pondělí 5. února 2024

Den za dnem

 Minulou sobotu bylo počasí jiné, nežli je zrovna dnes.
Využili jsme toho a zajeli k rybníku Krčmařík v Červeném Kostelci a prošli se v jeho okolí.


Krčmařík má rozlohu necelý jeden hektar. Nese název po „krčmě“, která byla uváděna jako rychta z roku 1745 v osadě Halašov. Osada vyhořela a po krčmě zbyl jen název rybníku.




Rána v týdnu byla mrazivá a na zahradě
se vše bíle třpytilo.


V muzeu je výstava výtvarníků z Trutnova,
tak jsem se šla podívat.





Opět jsem vytáhla svoje látkové zbytky
a další kolegyně louťačka dostala tašku nákupku.


A včerejší neděli jsem byla kde ?
Kde jinde, nežli v našem loutkovém.
První představení letošního roku s názvem
Jak Matěj s Kašpárkem vysvobodili čerty.



A moje ohlédnutí za uplynulým týdnem je u konce.
Mějte se všichni pěkně,
mějte hezké dny !

Hanka

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu.



 

15 komentářů:

  1. Hanko,kéž by u nás takhle svítilo sluníčko,dnes opět šedivo . Hory jsou bez sněhu. Moc krásné jsi nám procházku přiblížila fotografiemi 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Ta “mrazivá” fotka je nádherná. Měla jsi hezké dny.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie a výstava také byla zajímavá. přeji ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, hezky u tebe bylo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,měla jsi hezky naplněné poslední dny.Ušít tašky mám pořád v hlavě a tak už nesmím jenom psát a vytáhnout rovnou šicí stroj.Ale z jaké látky,tu asi doma mít nebudu.
    Měj hezké i další dny

    OdpovědětVymazat
  6. A já obdivuju výstavu jak je různorodá. Tašky jsou skvělé a předpokládám, že Kašpárek byl v kurzu. Krásný týden přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, ty fotky o rybníka jsou nádherné!
    Na výstavě jsem už nějak dlouho nebyla, musím se zajít někam podívat.
    Tašky parádní, čerti vysvobození - prostě super týden!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Výlet, výstava, tvoření a divadelní premiéra, zase dobře naplněný čas!

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, parádně sis užívala, procházky, kultura a ještě super tvoření 😀😉

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, další pěkný týden jsi měla. Přeji ti další pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Taková procházka přírodou nabíjí baterky a nemusí být sníh nebo svítit sluníčko. Moc se mi líbí tvoje tašky. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  12. Klidně bych se s tebou prošla, jak k rybníku, tak na výstavu. A zašla bych i na představení.
    Všechno paráda!

    OdpovědětVymazat
  13. Hani já bych šla na tu pohádku... Měj se hezky, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Přidávám s k Lence, hned bych si zašla na pohádku! :)
    Výstava musela být zajímavá, moc se mi líbí ten obraz v bílém rámu.

    OdpovědětVymazat
  15. Velmi činorodý týden. A nejen, že sis udělala radost procházkou, výstavou, ale ještě vyrobila dárek pro kolegyni. Sama jsi u toho jistě měla radost. A tyhle drobné radosti jsou v těchto dnech moc moc důležité. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...