úterý 5. prosince 2023

Začíná advent

 Začíná advent.
V neděli v podvečer se opět rozsvítil náš malý stromeček
na náměstí. Musím se přiznat, že jsem tentokrát na rozzáření
celého náměstí spolu se stromkem nečekala.
Obešla jsem stánky, zastavila se se známými, podívala se malé vánoční představení
hostujícího souboru a zpívající děti naší ZUŠ.
Potom už se do mne značně zakousla zima. Dospěla jsem k názoru,
že bude dobré jít domů do tepla :-).
Já jsem prostě zmrzlík.


Adventní věnec mi už na dveřích visí
a taktéž i kamarádkám. 



Večer jsme si zapálili svíčku
na mém letošním trochu jinak pojatém
adventním svícení.


V sobotu jsme byli hrát na odpoledni s Mikulášem
ve vedlejší obci. I tam už mají hezkou výzdobu.


Když jsme odjížděli vše bylo krásně osvícené.

Dnes bude chodit Mikuláš.
Jako každý rok jsem šila oblíbené čertíky
a taštičky na nadílku pro drobotinu kamarádek.




Venku je ladovská zima.

Kéž bychom se z ní těšili i o Vánocích.

Přeji vám hezké poklidné adventní dny !

Hanka

Moc děkuji za nakouknutí sem ke mně !




17 komentářů:

  1. Hani, to je krása! Věnce i taštičky s medvídky, no, prostě úžasné kousky. Jsi zkrátka borec. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. http://es-ideas.blogspot.com/
    Hani, hezký mikulášský večer. Moc se mi líbí betlémy, ale i tvé věnce a šité výrobky. I adventní věnec si pojala originálně. Je to skvělý nápad. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, krásné adventní dárečky i výzdoba je moc pěkná. Věnce se fakt povedly, určitě měly úspěch. Měj se hezky a užívej si klidný advent, pá 😄

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, to je nádhera. Jsi šikovná. Hezké dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Byla jsi Pilná a šikovná , čert tě nechá určitě doma v teple a Mikuláš něco nadělí:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, jsi šikulka. Já doháním dobu, kdy jsem skoro dva měsíce nic nic nemohla a pak byla měsíc v lázních. Ale alespoň ozdobená vánoční větev na vrátkách visí a u vchodu je ozdobený stromeček. Světýlka doma taky svítí, jen k pečení jsem se ještě nedostala, z lázní rovnýma nohama do hlídání vnučky s neštovicemi. Přeji nádherný adventní čas, plný pohody a hlavně zdraví.... z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná atmosféra i tvoje tvoření.

    OdpovědětVymazat
  8. Luxusní příspěvek. Dokonalá adventní nálada. Jsi moc šikovná na všechno. Moc se mi líbí, jak jsi pojala letošní adventní věnec na stůl. Jen se otočí hvězdička. Jednoduché a velmi krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, krásné, romantické fotky ze začátku adventu. Opravdu obdivuji tvé šití a věnce - jeden hezčí než druhý...
    Přeji příjemné adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,opět si nezahálela a já jsem u tebe chytla příjemnou adventní náladu.
    Věnce máš moc krásné.Já tvořila jenom pro sebe na dveře.Je hezké,jak pamatuješ na kamarádky i jejich dětičky.Tohle počasí na nule a nebo slabě pod je hodně vlezlé.
    Také mi je venku brzy zima a to jsem nabalená.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  11. Tentokrát nám to příroda pocukrovala a dodala adventu tu správnou atmosféru. U nás se konal velký vánoční jarmark v sobotu. Účast byla veliká i přes silné sněžení a mráz, ale beze mne. Teď opět sněží. Uvidíme, do kdy nám ten sníh vydrží...

    OdpovědětVymazat
  12. No Ladovská zima rozhodně nevydrží, příští týden už má být zas + 10°C. Prozatím asi zima skončila. Tedy ta se sněhem....

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, moc krásné tvoření. Nedivím se, že ti byla zima, už na mráz nejsme zvyklí. Měj pohodový celý advent.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani moc ráda jsem nakoukla na Tvoje tvoření. Čertici jsou úžasní, moc se mi líbí. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Vija
    Roztomilí čertíci. Hezké dny adventní přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  16. https://klubicka-pro-radost.blogspot.cz9. prosince 2023 v 23:55

    Hani, moc hezké fotečky. Adventní věnce jsi udělala parádní . Ćertíci i taštičky jsou suprové a určitě potěšily.
    Měj se krásně a užívej si adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Ta jedna svíčka na adventním věnci je šikovná, dobrý nápad! Alespoň není věnec tak veliký. :-)

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...