neděle 29. října 2023

začala sezóna

 Dnes to už byla druhá loutková neděle
v rámci naší  tzv. ROLNIČKY.

Čtyři názvy pohádek jsou na vylepených plakátech.

Tři  představení zahrají pozvaní loutkáři, čtvrtá neděle bude naše.

Zahrajeme novou pohádku s maňásky.
Takže zkoušíme, zkoušíme, zkoušíme.


😀
Diváků v sále se začínající divadelní sezónou
 bylo dost jak minulou neděli, tak i tuto.



14 dní byla doma zase vnučka Hanka. Plánovaná akce, kvůli které měla tuto dovolenou schválenou, byla odložena, ale i tak přiletěla ty dny prožít tady.
Tři roky už neviděla podzimní čas, tak si docela ty dny užívala. 
Dnes jsme ji s mužem odvezli k vlaku do Prahy, přespí u kamarádky
a zítra letadlem do Kataru a pak do Saudské Arábie. 

Na Vánoce nepřiletí, už má limit dovolených vyčerpaný.
Pro těhotnou kamarádku z Malajsie jsem ji sebou uháčkovala
malou drobnost - chobotničku.

Sama sobě jsem si ušila povlaky s motivem podzimu na polštáře na válendu
v mém pokoji.


 Mám rozháčkovaný další vánoční dárek........


Dočetla jsem knížku, která nebyla špatná,
ale trochu zdlouhavá :-).


Podzim se už pevně na svém trůně usadil
a předvádí jak to umí s barvami.

Jen ten posunutý čas mi trochu vadí.
Ne, že bych se cítila nějak divně, nijak ta změna na mne nepůsobí,
ale vadí mi, že je už tak brzy tma.

Jenže je to tak, jak to je !
Jsou horší záležitosti.

Mějte pohodový týden, ve kterém již vykročíme

do měsíce listopadu.

Hanka

Moc vám děkuji, že stále ke mně nakukujete.





15 komentářů:

  1. Hani,jsi aktivní po všech stránkách.Hrát loutkové divadlo je moc pěkný koníček.Loutky jsou kouzelné.Vnučka je šikovná a odvážná,taková dálka.A tvoje ruční práce se mi moc líbí.
    Opravdu neumíš zahálet.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, moc ráda jsem se podívala, co je u tebe nového! Krásný polštář i háčkování! Loutky, ty k tobě prostě patří, děti se už na vaše pohádky jistě těší!
    Setkání s vnučkou je určitě vzácnost a svátek - přece jen nežije za rohem...
    Přeji jen hezké dny, Helena

    PS: ta tma mi taky vadí...

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, začíná sezóna pohádek, máš krásný zájem. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    I když kratší dny, maňáskové Ti je prodlouží o nadšené diváky.
    Je vidět, že se zabavíš v každém ročním období i díky občasným návštěvám vnučky.
    Přeji hezké dny podzimu!

    OdpovědětVymazat
  5. Ať se sezóna vydaří. Moc pěkné dárky a ruční práce.

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, také mi na posunutém čase vadí hlavně ta tma. Naše Barunka se se změněným časem hlásí o večeři o hodinu dřív, pá 😁😂

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, máš hodně prima aktivit. Jsi šikovná. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, nakukujeme moc rádi - co ty všechno stíháš! Ať se ti i nadále daří. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ať se vám v nové sezóně daří. Chválím tvoje tvoření. Také bych měla ve svém bytečku něco vylepšit. Snad do Vánoc něco stihnu. Krásný podzim přeji. H.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi zase akční))) Nakukuji k tobě moc ráda.
    Přeji hezký listopad.Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Hani, loutky jsou nádherné, moc se mi líbí. A Tvoje ruční práce taky ! Měj se hezky, pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, moc ráda k Tobě nakukuji. Loutky se mi velmi líbí, pohádky musí být suprové. Chobotnička, polštářky i budoucí dárek jsou parádní .
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Máte moc hezké maňásky, škoda že nehrajete blíž. Ani se mi nechce věřit, jak dlouho už je tvoje vnučka ve světě. Moc ji obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko,trefila jsi hřebík na hlavičku,také mě vadí to brzké vstávání. Fotografie podzimu👍. Za pohádkové neděle 1***🍀Měj pohodové dny a určitě i vzpomínky na společnost vnuckyz.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela - Nordic Passion6. listopadu 2023 v 9:16

    Hani, loutkove divadlo je nadherna tradice:), zmena casu uz o neco horsi:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...