neděle 3. března 2024

Sedm

Včera to bylo sedm roků, co jsem se osmělila a poslala svůj první příspěvek do světa blogů.
Nechce se mi to ani věřit, ale je to tak.

Uteklo to.
Sedm roků jsem tady s vámi
a stále mne to baví.


Jen jsem se rozhodla pro malou změnu.
Moje příspěvky nebudou již v pravidelném týdenním sledu,
ale víceméně nepravidelně.  Určitě nebudou v menší četnosti, 
nežli dosud. 

A teď už následuje takový trochu pel-mel z posledních dní.

Přečetla jsem tyto dvě knížky. Obě na doporučení vás
blogerek. Líbily se mi. 


Neplánovaně jsem se vydala za bledulemi- a bez foťáku,
takže jsem fotila mobilem. V podstatě mívám z mobilu dost pěkné fotky,
tentokrát nevyšly. A nebyla to chyba přístroje. Fotky byly rozmazané. Mobil
nebyl jen to jediné, co jsem v rukách držela). Takže utrpěla stabilita. Fotečky  vyšly jakž-takž tři. :-)
 



S kamarádkami jsme zase trochu vyšláply. 
Počasí tedy nic moc. I deštníky jsme chvílemi měly nad hlavou.
Ale dobrých 7 km to bylo.




Včera jsme byli s loutkovým hrát v Náchodě.
Hrálo se nám dobře, diváků přišlo hodně a byli ukáznění,
což ne vždycky tak je.
Fotky mám ještě ve foťáku, takže bez dokumentace.

Hráli jsme představení 
Jak Matěj s Kašpárkem vysvobodil čerty.

 Teď nacvičujeme novou pohádku, která bude poslední
v této sezóně.
Bude o sněhulácích a hrát tam bude i kočka a ryba, které jsou v mém
minulém příspěvku.


Byť zkoušíme Sněhuláky, tak na jaro se už těším hodně.

Sněženky na zahrádce jsou v plné kráse.


U vchodových dveří už se statečně na svět usmívají macešky.


A já vám posílám srdečný pozdrav z nedělního odpoledne.
Mějte se hezky a přeji vám pohodový měsíc březen.
Hanka
Moc děkuji za vaše zastavení.


 


24 komentářů:

  1. Hanko, především gratulace k výročí blogu, na který ráda nahlížím. Přeji Tvému blogu mnoho inspirací,hodně návštěvnosti a hlavně Tobě a všem kolem Tebe zdraví. Jak je zdraví,je chuť i elán k tvorbě.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, jsem moc ráda za tvůj blog. Také ti přeji hodně dlouhých let u loutkaření, blogování, výšlapů a zahrádkaření, vím, že těch aktivit máš hodně a ať se daří, také pevné zdraví.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ono to děsně utíká, já bloguju letos už třináctý rok. Na bledulky do Královy zahrady se chystáme s dcerou a vnučkou zítra. Sněženky na zahradě se taky činí, letos mi výjimečně plnokvěté rozkvétají později než normální. Většinou to bývá naopak.

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, teď jsi mi připomněla, že v lednu to už bylo devět let, co píšu na blog. Letí to, je ro děs. Přeji tvému blogu hodně spokojených návštěvníků, já chodím na návštěvu moc ráda. Překvapily mě fotky z lesa, té vody je tam nějak moc. Měj se hezky, moc zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, gratuluji k blogovým narozeninám, jsem moc ráda, že si tu s námi!
    Mám tvé příspěvky moc ráda, bereš nás do přírody, rozkrýváš svět loutek, jsme moc šikovná. Těším se na další příspěvky a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    To je jubileum pro Sněhurka a 7 let výdrže! Posílám na dálku kytičku sněženek a přání aby jsme mohli dále obdivovat blog “pohádkové babičky”, v plné formě:-)))!

