pondělí 27. listopadu 2023

Nachumelilo

 Včera u nás nachumelilo.
Asi jsem to přivolala nakouknutím  v pátek do Kiku
a i přes zákaz nákupu, jsem si do košíku dala
dva tyto roztomilé sněhuláčky.
Když jsem je v autě manželovi ukazovala
se slovy : ty jsou krásný, viď,
zvedl oči v sloup a nic.
Jsou krásný a jsou !
A roztomilí !!!


Večerní zkouška v loutkovém proběhla 
za asistence dětí zdejší školy, které měly tzv. víkendovku (nocovaly ve škole)
a bylo domluveno, že si ji zpestří večerní návštěvou u nás.





V sobotu jsem zašla do našeho muzea podívat se na výstavu
J.W.Mezerové.




    Julie Winterová-Mezerová (28. února 1893 Úpice[1] – 2. května 1980 Úpice) byla malířka, zakladatelka  a členka výstavního výboru Kruhu výtvarných umělkyň (1921–1953).






 
Nedělní ráno bylo zimně pohádkové.
Stačil pohled z balkónu, aby to člověk  ocenil.


Odpoledne jsem byla v Libčanech. Hráli jsme jako každý rok
na zdejší loutkařské přehlídce. Těšila jsem se, že si konečně 
jejich kostelík vyfotím v bílém hávu. Jenže - bohužel - po sněhu ani památky. 
Hrálo se nám ale dobře, diváků bylo hodně.






Pokračuji ve zpracovávání zbytků 
a další chňapky už mají svoje majitelky.


Mějte se všichni moc hezky !
Moc děkuji za vaše nakouknutí na můj blog.
Těší mne to.

Hanka




19 komentářů:

  1. Haničko pěkné povídání a prosím můžu se zeptat co dáváte za tu výztuž do těch chnapek jinak přeji krásný skoro zimní den. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím ! Do chňapek dávám vatelín a dávám ho v dvojí vrstvě. Když šiju podkafíčka, tak ho dávám jen v jedné vrstvě.

      Vymazat
  2. Hani, musela jsem se usmát nad poznámkou o zákazu kupovat vánoční dekorace, no ale nekup to, když je to tak milé... Také mne pobavily "oči v sloup" tvého manžela. Já jsem to měla stejné hlavně s novými hrníčky. Tam jsem měla nařízeno : "Kus za kus!" To potom poznáš, když se musíš přestěhovat do menšího bytu. Obrazy paní malířky jsem nedávno obdivovala v České Skalici a tam jsem se dozvěděla, že je to vaše rodačka. Moc zdravím. Hela

    OdpovědětVymazat
  3. A jsou krásní, jsou. Ovšem ten luxusní výhled z balkónu je tedy něco!

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    Pestrý příspěvek a aktivity, ale výhled z balkonu je jak obrázek od Lady!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, moc pěkně jsi nám činnost popsala a nafotila. Úžasný výhled z balkonu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,jsi jako vždy činná.Zítra jdu do Kiku pro sněhuláky.Moc se mi líbí.
    Výstava zajímavá a hrát pro dětičky,nemůže být nic radostnějšího.Jsou to určitě ti nejvděčnější diváci.U nás sníh nemáme,byl jenom poprašek a zmizel.Je pořád velké mokro a občas mrholí.Hlavně,že bude sníh na horách.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, ten sníh a výhled, to je nádhera!
    Děkuji za reportáž z výstavy i divadla, chválím krásné chňapky.
    A z manžela si nic nedělej, já se tomu svému nedávno chlubila krásnými svíčkami na věnec... Nikdo jiný zrovna na blízku nebyl :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Hani jsi přímo úžasná. Sněhuláčci jsou nádherní, představení bylo úspěšné a sníh ještě bude...aspoň u nás je ho dost. Chňapky jsou moc pěkné. Přeji ti krásné dny a ať se dal daří...👍👍👍🌹🌹🌹🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodám, ty obrazy jsou nádherné. Ještě si je procházím. Díky.

      Vymazat
  9. Hani příště musíš vystavit klobásového sněhuláka a manžel se chytne. Muži mají jiný pohled. Dětské představení pro tolik dětí bylo určitě pěkné. A ta výstava je super. Krásné dny přeje Večernice

    OdpovědětVymazat
  10. Sněhuláčci jsou moc roztomilí, asi bych také neodolala, i když si zakazuji noví vánoční dekorace. Malířka byla opravdu všestranně zaměření, portréty, akty, krajiny. Fotka zasněžené krajiny s kostelem je opravdu jako nádherný obraz. A že se divadlo zdařilo, copak někdy ne? Myslím, že máte vždy skvělou účast. měj se tedy hezky a užívej si ten předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, běžná reakce chlapů na naše záliby, naprosto normální a rozhodit se už dávno nenechám 😂 Do KIKu se chystám od minulého týdne, tak teď mám další důvod, sněhuláci jsou hodně roztomilí. Závidím nádherný výhled, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, sněhuláčci jsou opravdu roztomilí, ty jsi tam nemohla nechat! U nás už je taky sníh. Ta fotka z balkónu je úchvatná, máš nádherný výhled. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  13. Budu si notovat s WendyV - malí sněhuláčci jsou opravdu roztomilí a pohled na zasněženou krajinu je jako od Lady. Užívej si i divadélka a ať se vám daří :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Hani krásní sněhuláci, udělala jsis radost a to je dobře. Ráda čtu Tvoje příspěvky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Pridávam sa, SÚ KRÁSNI ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  16. Vidím, že nezahálíš. Máš to velmi pestré!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Marcela - Nordic Passion4. prosince 2023 v 10:14

    To je ale perny prosinec:-). Vyhled z balkonu na zasnezene udoli je naramny. Preju hezky adventni cas. M.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...