úterý 12. března 2024

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne.
Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí.

S manželem procházka kolem rybníka Špinka
v Červeném Kostelci.





Cestou domů mne pohled na Krkonoše nad Rtyní v Podkrkonoší nikdy neomrzí.


S kamarádkami malý výlet po stopách bitvy r.1866
v Trutnově 

                                                     Janská kaple



                                              Gablenzův pomník




Když hezky není, tak se už pomalu, ale jistě připravuji
na Velikonoce.
Jelikož k nám několik malých koledníčků chodí, opět
jsem pro ně upekla pár perníčků.


Zkusila jsem ozdobit vyfouknutá vajíčka
a myslím, že tímto způsobem ozdobená vajíčka dostanou i koledníčci.
Jenže ta budou na tvrdo vařená.
Vždycky je chtějí :-).
 




Jarní věnec mi už taky na dveřích visí.....



...... a na dveřích některých kamarádek už věnce visí také.
Opět jsem se snažila udělat ho tak, aby se jim líbil.
Prostě dle jejich vkusu.
Někdo rád má holky, někdo vdolky, někdo oboje. :-)¨



Nedělní Sněhuláci se povedly, představení se líbilo. 

 
Jsou studení ? Musíme si sáhnout.


Jen mi nějak uniklo, že to není poslední představení této sezóny a že ještě budeme hrát v dubnu.

Něco jsem i přečetla, ale to až příště.
Mějte se všichni hezky,
mějte klidné dny !
Hanka

Moc děkuji za  vaši návštěvu a děkuji za komentáře
k mému minulému příspěvku.

                                                              Trutnov


13 komentářů:

  1. Hani, krásné fotky z procházky, perníčky, které voní na dálku a kouzelně dekorovaná vajíčka. 👍👍👍
    Včera jsem přemýšlela nad tím, zda mám na Velikonoce upéct i něco jiného než tradiční mazance a věnec. Perníčky a nebo vajíčka z lineckého těsta? Muž řekl, že je mu to fuk.
    A mně došlo, že koledníci k nám už hodně dlouho nechodí. Dokud byla dcera doma, byla jich tu spousta. Pak chodil kamarád s dětmi a děti ze sousedství. Dnes jsou všichni dospělí. Tradice už se tu moc nedodržují.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky i přípravy na Velikonoce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,jsi pilná a šikovná.Všechno se mi moc líbí,mrzí mě,že některé věci už dělat nemohu.
    Vajíčka jenom nabarvím a perníčky bych neozdobila.Fotografie z výletů jsou moc hezké.Máš pravdu,že výhledy na Krkonoše se neomrzí.
    Počasí pořád za moc nestojí,čekám až se trochu vylepší.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, obdivuji tvou přípravu na Velikonoce, na to zatím jen myslím...
    Krásný věnec, vlastně věnce, tvé kamarádky mají v tobě poklad.
    Mám ráda fotky z divadla a tvých výletů.
    Děkuji a přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. S velikonoční inspirací jsem nějak pozadu. Na výlety se také těším a perníčky mám v plánu upéct, jen je nezdobím, nemám ráda ten cukr. Krásné dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Opět jsi měla hodně hezkých zážitků. Koledníčky i kamarádky mile rozmazluješ:-)!

    OdpovědětVymazat
  7. Stíháš toho opravdu dost. Nádherné zážitky z jarních výšlapů. Věnečky parádní, nejvíc se mi líbí ten na tvých dveřích. Perníčky jsem taky na Velikonoce pekla, ale nějak už není pro koho.

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, Velikonoce, perníčky... Díky za připomenutí, že budu muset do sklepa pro dekorace! To je šílené, jak ten čas letí, vůbec mi nedošlo, že jsou svátky jara už za dveřmi!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, také zasnené ... a aj vajíčka sa mi páčia, aj ja by som neodmietla :) Krásne dni!

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ty se určitě nenudí, a to je dobře, nějaké aktivity jsou nutné. Čtení, procházky a občas tvoření, to mám také moc ráda. Jarní věnečky se mi líbí, koledníci u nás na chatě už nějaký rok nechodí, tak už nic nepřipravuji. Moc zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, krásné fotky z výletů. Moc hezky tvoříš. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, jsi perfektně připravená na velikonoční svátky. Perníčky , vajíčka a věnečky jsou super. A Tvoje loutkařina mne stále baví. Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Marcela Nordic Passion23. března 2024 v 12:30

    Hani, to je zazitku! Fotky nadherne, stejne tak i vyrobky a dekorace:-). M.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...