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to je moc hezký příspěvek a těším se na další. Také nedávám příspěvky denně. Příště na to není čas...přeji ti krásné dny v pohodě a ve zdraví a mnoho šťastných a ukaznenych dětských i dospělých diváků.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani gratuluju k výročí blogu ! Ať Tě to stále baví, já k Tobě chodím ráda. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Hani blahopřeji. Moc ráda chodím číst tvé příspěvky. Přeji mnoho dalších krásných příspěvků.

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, ať tě i nadále blogování těší a přinášíš nám skvělé reportáže. Putování za bledulemi já ani nepořádám, protože u nás v okolních lesích nerostou volně ani sněženky, natož bledule. Obdivuji vaše nadšení pro loutkové divadlo, přinášíte nejen dětem hodně radosti. Sezóna tedy brzy skončí, odpočinek však jistě bude v duchu nových nápadů a plánů pro další sezónu, zvláště, když mnohé rekvizity si vyrábíte sami. Hezké jarní dni ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, ráda k tobě chodím už dost let, nevím tedy, jestli je to sedm, ale dlouho. Doma v galerii mám od tebe mikulášské loutky a pokaždé, když se na ně podívám, vzpomenu si na tebe. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, gratuluju k výročí blogu. Čas letí, já tu brzy budu deset let. Ráda k tobě chodím. Měj se krásně a hodně inspirace do dalšího blogování🌺

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, gratuluji k blogovému výročí a přeji ti, ať tě blogování stále baví a přináší ti radost.🍀🌹
    Já to své výročí opět prošvihla, tak jako tomu je už poněkolikáté. Na svou omluvu může jen napsat, že jsem tou dobou ležela v nemocnici po operaci. První článek jsem publikovala 9. ledna 2010.
    Výlet za bledulkami jsme podnikli loni, letos je to s velkým otazníkem. Takže se kochám pohledem na krásu jejich květů na tvém blogu a i u dalších blogerek.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, přeji ti krásné blogové výročí a také mnoho krásných témat a nápadů.
    Měj nádherné jaro. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Také delší dobu už přemýšlím,jak dál s blogem.Zlobí ruce a teď ještě oči.Já už bloguji podstatně déle.Teď mě nejvíce mrzí,že nemohu číst večer v posteli,no spíše nevydržím kvůli očím.Ale je to už trochu lepší.Přesto jsem si knížky zapsala.
    Hani,přeji Ti ať máš pořád o čem blogovat.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné výročí!! Přeji hodně inspirace a elánu do dalšího blogování. Vždyť je to radost sdělit, co krásného jsi přečetla, co kvete na zahrádce a jaké dovadlo hrajete, neee???

    OdpovědětVymazat
  17. Velká gratulace))) těším se na další čtení.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, gratuluji. Utíká to. Já budu mít letos už 15. výročí a od těch prvních let jsem značně polevila. K tobě chodím moc ráda. Jsem ráda, že se ti knížka od Lindy Castillo líbila. Já jsem od ní četla už 4 knihy. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, také gratuluji. Líbí se mi tvá shrnutí týdne. Potěší mě loutky i procházky i kytičky a inspiruji se při vyrábění. Tak ať tě i nadále blogování baví. Koukám, že je u vás hodně mokro. Ale jaro se hlásí. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi v kondici a to je super. U nás se probouzejí fialky, je jich tu fakt hodně.
    Abyvh nezapomněla, blahopřeji k blogovým narozeninám

    OdpovědětVymazat
  21. Velikou gratulaci posílám! :) Také jsem mívala nastaveno, že článek bude alespoň jeden týdně, stejně, jako komentování oblíbených blogů, ale od změny zaměstnání to prostě někdy nejde...

    OdpovědětVymazat
  22. To to utíká a je dobře, že tě to pořád baví.

    OdpovědětVymazat
  23. Hanko, taky gratuluju k výročí blogu a přeju ať je další sedmička šťastná a neméně úspěšná.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...