pondělí 14. srpna 2023

Klidný týden

Všechny vás zdravím !
Začínají růst!

?
No přeci houby.


Při hlídání Moliny a kocoura Pepy jsem obhlédla ovocné stromy
u syna na zahradě. Třeba i hruštičku ochutnám. Zatím se to tedy poslední roky nedařilo.
Než dozrály, opadaly.







Sešla jsem se s kamarádkami, v sobotu přijeli na návštěvu
příbuzní ze strany manžela, četla jsem, pletla jsem,
nedělala taky nic..............................
Takový klidný týden to byl.

Některé z vás ví, že jsem se objevila i na Instagramu.
Ten jsem si stáhla jen kvůli vnučce Hance, abychom
mohli sledovat její život v Saudské Arábii.
No, když už tam jsem, tak nějakou tu fotku tam dám.
Ale blog je prostě blog.
Tady jsem doma, tady jste mi někteří už tak blízcí,
jako bych vás znala už dávno.
Je škoda, že některé blogérky, ke kterým jsem hodně ráda
nakukovala, se přemístily už jenom na IG. 
Ale každý to má prostě jinak.

Mějte se fajn, užívejte léta, které nám zase
dveře otevřelo dokořán (pro někoho možná až moc :-) )
Jsem tady s vámi ráda.
Hanka

Díky, za vaše zastavení na mém blogu.



 

14 komentářů:

  1. Ahoj Hani, jak víš tak mám taky instagram ale blog je úplně něco jiného a mám ho taky raději. Našla jsi krásné houby, taky teď chodím. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Hani. Houby jsou parádní, ovoce zraje. Já Ti přeji k dnešnímu svátku hlavně hodně zdraví a štěstí. Všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Houbí úroda skvělá. Tady taky už se objevily ale nějak nestíhám. Dopoledne jsem v práci a odpoledne trávím ve vodě kde se to dá přežít. a o víkendu jít do lesa je sebevražda. Rojnice pročesávající les fákt nemusím.

    OdpovědětVymazat
  4. Pohodový letní příspěvek. Užij si dnešní svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla jsem být anonymní, ale nějak mi to přeskočilo.

      Vymazat
  5. Manžela rozčilovalo, jak se v TV všichni chlubí hromadou hub, tak se včera do lesa vypravil. O po obědě už jsem krájela na sušení a dušení do mrazáku. Utrhnout si ovoce přímo ze stromu je skvělé. Také měli rodiče hrušky, ale po čase se jim přestalo dařit, protože dousedovi vzrostly túje a to je pro hrušku zlé. Na tújích přezimují nějací škůdci hruškoví.

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy to je krásný úlovek hub. Musíme taky vyrazit. Loni jsme tu správnou chvíli propásli. Máš krásnou úrodu ovoce a ještě hezčí pergolu:-). Krásné a pohodové léto.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani,Molina vypadá úplně jak synova Bleky.Krásný pes.
    Houby nám dala dcera a dnes jsme ještě dojídali houbovou polévku.I smaženice byla.
    Měla jsi krásné dny přeji i další

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, ráda jsem nakoukla. Zvěř spokojená, zahrada dozrává, houby rostou - prostě pohoda. I mě mrzí ten přesun na IG u některých blogerek, je to rychlejší - co naděláme...
    K včerejšímu svátku ti přeji jen pohodu a zdraví!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani blog je pro mne super, Instagram nemám. Sleji jak jsou paní a děvčata šikovná, jak krásně fotí, jak umějí háčkovat či plést, upéct něco nového a podělit se o recept třeba přeložený z francouštiny a jaké mají hezké zahrádky, co čtou atp. A tak chodím nakukovat a říkám si, že tolik je u nás šikovných ženských. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,taky je mě blokování milejší. Doufám,že nám občas sdelis
    jak se daří vnučce. To koukám na úrodu hřibů👍

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, já mám jenom blog a jsem spokojená. Také mám pocit, že se s některými blogerkami znám a je mi tu dobře. Navíc jako technický neználek by to pro mne bylo nové trápení 😀 Na zahradě máš krásné posezení pod pergolou, tam je určitě příjemně. U nás zatím houby nerostou, takže tak trochu závidím. Je fakt, že v momentálních vedrech by se mi na houby asi nechtělo. Měj se hezky a užívej si krásné počasí, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, slyšela jsem, že rostou a ty už máš úlovek. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Cestují teď po světě a houby tu nejsou.Kvůli nim se manžel těší na návrat))))
    Přeji hezké letní dny. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

A zase něco ode mne

  Už je zase nejvyšší čas, abych sem něco dala, že ! On ten čas ale tak letí. Počasí docela některé dny přálo a tak jsme s kamarádkami zase ...