec se kus zbývající látky přehodí přes rameno.

Prý to trvá docela dlouho než je žena zabalená :-).

Já byla zamotaná brzy, Hanka se s tím nepárala.

 A co dál ?

Přečetla jsem knížku Sudetský dům. Líbila se mi, ale už si musím
od těchto témat odpočinout.

Trochu jsem pozměnila aranžmá jídelního stolu.


Jen tak narychlo jsem udělala věneček.


Snažím se zužitkovávat tzv. skleněná  jablka.



Na nudu si naříkat nemohu.

Jen mi ty dny fakt nějak moc rychle utíkají.

Snad už tento týden přinese lepší počasí, nežli
bylo teď ty poslední dny.
Deště bylo třeba, ale čeho je moc, toho je příliš.

Mějte se hezky a dík za vaše nakouknutí sem ke mně.

Hanka



18 komentářů:

  1. Hanko, moc ti to sluší i v sárí, jistě máš z vnučky radost, když se tak málo vidíte.
    Máš to posezení krásné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak díky tobě jsem zjistila, jak se jmenují ta jablka, která také musím vždycky hodně rychle zpracovat, jinak se zkazí. Krásná vnučka, sárí a také ten počasím omšelý dráček nebo ještěr. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, Hanko. Vůbec jsem netušila, že se sárí skládá ze tří částí. Myslela jsem. Že jsou ženy jen zamotané do látky. Ale vždy mne udivovalo, že nikde nevidím nějakou sponu, která by to držela pohromadě. Sluší Ti to. Líbí se mi tvá pergola i aranžmá. prý se létá ještě dočkáme. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,sárí vám s vnučkou moc sluší a jsem ráda,že jsi popsala,jak se navléká.Jak to máme my jednoduché.Věnec je moc krásný,na to,že jsi ho udělala narychlo.A máš hezké posezení pod pergolou.Dnes už bylo docela teplo,ale kolem Pardubic,kde jsme s nejstarší vnučkou výletovali.Měj hezké další dny

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, setkání po dlouhé době je vždycky super. Posezení máš moc krásné.Letni. jablka mám moc ráda a musím napsat, že mi děláš chutě.... Užijte si s vnučkou krásné společné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, máš moc hezké posezení na zahradě a je zajímavé jak se obléká sárí. Vnučka je šikovná i proto, že se vydala tak daleko. Teplo k vám ještě přijde, neboj. Na příští týden nám hlásí zase 35 stupňů a to by bylo abychom se s vámi nepodělili 😁

    OdpovědětVymazat
  7. http://es-ideas.blogspot.com/
    Sárí je nádherné. Jsi šik modelka))))
    Přeji krásné a snad už slunečné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, sárí ti moc sluší a je nádherné! Adam měl na česko - indickou svatbu taky tradiční oděv, šili mu ho v Dillí, ty látky jsou... Návštěva vnučky, to je asi velký svátek, že.
    Mám ráda tvé reportáže z uplynulých dní.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    Nuda není rozhodně Tvoje kamarádka!
    Určitě báječný zážitek v přítomnosti vnučky a exotický zážitek se sárí. Téměř, by se dalo říct, že modelka přijela z Indie:)
    Snad se počasí umoudří a budeme mít ještě pocit, že je léto?!

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, je vidět, že si letní dny užíváš a jako modelce ti to sekne.
    Je fajn, že vnučka přiletěla. Dny rychle utíkají, to máš pravdu.
    A u nás teď svítí slunce, taková vzácnost :-))))

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, s vnučkou jste si to pořádně užily, to je dobře, vidíte se přeci jenom málo. Tobě to v sárí sluší, ještě by to chtělo na čelo červené kolečko, jako nosí provdané ženy 😀 Posezení u tebe je určitě příjemné a myslím, že si ho ještě užiješ. Ke konci týdne se má dost oteplit, tak budu předpovědím věřit. I když, vlk taky sliboval 😀😂

    OdpovědětVymazat
  12. Popravdě jsem ráda, že skleněnek nebo jakoubčat jak říkají tu jsme se zbavili. Dva stromy jablek které k ničemu pořádně nejsou bylo neštěstí.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani , setkání s kamarádkou je vždy prima. Vnučka je moc hezká . Sárí ti sluší , nevěděla jsem ,že se tak složitě obléká.
    Věneček se Ti povedl a pod pergolou máš parádní posezení . Jablkům se u nás říká žňovky , taky je máme , rodí každý druhý rok a potom je strom obsypaný .
    Hani, měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, to sárí ti sluší, já bych neměla ale na tohle zabalování nervy :-) Ten věneček je moc hezký. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela Nordic Passion14. srpna 2023 v 4:14

    Hani, modelky, jste obe:-). Nosit bych to ale asi nechtela:-). A ta hablicka letni miluju, bohuzel nam tu ovoce moc nejde. Hezke letni dny. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Hanko, dovolím si ti popřát vše nejlepší a pevné zdraví k tvému svátku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. Vija
    Hani, sluší, ale jak je napsáno výše motat bych se do toho nechtěla. J

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...