pondělí 9. října 2023

Pozdravení

 S trochou podzimního aranžmá vám všem přeji

poklidný už 41. týden tohoto roku.

Mějte se hezky!

Hanka

😊






18 komentářů:

  1. Hani to je krásné aranžování. Ten háčkovaný žalud nemá chybu. Je to krásná dekorace.

    OdpovědětVymazat
  2. http://es-ideas.blogspot.com/
    Hani i tobě poklidný týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Utíká to nějak příliš rychle, když je už 41. týden... Líbí se mi ta podzimní kytice s makovicemi. Hezké podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc příjemné aranžmá, Hani! Letos jsem háčkovala a ještě háčkuji žaludy jako dárky pro kamarádky. Musím je vyfotit, než je rozdám :o)
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,moc krásné podzimní aranžmá.Také mám na misce kaštany,mají léčivou sílu,nosím je i po kapsách.Vždy mi je nosila vnoučata,teď si sbírám sama.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, parádní výzdoba. Také jsem si pár kaštanů nasbírala, měj se hezky, pá 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, je za tebou vidět ruční práce i vkus. Moc ráda k tobě na blog nahlížím a nikdy se mi nestalo, že by u tebe nebylo krásně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, moc hezká vyzdobené to máš doma. Já jsem v tomto letošní podzim pasivní,ale příští podzim budu pilná 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, máš moc hezky nazdobeno . Líbí se mi ta kytička s makovicemi.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, po dlouhé době jsem nakoukla a rovnou takové krásné dekorace. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně podzimně vyladěné, hezké pokoukání. Alespoň ten dnešní a zítřejší přechod na nefalšovaný plískanicový podzim nebude tak bolet :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že se máš taky hezky a že užíváš podzimu, který se ale moc podzimně netváří :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  13. Vija
    Hani, hezké podzimní dekorace. J

    OdpovědětVymazat
  14. Máš to hezky podzimní, taky zdravím...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Hani máš to všechno moc hezké, jsi šikovná a to je mi velice blízké, však víš. Měj se dobře, pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Je mi líto, že už moje prsty nemohou takovou nádheru vytvořit. Takové roztomilé výtvory.♥

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...