pondělí 12. února 2024

Není vždycky svátek

Minulé pondělí na mne skočil jakýsi bacílek a od toho se odvíjely dny celého týdne.


Do ničeho se mi nechtělo. Zvládla jsem akorát dočíst vypůjčené knížky
od kamarádky.

Zajímavé čtení. Ale není to čtení na jeden zátah.


Kurýrovala jsem se ze všech sil, abych byla co nejdříve fit.
Jakž-takž se mi to povedlo
a já se mohla v sobotu zúčastnit oslav 80tin kolegy loutkáře.
Pěkné to bylo! Celá jeho rodina a my loutkáři jsme se sešli společně.


Takže asi tak.
Doufám, že tento týden už budu mít záživnější.
Mějte se hezky, hlavně buďte zdraví !
Hanka





15 komentářů:

  1. Hani, moc ti přeji naprosté uzdravení a spoustu radosti s loutkami, jistě něco chystáte.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Snad sluníčko urychlí uzdravení, alespoň tak Ti to přeji!

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, blahopřeji k uzdravení. Ona ta zima je jakási divná a na naše zdraví číhá stále něco. Také jsem uvažovala, že bych příští rok své oslavy 70. udělala společně rodina a kamarádi, ale nevím, zda by to mezi jednotlivými skupinami nečinilo rozpaky. Ale už jsem o podobném složení oslav slyšela od známé. Ono to vlastně může být jako svatba. Ta, se také všichni z rodiny neznají a jde to. Sněženky už se v zahradách ukazují a já mám pocit, že setí celeru na sadbu už mám skoro zmeškanou. Ale snad to zvládnem. Na zahradě ještě sněženky nemám, ale růžky vystrkuje česnek. :-D krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, hlavní je, že už jjsi v pořádku užila sis oslavy svého kolegy loutkáře. Je to mco pěkné, když se sejdou lidé, kteří k sobě mají blízko. Přeji Ti další super krásné dny hlavně ve zdraví a at se daří i práce s vašimi loutkami. Měj se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, hlavně hodně zdraví. Ať máš příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, ono není vždycky posvícení... Nám se nemoc zatím vyhnula, ale obě děti v Praze si kašle a rýmy užily...
    Hlavně, že ti je už dobře! Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, hlavně, že jsi už fit. Letos jsou ty bacily nějaké urputné a víc zákeřné. Mě na zahrádce raší hyacinty a našla jsem pár lístků tulipánů.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavne že je lepšie ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji hodně zdravíčka a krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, doufám, že už je ti líp. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné čtení, krásné kytičky a přeji pevné zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Je fakt, že to letos díky teplé zimě řádí víc, než obvykle. Tak přeji, ať se bacilové už nevrátí!

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, tak to máš pravdu. Snad už bude zase dobře. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Fukčarinka - Hanko, doufám, že už jsi fit. U nás na zahrádce už máme sněženky, prvosenky, jaro tu bude coby dup. ♥

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...