pondělí 15. ledna 2024

Padá sníh.

Hluboké závěje nemáme,
ale venku to přeci jenom vypadá jako v zimě.


Ovšem v týdnu to vypadalo jinak.

Naordinovala jsem si vyšlápnutí nahoru na náš kopec....



Druhý den dolů k řece....


Řeka předvedla, že i ona má svoje dny a zkrášlit se šperky
jí není cizí.


Na požádání kamarádky jsem se zapojila do pletení návleků.
Měly být velmi pestré a budou součástí garderoby jakési plesové legrácky.
Abych pravdu řekla, tak tomu nevím hlavu ani patu.
Dva páry jsem upletla. Má jich být 11, ale pletařek je dost. 

První pár nemám celý vyfocený a už jsem ho odevzdala :-).


Podle jednoduchého receptu jsem na neděli
upekla lehký ,,koláč" s mandarinkami.

5 žloutků,5 lžic cukru, 5 lžic vody, 5 lžic polohrubé mouky, 5 lžic oleje- našlehat a
přidat sníh z 5 bílků.


A polovina prvního měsíce tohoto roku je za námi.

Klidné další dny, moji milí !

Hanka

Díky za vaši návštěvu.



20 komentářů:

  1. Hanko, u tebe je to ještě všechno, jak má být - nejprve procházka na čerstvém vzduchu a pak útulno doma s něčím dobrým na zub. Chválím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, líbí se mi jak jsi si "naordinovala". Já jsem jako medvěd, táhne mne to do tepla. Bude to asi tím, že toho sluníčka je pomálu. Ale jeden den minulý týden byl tak krásný, modrá obloha, námraza na stromech. Ani nevadilo -10°. Jenže jsem u sebe neměla foťák. Měj se pěkně. H.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani máš docela aktivní dny. Hezká procházka, můžeš pozorovat ptáčky na krmítku, upekla jsi výborný koláč (ten recept mám také úplně stejný a občas tento piškot také upeču), návleky jsou super. Přeji Ti moc krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Z kopce máš krásný výhled, to je odměna za výšlap :). Na návleky využiješ zbytky přízí pro dobrou věc a to je vždycky fajn. Koláč je jednoduchý a určitě byl moc dobrý. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Hanko, jsi aktivní a nápaditá. Líbí se mi koláč z pěti....:)

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Koláč mi dělá chutě:-). Přeji Ti, aby i další dny ubíhaly stejně příjemně!!

    OdpovědětVymazat
  7. Zase jsi se nenudila.U nás je také sníh,ale už je také zase zataženo a dnes do sněhu trochu pršelo a tak jsme upustili od výletu.
    Návleky se mi líbí a přemýšlím,zda jsou na ruce a nebo na nohy?Synova přítelkyně mě prosila,že by potřebovala na ruce.Asi by bylo lepší je uplést,já teď více háčkuji.Uvidím.
    Koláč dělám podobný.Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, děkuji za krásné fotky z přírody, chutný koláč a smekám před pletařským výkonem!
    Docela bych ráda viděla tu legrácku komplet :o)
    Přeji příjemné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Záběry od řeky jsou nádherné a po procházce skvostný koláč. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, podobné návleky jsem kdysi pletla pro dceru, ale to už je teda hodně dávno. Jako plesový doplněk to bude asi hodně zajímavé. Koláč mě láká hodně, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
  11. Marcela - Nordic Passion16. ledna 2024 v 10:33

    Hani, priroda umi , to se ji musi nechat. A buchta vypada moc dobre:-). Pekne lednove dny. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Vija
    Hani, u nás jen pocukrováno. Koláč bych si dala ;) vypadá lákavě. Hezké dny měj. J

    OdpovědětVymazat
  13. Hanko vždy když k vám nakouknu, tak si říkám, že jste pohodářka. Procházky, uklizeno na pohodu a napečeno. Ruční práce pro dobrou věc a veselí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, hezká procházka, příroda kouzlí. A návleky veselé. Mandarinkový koláč bych si hned dala. Já ještě mám perníčky od vánoc, ono je škoda je jíst, jak je dcera nazdobila :-) Krásný týden přeji

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Hani, koláč vypadá výborně a návleky jsou veselé, to mám ráda. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, povedené fotky, moc pěkné. A koukám, jak jsi činorodá. Pěkné návleky i koláč. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky, nech máš taký krásny i zvyšok januára 👍🏻❤️

    OdpovědětVymazat
  18. Koláč mi tu dělá chutě))))
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  19. U nás máme tak deset čísel, a protože pěkně mrzne, asi hned tak neroztaje. I když bych se vůbec nezlobila :D.

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, návleky jsou opravdu veselé. Zaujal mě recept na koláč. V poslední době moc nepeču, ale tento zkusím s meruňkami. Dám ti vědět jak se povedl.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...