úterý 21. listopadu 2023

Jen tak cik cak pár střípků bez hlavy a paty :-)

 Poslední růže není od Casanovy, ale z naší zahrádky.


Cestou z Trutnova mne zaujalo nebe
a tak jsem ho z auta coby spolujezdkyně, mobilem vyfotila.


Nějaká jablka se nám urodila,
takže občas kompot udělám.

I křížaly přijdou vhod.



O týden později přijel Martin na bílém koni.


Stavět sněhuláky to nešlo.
Ale !

Nakoplo mne to.

Nedá se nic dělat, Vánoce se blíží.
Vytáhla jsem včera formičky, zadělala těsto na perníčky
a dnes pekla. Ozdobím později. 

Na předvánoční loutkové představení perníček v pytlíčku s mašličkou
ke vstupence musí být.

Kdysi jsem si to vymyslela, takže......... snaž se, holka :-) 



Bez nějakého velkého vzrůša mi dny minulého týdne prošly.

Přeji vám všem pohodové dny, hlavně ve zdraví !

Hanka

Díky za návštěvu tady u mne. 




15 komentářů:

  1. Hani, Ty jsi šikovná. Klobouk dolů. Fotografie jsou nádherné. První sníh u nás napadl až dnes v noci. Přeji Ti krásné a úspěšné dny. 🌹🌹🌹🫶

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, musím říct, že si mě rozesmála! Taky mám pár rituálů, které jsem si kdysi vymyslela a tak se taky musím snažit, stejně jako ty :o)
    Moc hezké fotky, perníčky si jistě pekla jako první!!!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná směska. Těch perníčků teda je. Vymyslela sis pěkný dárek a už je z toho tradice.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, pěkný mišmaš fotek. Kompot s posledních jablek jsem vařila včera, letos jich bylo málo. Perníčky mám v plánu dělat v pondělí. U nás ještě sníh nepadal. Měj hezké dny, Hani🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, krásné růže a s perníčky jsi založila pěknou tradici. Já jsem perníčky nikdy nepekla ( dcera ano ) a sníh tady taky ještě nebyl a kdo ví, kdy u nás napadne.Mám ráda ty tvé týdenní přehledy - poslední fotka mne nadchla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Také už oprašuji náčiní do předvánoční dílny a plánuji ( to mi jde nejlépe). Můj rituál je Vánoční výzdoba venku i uvnitř ( to už začíná být sportovní výkon na hranici sil).
    Dnes jsem se probudila a měli jsme zlehka pocukrováno.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, u nás napadl první sníh právě dnes, ale je to jenom poprašek, doma v teplíčku je moc dobře... Vánoce se všude připomínají, zrovna včera jsem navštívila vánoční trhy v Olomouci, mají to tam moc pěkné, ale zdá se mi to trochu brzy. Přesto se i já začínám chystat. Mám toto období moc ráda. Ještě ti pochválím krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
  8. Hani,ty perníčky jsou krásné.Já bych pekla,ale není nikdo na zdobení.Naposledy zdobil manžel.Jinak se na vánoční pečení docela těším.Dnes konečně nepršelo a tak jsme vyjeli za sněhem až do Bedřichova,ale sníh tam není.Ale byl podle zbytků u silnice.Poslední fotka je kouzelná.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, je vidět, že se rozhodně nenudíš. Perníčky nepeču, nepekla je ani babička ani mamka, dokonce je nepekla ani tchyně. Vánoční cukroví se peklo, některé recepty po babičce mám schované a pár jich používám. V Praze ještě nesněží a klidně by to tak mohlo zůstat. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi teda akční))) Já pekla včera perníčky mikulášské.
    Přeji hezký nadcházející víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani ráda čtu Tvé týdenní reporty, perníčky mám hotové, jinak nic :o). Tak se musím taky snažit, jak píšeš... Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, krásné cik cak. Já jsem letos sníh ještě neviděla. Ty perníčky to je krásná tradice. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  13. Hanko, letošní předvánoční čas trávím v lázních a jde vše kolem mě.Tesim se na směs operetek, doufám ještě v předvánoční koncert a kdyby ne,svět se nezboří. Cukroví mám objednané, nepeču, vánoční výzdoba se stihne,pokud budou lidi ochotni zajít do sklepa pro ozdoby. Tvůj týdenní raport je 👍
    Hani,přeji pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Když tady začalo poprvé sněžit, užívali jsme si tepla Dubaje, takže to byl pro nás trochu šok :D Možná i proto se teď nějak nemůžu vánočně naladit. Na perníčky už mám ale těsto také v lednici a v pátek mě čeká zdobení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Jů, tady už se peče! Tak to já chviličku ještě počkám. Taky toho neplánuji moc, jen na chuť.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...