pondělí 19. února 2024

Už trochu jarně

 Na novou pohádku bylo třeba ušít rybu a kočku. Copak rybka- tu jsem měla hned, ale ta kočka!
Principál mi dal obrázek a já se snažila. Ono se to nezdá, vypadá to jako jednoduché šití, ale nebylo.
No, poprala jsem se s tím. Ještě zakončení nohou dole chybí, to je ale v režii principála, který dřevem vládne.

Taky jsem četla.
Každá knížka jiná, ale líbily se mi obě dvě.





Na Dřevěnce u nás je už zase výstava.
Nedávno jsem tam byla s bývalými spolužačkami na výstavě vánoční
a už visí plakáty s názvem

A tak jsem tam včera zašla.
Z mateřské dovolené se vrátila šéfová přes tyto kulturní záležitosti u nás.
Je to vzdělaná žena, která v sobě má cit a velké znalosti,
které umí prezentovat způsobem sobě vlastním.
Výstavu jsem si užila. Není přeplácaná množstvím kraslic, je vkusná,
nápaditá.
Takže pár foteček pro vás.

Toto je pro mne něco nového, co jsem nevěděla.
První postní neděle se někde nazývá Pučalka, Černá, Pytlová
a Liščí. To se pečou preclíky a věší se na větvičky na zahradě
pro děti, kterým se říká, že tudy běžela liška a věšela pro ně preclíky. 
Tak a teď už to víte i vy.













A ještě prvorepubliková místnost.


Je jasné, že je tam ještě mnoho dalšího k vidění,
ale to bych vás fotkami zahltila. Ono méně znamená více.

Mějte se všichni fajn.
Mějte klidné dny !
Hanka

Moc  děkuji, že mi stále zachováváte svoji přízeň.







19 komentářů:

  1. Nádherné fotografie. Kočka i ryba se yti moc povedly a fotografie interiéru jsou úžasné. Kochám ase a vzpomínám na mládí, protože plno věcí, které na fotografiích jsou si také ještě pamatuji z dětství. Například tu "toaletní skříňku" se zrcadlem jsme měli skoro stejnou jen v provedení lakovaný dub. Také podobnou malovanou keramiku jsme doma měli...Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Loutkovýroby jsi se zhostili na výbornou! Výstavy v drěevěnce tiše závidím, vždy jsou úžasné a poučné!

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, hadrové loutkoherečky se ti fakt povedly a fotky velikonoční výstavy také. Je vidět, že organizátorka výstavy a má cit a vkus, protože, jak píšeš, méně je někdy více. V tomhle případě rozhodně. Výstavy v Dřevěnce jsou vždycky povedené. Měj se hezky, pá 🐣🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, Dřevěnka nikdy nezklame, byla jsem tam sice jenom jednou, ostatní se dozvíme od tebe. Můžu potvrdit, že k vidění je tam toho spoustu. Zaujaly mne ty preclíky. U nás jsou samozřejmě také, ale ne v souvislosti s půstem. Loutky se ti povedly. Ona je sice ještě zima, ale někdy to vypadá, jako na jaře. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. U výstavy jsem se zasnila, a viděla jsem tam svojí babičku. Krásně připravená výstava. Hadrové rekvizity jsi ušila na výbornou, ještě co na to řekne principál. A díky za rozšíření znalostí o tradicích. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdříve musím pochválit tvé šicí výtvory.Jsou krásné a do pohádky jako stvořené.
    Knížku od Jiřího Mádla jsem četla a i když jsem na jiný druh četby moc se m i líbila.
    Dřevěnku znám jenom zvenku a už jsem si poznamenala do kdy výstava trvá a mohli bychom ji stihnout.Uvnitř je to kouzelné.
    Hani,hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná výstava. Takovou bych si taky nechala líbit. Pár kousků z keramiky doma také mám. Ty loutky jsou skvělé. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to je pokoukáníčko! Jsi šikulka, ale to se dávno ví. Takové houpací koně jsme měli také doma! Výstava je parádní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, milé, zajímavé, netradiční.....

    OdpovědětVymazat
  10. Nepřestávám se divit, co toho za týden vždycky stihneš, Hani! Loutky jsou parádní, jsi fakt šikovná! A jarní výstava, to je jako pohlazení!
    Haničko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Honko, kočička i rybička udělá radost všem divákům, nejen, jak je uvidí, ale i až jim do papulek vložíte hlasy. Moc se ti zvířátka povedla. A výstava v dřevěnici je také skvělá. Měj se nadále daří tobě i divadélku.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela - Nordic Passion20. února 2024 v 7:08

    Hani, krasne misto, nadherne tradice, take vsechny neznam. A vyrobky dokonale:-). A snad uz jsi fit. M.

    OdpovědětVymazat
  13. A mne sa najviac páči, že som ťa konečne videla na fotke 😉 pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  14. Ten porcelán mě dostal....Ráda chodím na takové stylové prohlídky

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, moc krásně vyrábíš a ta kočka teda je! Hezká výstava. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Výstava je kouzelná! A tvoje rybka s kočičkou jakbysmet, úplně je na tom jevišti vidím! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné zážitky. Zdravím z hor)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, kočka a rybka nemají chybu, moc se ti povedly. Výstavu, se všemi detaily jsem si užila. Kdysi jsem sbírala domažlickou keramiku a při stěhování to bylo jediné, co se rozbilo.
    Měj se hezky jarně.

    OdpovědětVymazat
  19. Hanko, jak výstava , tak i Tvé loutky jsou na 1*** ☺Jaro už stojí za dveřmi, perou se ze zimou o vedení ☺

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...