středa 4. října 2023

Je středa

 Je středa - láme se týden
a zlomilo se dnes i počasí.
Včera byl ještě krásný teplý den.
Večer, ale oblohu u nás rozsvěcovaly blesky, 
téměř nehřmělo (mamka říkávala:
otevírá se obloha), zapršelo a ochladilo se.
Ráno bylo šedivé, chladné.
Teď se nebe trochu prosvětlilo.
Co bychom chtěli - je přeci podzim. 
Má se ještě oteplit, no uvidíme.

Byť předchozí dny byly teploučké, sluníčkové,
tak fotka, z mojí dopolední projížďky předevčírem na kole
po oblíbené trase,
se jeví jako dost podzimní. :-)


Na zahrádce sice ještě některé letničky kvetou,
tak teď v plné síle jsou kvítka podzimní.



Očesali jsme poslední jablka......


Natrhala jsem si šípky na ozdobu truhlíků...


Včera jsme si s kamarádkami udělaly zase výšlap do přírody.....


Dokončila jsem první dárek pod stromeček......
Nesmějte se- ono to uteče.


Dnes se chystám na přednášku o Marii Terezii,
v pátek mám loutkové.
A pak mi ty dny nemají utíkat, že !
Utíkají !

Mějte hezké zbývající dny tohoto týdne !
A moc děkuji za vaše zastavení tady u mne.
Těší mne to.
Hanka


16 komentářů:

  1. Marcela - Nordic Passion4. října 2023 v 6:31

    Hani, hezke podzimne ladene fotky, satek urcite potesi, moc pekne barvy, ja se nesmeju, po vanocnich darcich uz take pokukuju:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani to byla krásná projížďka, nádherné podzimní fotografie. Už je to tak, Máme tu ten pravý podzim. Dárek pod stromeček je nádherný. Jsi moc šikovná. U nás se také počasí pokazilo už večer, ale neblýskalo se, ale lilo jako z konve. Sice jen asi deset minut, alespoň se zalilo. Teď je chladno, venku jen 14°C a fouká studený severní vítr, honí se mraky a tak i když jsem chtěla jít na procházku, tak jsem to dnes vzdala. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, nedávno už jsem viděla reklamu na adventní kalendáře a vida, ty už máš připravený i dárek. Jsi šikovná, šátek se bude určitě líbit. A máš pravdu, ono to fakt uteče. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný dárek jsi vyrobila a máš pravdu, ono to uteče...
    Ať ti dny příjemně ubíhají.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Tvořivým lidem čas letí snad ještě rychleji! A to bez rozdílu věku.
    Tak honem, ještě načerpej sluníčko do zásob!

    OdpovědětVymazat
  6. U nás byl včera pěkný nebeský mazec. Buřina jak blázen, popadané stromy, do rána nešel proud.
    Vánoční dárek moc pěkný, taky už začínám přemýšlet co komu)))
    Přeji hezké podzimní dny.Eva

    OdpovědětVymazat
  7. U nás včera popršelo v noci a byla i bouřka,ale dnes už bylo zase hezky.není sice takové teplo,ale mně to nevadí.Na kole také jezdím dokud to půjde.Šátek se mi moc líbí,máme se sestrou asi ze stejné příze.
    Hani,měj hezké další říjnové dny

    OdpovědětVymazat
  8. Podzim je tady a zatím ještě přeje výletům. Udělal jsi nádherný dárek, já zatím nevím, čím svým blízkým udělat radost, tak přemýšlím... Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, žiješ dny naplno, tak to má být. Krásné podzimní fotky, trochu závidím, že máš už i dárek pod stromeček...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, jsi pilná a činnorodá - ať ti vše i nadále jde od ruky. Pěkně nafoceno!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, počasí se zlomilo, to je pravda, ale stále ještě to není to pravé podzimní plískanicové. my letos nemáme jablka vůbec, zato jsem v úterý posbírala další 2 kg okurek nakládaček a včera zavařovala. Ale v úterý jsem už okurky zlikvidovala, i když stále kvetly. Šátek je moc pěkný, jsi prostě šikulka. To bude někomu teploučko. Čas letí těm, kteří jsou aktivní a jak říká zeť akční. Měj se moc hezky a ať tě elán neopouští. odpočineme si v zimě. i když.....

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotografie :))
    Začátek podzimu se zdál spíše poněkud letní ... polovina srpna byla však oproti tomu spíš podzimní :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hani ahoj, šátek máš moc hezký, jsi šikulka a dobře děláš - Vánoce se blíží... Já už mám také něco vyrobeno a nakoupeno. Chci si advent užít v klidu. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Vzhledem k tomu, že minulý rok bylo listí barevné a částečně i spadané, nemáme si asi nač stěžovat, tenhle podzim se opravdu vyvedl :).
    A nesměju se, já už mám jeden vánoční dárek v úložném prostoru od dubna :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Vija
    Podzim je tu, hezké fotky. A šátek se mi líbí, také přemýšlím co komu a začít tvořit bych už měla také. Hezké dny měj, Hani. J

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, jsi opravdu akční a pak ty hodiny a dny letí 👍

    OdpovědětVymazat

Sezona zahájena

  A je tady ROLNIČKA. To znamená, že letošní sezóna našeho loutkového divadla začíná. Minulou neděli zahráli loutkáři z Vysokého Mýta. Rozum...