středa 15. listopadu 2023

Listopad je v polovině

 Na bílém koni Martin k nám nepřijel.
Ale martinské rohlíčky ( u nás doma se říkalo martináky)
jsem upekla.
Mladší syn a vnuk měli tedy svátek.
Husu jsme na pekáči neměli, ale sváteční oběd byl.


V neděli jsme odehráli poslední pohádku
naší Rolničky. 
Páteční zkouška byla nic moc,
ale představení se povedlo a jak ve dvě, tak i ve čtyři
byl naprosto plný sál.





Hromadí se mi zbytky látek a tak jsem se dala
do zpracovávání.
Takže zatím je na světě taška na mikulášskou nadílku
a chňapky. Těch bude určitě víc.


Včera odpoledne zase na skok do loutkového divadla.
Přišly děti z družiny a tak jsme si jen tak povídali
o loutkovém divadle. Děti si prohlédly zákulisí, trochu si pohrály s loutkami.
Měly to takové zpestření  družinového odpoledne.

Odcházely spokojené.



Listopad není zrovna můj oblíbený měsíc, ale polovina
je už za mnou, docela mi to utíká. Takže OK !

Prosinec ten ráda mám :-).

Mějte se hezky !

Díky za vaši návštěvu tady u mne.

Hanka





14 komentářů:

  1. Ahoj Hani, zdravím. I můj nejmladší syn je Martin a husu si přál, tak ji měl ale v restauraci :o). Já bych si radši než husu vybrala návštěvu loutkového divadla. Šiješ hezké dárečky, jistě udělají radost. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Po ránu koukat na dobroty mě vždy vyžene do kuchyně udělat si snídani.Rohlíčky jsem tentokrát ochutnávala jak u dcery,tak syna.Tam byla i husa.
    Šla bych se podívat i do divadélka.Hani,obdivuji tvé šití.Chňapky jsou úžasný nápad.Vyklízela jsem skříň a mám tolik látek ze starých ubrusů a povlečení jenže takové šití bych nezvládla.Na mé ruce je to velká piplačka,zkusím vymyslet jinou variantu.Já háčkuji letos pro kamarádky ponožky a záložky do knih.Listopad se u nás zatím moc nepředvedl,pořád prší.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, mám ráda tvé týdeníky, vždycky obdivuji, co všechno stihneš! Moc se mi líbí tvé chňapky. Děti musely být nadšené, že se mohly podívat i divadlu pod pokličku :o)
    Měj se moc hezky. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    Hezky listopad zvládáš, po gurmánské i po kreativní stránce!

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, moc hezké chňapky a nad martinskými rohlíčky jsem se jen mlsně oblízla. Já je letos nepekla - dostali jsme skoro celý pekáč buchet od mámy...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, také nemám ráda listopad, přestože je to měsíc mých narozenin. Plné hlediště potěší každého divadelníka a vám se to daří. Chňapky se v kuchyni vždycky hodí a jako dárek je uvítá snad každá žena. Pálím stejné svíčky 😀 Měj se hezky, pá 😊🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní rohlíčky. Já letos pekla buchty s tvarohem a jen se po nich "zaprášilo". Jsi šikovná, kolik máš aktivit. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, jen jsem k tobě nahlédla a čtu: kuš, Ježibabo, jak jsi mohla vědět, že nakukuji?
    Moc pěkný týdeník! Jsi pilná a mám to u tebe ráda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, rohlíčky vypadají báječně a určitě i velmi chutnaly. Pohádka i loutky se dětěm jistě líbily . Taška i chńapky jsou suprové , hezky jsi využila zbytečky látek. Jsi šikulka.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi šikovná, rohlíčky jsou parádní, chňapky také. Já bych neměla trpělivost ani na takový malý patchwork. Predáváte dětem lásku k loutkám i přímým kontaktem. Podívat se do tajemna zákulisí je určitě svůdné. Měj se hezky, prosinec je ta pár....

    OdpovědětVymazat
  11. Ja teda november nemusím, vôbec chladné mesiace nemám rada, ale ten tvoj je taký útulný 😉, celkom sa mi páči 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, báječné rohlíčky. My jsme se v neděli sešli všichni u dcery v Praze a byly i rohlíčky i husa. A krásně tvoříš. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  13. Listopad taky nemusím, ale letos ho beru tak nějak na milost))) Koukám, že ty se máš taky fajn. Tak jen tak dál! Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Ti maňásci vypadají nádherně. Taky jsem podobné měla jako malá, kdo ví, kde je těmhle pokladům dnes konec...

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...