úterý 23. ledna 2024

Jen tak, aby řeč nestála :-)

 Dnes to venku vypadá, že bílé zkrášlení krajiny bere za své. 

Poprchává a docela se to klouže.

Už nebude cesta k nám naším kopcem
lákat vzít do ruky foťák.




V neděli už byla obloha do šeda.
V televizi biatlon, takže navrhnout manželovi procházku, bylo zbytečné.
Vnutila jsem se tedy synovi a Molině a šlapala jsem s nimi lesní okruh.






Přes okno se mi podařilo vyfotit návštěvníky krmítka.







Včerejší ráno nebylo možné přehlédnout.



Takže asi tak.
Mějte pěkné dny!
Hanka

Díky moc za vaše zastavení.




21 komentářů:

  1. Sněhu máte ještě docela hodně. To u nás zbyl jen poprašek.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc pěkně jsem se u tebe prošla a podobně to u nás na balkoně vypadá s krmítkem.
    Dnes do rána déšť smyl veškerý sníh i zmrazky.Je to holé a mokré.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady co se týče sněhu už je opravdu jen trošinka. Ráno byla cesta do práce trochu dobrodružství protože chodník byl jeden led stejně jako všechny cesty, takže jsem musela pěkně po silnici protože jedině tam mohl člověk bezpečně jít.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, to jsou hezké fotografie a čížkové na krmítku zvěstují, že se blíží jaro, protože oni přilétají většinou až koncem ledna nebo počátkem února jako první připomínka blížícího se jara. Mám to léta tak vypozorované. U nás také sníh rychle mizí a taje. Včera i dnes do toho dost pršelo a místy už vykukuje tráva. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední fotka je nádherná.Se sněhem byla příroda krásná a u nás už také prší a oteplilo se.
    Ptáčků je u nás na krmítku málo a to jim všelijak podstrojuji.Nevím,kam se to všechno podělo.
    Hani,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, koukám, že tvoje ptačí restaurace je neustále plná, máš tak ke koukání lepší pořad než většinou nabízí naše televize 😊 U nás už ani vločka, včerejší déšť spláchl všechny zbytky sněhu, zdravím 😊😄

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to jsi hrdinka. Já jsem se dnes raději nechala do práce dovézt autem. Kluziště nemám ráda, vždy mám štěstí a jsem na zadku.
    Vyfotila jsi to u vás moc hezky, zvlášť ta večerní fotka je super. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, já dnes musela vyrazit celkem brzo a trochu jsem se bála - naštěstí to u nás neklouzalo...
    U tebe jsou k vidění vždycky moc hezké fotky!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    I když jen tak, hezky se na ty fotky kouká!

    OdpovědětVymazat
  10. Když už zima, tak se sněhem. Hned je všechno hezčí... až na silnice, tam se to nepočítá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Večerní snímek je pěkný. Sníh u nás odtál a jenom bláto zůstalo. Měj se dobře a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  12. Zimní idylka je krásná, ale pomíjivá. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Hanko, pěkně jste se protáhli. U nás dneska pršelo docela dost? Nevzala jsem si deštník, protože foukal i vítr, tak jsem přišla domů pěkně promočená. Pozorovat ptáčky na krmítku je lepší než televize. 😊

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, já můžu jen říct: co je to sníh? Už ani nevím, jak vypadal, takže jsem ráda koukla na tvoje pěkné fotky. I fotky ptáčků se ti moc povedly. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani jůů máte tam sněhu... Hezké zimní fotografie. Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Hani pročetla jsem tvoje příspěvky. Udělal sis pěknou procházku. Taky ráda pozoruju ptáčky u krmítka. Přeji ti pěkný de.

    OdpovědětVymazat
  17. I u nás, na horách, zasáhla obleva a podle toho to taky vypadá, sníh téměř zmizel a chvíli to vypadalo, že přichází jaro. Krásné fotografie! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hanko, zdravím a přeji pohodové dny 🍀 Pěknou procházku jste měli

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...