úterý 30. ledna 2024

Dvanáctkrát

 Určitě v uplynulém roce nebylo jen 12 okamžiků, které stály za to. A zrovna některé z nich asi fotkou zdokumentované nemám.

Ale i ty, které sem jako dokument vložím, byly OK.

LEDEN

S kamarádkami jsme si zajely na výstavu do Náchoda.

Náchodští malíři a loutkáři se na výstavě společně podíleli.



ÚNOR

Únor bílý pole sílí.
No, myslím, že to vloni až tak divoké nebylo :-), ale projít se
místy, kde ležel sníh, bylo moc příjemné.


BŘEZEN

To nebylo o nějakém mém šťastném okamžiku,
ale zážitek to byl.
Sledovat pokácení hodně vysokého jehličňanu u sousedů,
tedy stálo za to.

Moje narozeniny. 
Sejde se rodina a to je přeci štěstí. 
A talíře po svíčkové doslova vylízané, to je na tom štěstí třešnička na dortu.


DUBEN

Kvítko jara, co víc si můžeme přát.



KVĚTEN

Projít se novou naučnou stezkou kousíček od nás,
není vůbec k zahození.



                                                                                  

ČERVEN
Výlet s kamarádkami do Pekla u Nového Města N.M. podél řeky Metuje
se mi líbil moc.



ČERVENEC
Kdo by se neradoval, když  se královna květů předvede v celé své kráse.



Mám ráda i chvíle, kdy jsme na zahradě u syna s Molinou jen my dvě.
Máme prostě pohodu, každá po svém.
😃 


A když o pouti slyšíte potlesk malých, ale i velkých diváků, tak to je taky štěstí.


SRPEN


Srpen byl bezva. Vnučka Hanka měla dovolenou, takže jsme si s ní nějakou tu chvíli užili, než zase odjela do saudského království.


Zatoužila po špekáčku na ohni opečeném.
Co bychom pro ni neudělali :-).

ZÁŘÍ
Zážitková výstava - 200 let ochotnického divadla u nás.



ŘÍJEN
Začíná naše loutkařská přehlídka ROLNIČKA.
Mám ty čtyři neděle, kdy  hrají tři soubory tzv.přespolní a jednou my, moc ráda.


LISTOPAD
Výstava malířky  J.W.Mezerové
Už několikrát se její obrazy vystavovaly, zajdu vždycky ráda.
 


PROSINEC
To je advent, Vánoce. 
Užívám si atmosféru těch dní.


Hurá ! Téměř s křížkem po funuse jsem se zhostila slibu, že se výzvy u Helenky
zúčastním.

Hezký den !
Hanka

27 komentářů:

  1. Hanko, vybrala jsi parádní momentky loňského roku, někdy stačí ke štěstí fakt jen rozkvetlá kytička. Určitě jsi se potěšila s vnučkou a při pohledu na pečeného špekáčka jsem také dostala chuť. Na to si budu muset ještě počkat. Měj se hezky, páček špekáček 😄😂

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc pěkný rok je za tebou a přeji krásný i ten letošní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,krásných 12 okamžiků starého roku.Máš je pestré,od všeho trochu.Setkání s vnučkou je vzácnost o to více si to určitě užíváš.Molina je jako synova Bleky,jsem s ní také moc ráda.
    A divadélko pro děti,to patří k tobě.Měj se hezky a přeji další krásné zážitky

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    Loňský kalendář jsi vyplnila spoustou radostí ze života. Přeji ti, aby i ten letošní se plnil radostmi z bytí!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný průřez vzpomínkami na šťastné chvíle minulého roku.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná rekapitulace loňského roku.

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, pěkné chvilky jsi zažila a nám ne zde hezky vložila. Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, skvělé, mám radost, že ses taky zapojila!
    A v klidu, hlavně bez stresu, děláme to pro radost, není to závod! Na rekapitulaci určitě ještě počkám, když bude nějaký příspěvek začátkem února, nic se neděje.
    Moc děkuji a přeji hezký a radostný rok, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani skvělé shrnutí. Rok jsi měla hodně kulturní, a to k Tobě přesně sedí. Přeji Ti mnoho hezkých akci a zážitků i v tom roce letošním.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný rok jsi měla, hodně divadla a také výstavy, také to mám ráda. Přeju ti i ten letošní rok úspěšný. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  11. Marcela Nordic Passion31. ledna 2024 v 7:48

    Hani, hezka vyzva od Helenky, je pekne takto zpetne zavzpominat, treba mi to take vyjde:-). Tvuj rok byl pekne pestry, at je i ten letosni. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, moc hezké okamžiky a zážitky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný koktejl z dvanácti okamžiků jsi namíchala! Tak ať jich je v novém roce mnohonásobně více! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, hezké ohlédnutí.
    MMCh - škoda, že nemáš na blogu možnost nastavení sledování, já pak na něj zapomínám ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Good blog! 🌟 Beautifully written. I loved reading about 'bavi-mne-to: Dvanáctkrát' 😊 Keep up the great work on this topic!

    online marriage counseling

    OdpovědětVymazat
  16. 👌Good blog, beautiful content! I loved this blog for its topic 'bavi-mne-to: Dvanáctkrát'. Keep up the great work! 👏

    Packers and Movers in Bannerghatta

    OdpovědětVymazat
  17. Good blog! 🌟 Beautifully written and I loved it! 😍 Enjoyed the insights on 'Twelve times'. Keep up the great work!

    Packers And Movers In Maninagar

    OdpovědětVymazat
  18. This blog on "bavi-mne-to: Dvanáctkrát" is captivating! 🌟 I loved it! Great job! 👏

    jaipur sightseeing packages

    OdpovědětVymazat
  19. This blog on "I enjoy it: Twelve times" is delightful! 🌟 I loved reading it, beautifully crafted with great insights. Great job!

    Website Design & Development

    OdpovědětVymazat
  20. Good blog! Beautifully done. I loved this blog for its topic 'bavi-mne-to: Dvanáctkrát' 😍 Keep up the great work!

    For garden tool Visit:- https://golddustgardening.com/

    OdpovědětVymazat
  21. 👏 Fantastic blog! Loved the 'Moje mozkovna: Příšerkový dort po ixté' topic. Informative and visually appealing! 😍

    Virtual Assistance

    OdpovědětVymazat
  22. Wow, what a captivating blog! 🌟 I absolutely loved it! The topic "bavi-mne-to: Dvanáctkrát" was beautifully explored. Great job!

    Dr. Leena

    OdpovědětVymazat
  23. 👏 Good blog! Beautifully written, loved reading about 'bavi-mne-to: Dvanáctkrát'. Can't wait for more! 😊

    WE ARE HERE FOR YOUR CARE

    OdpovědětVymazat
  24. Good blog! Beautifully crafted and I loved the topic 🌟

    Virtual Assistance

    OdpovědětVymazat
  25. Patchwork - Marie Králová: Jak na Nový rok, tak po celý rok....." is simply amazing! Loved it! Vedsure Keto V+

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...