úterý 7. listopadu 2023

Podzimní dny jsou stále Ok.
Pravda některý den se už ukázal v jiných barvách.
Byl zasmušilý, mokrý, vlezlý.
Ale další den to zase vynahradil.
Jenže co bychom chtěli, vždyť je už listopad.

Víkend jsem měla zase mezi loutkami.
Na sobotu jsme slíbili zahrát něco dětem
v blízké obci na jejich halloweenském odpoledni.
Vytáhli jsme náš hit tj. Pejska a Kočičku.

 



No a neděle byla zase ve znamení naší Rolničky.
Tentokrát přijeli zahrát náchodští loutkáři a jejich pohádka
O chytré princezně, zahraná s maňásky,
byla moc hezká.



Možná vás už s těmi loutkami unavuji,
ale já to tak prostě mám. Od čtvrté třídy základní školy se mezi těmi
dřevěnými panáky pohybuji :-).

Tak se pro změnu pojďte podívat, jak se stráň klenoucí se nad
řekou Úpou krásně podzimně vybarvila. Je pravda, že kdyby
byl den slunečný , když jsem to fotila, byly by barvy mnohem výraznější.



I park, který přiléhá k budově, kde sídlí naše loutkové divadélko a koná se tam
naše Loutková zahrada, se krásně vybarvil.



Zda všechny plány na malé vánoční dárky zrealizuji,
to tedy nevím. On ten čas tak letí.
Ale snažím se.
Pro kamarádku.


A tak mi ty dny jdou...........................

Mějte se hezky, užívejte každého pěkného dne,
který nám současný vládce sedící na trůnu přírody, 
nabídne. 

Jsem tady s vámi ráda a moc děkuji za vaše komentáře.

Hanka




15 komentářů:

  1. Hanko, já si o tvém velkém koníčku, kterým jsou loutky, vždycky přečtu moc ráda. Mám radost, že se divadlo dětem líbí a vlastně si děláte radost vzájemnou. Fotky barevného podzimu jsou parádní, letos si to babí léto užíváme docela dlouho. Měj se hezky, zdravím 😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já také k tobě na články o divadle chodím ráda a fotky z přírody prohlížím ráda a je tu, u tebe na blogu, příjemně. Ať vám to, loutkáři, šlape. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Hani, nejdříve musím pochválit Tvoje vánoční tvoření, moc hezké a určitě potěší. Povídání o loutkovém divadle čtu se zájmem, rozdáváte dětem radost ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,loutkama mě vždy potěšíš.Mám je ráda od dětství a zrovna tak je měly rády moje děti
    a vnoučata.Co jsem se jim nahrála divadlo,jak s loutkama,tak s maňásky.
    Obdivuji tvoje tvoření,to bych nesvedla,ale já zase háčkuji pro kamarádky papuče,když přijdou na návštěvu.Je potřeba se pořád něčím zabavovat.
    Měj další hezké a tvořivé dny

    OdpovědětVymazat
  5. Jako dítě jsem milovala loutkové divadlo i maňásky. Maminka mi šila různé maňásky a divadlo jsem měla i s loutkami a moc ráda jsem si vymýšlela pohádky. Jen do opravdového divadla se mnou nikdo nechtěl moc chodit, protože jsem vyrušovala. Radila jsem loutkám, co mají říkat, kam nemají chodit a podobně. Krásný koníček.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni))) tolik diváků. Divadlo my s Lolou máme moc rády. Na loutky jezdíme do Prahy.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, mám moc ráda tvé fotky z divadla, je z nich vidět nadšení z hlediště i jeviště!
    A barvy podzimu - prostě krása!
    S vánočními pozornostmi jsem už taky lehce začala, ty tvé jsou moc krásné!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Loutkové divadlo je úžasné a vždy obdivuji všechny lidi, kteří to s loutkami umí. Ono je to dost náročné soustředit se na pohyb loutky a ještě umět texty. Tvé fotografie z divadla plného nadšených diváků i ty z přírody vždy potěší. Přeji Ti Hani moc hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    Máš hezkého koníčka, který rozdává tolik radosti . Ale i bez loutek Tvé ruce nezahálí a pokračuješ. Vyrábíš hezké pozornosti!
    Přeji dny plné příjemného tvoření.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ráda si přečtu, co je u vás nového. Nevím, kdy jsem naposledy navštívila loutkové divadlo, ale brzy se to hodlám napravit. S vnučkou navštívíme představení, které pořádá naše obec. To víš, vnoučata odrůstají a už pak nebude příležitost. Měj se pěkně a příjemné podzimní (předvánoční) tvoření.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké vánoční tvoření a povedený článek. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, mně se to vaše loutkoherectví tak líbí. Jak to rozvíjí dětskou představivost a pár loutek dokáže děti vtáhnout do děje, a kolikrát to potěší i dospělé. Tak mám moc ráda, když píšeš o hraní. Tu barevnost stromů si umím představit na sluníčku. Tak ještě hodně slunečných dní.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, já mám tvoje loutkové příspěvky moc ráda, rozhodně s tím nenudíš. Povedly se ti hezké barevné fotky a krásně tvoříš. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, líbí se mi, jak jsou děti spontánní a to je pro vás loutkoherce jistě nádherný pocit. Takže není divu, že tímto divadélkem prostě žiješ a také mu obětuješ spoustu času. jen tak dál a ať tě to stále baví. Rozdáváte všichni radost a hlavně vedete děti a mladé lidi ke smysluplné kultuře.

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik zaujatých diváků. To musí moc těšit.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...