neděle 7. ledna 2024

První týden roku 2024

První týden nového roku je už téměř minulostí.

Když se ohlédnu, 

tak četla jsem :



Obě knížky se mi líbily.

                                   Ušila jsem dárek pro kolegyni louťačku:


Zkontrolovala jsem hladinu řeky Úpy :
vody v ní bylo víc než dost, ale na vylití z břehů to nebylo.


Přišli Tři králové. Laškovala jsem s nimi
a málem jsem jim zapomněla do kasičky vhodit nějaký ten peníz.
Ale stihla jsem to ještě napravit.
😁

Kvete mi kolopějka :


a už jsem za Vánocemi zamávala.
Stromeček je odstrojený, zdobení uložené.
Jen věnec na venkovních dveřích bude ještě určitý čas viset,
taktéž nějaké to světýlko ještě doma svítit bude.


 A neminula mne zkouška nové pohádky.


Takže asi tak !

Mějte se hezky,
mějte dny následujícího týdne pokud možno v klidu.
Hanka

Díky za vaše zastavení tady na mém blogu.



18 komentářů:

  1. Krásný lednový týden jsi měla)))) Přeji stejné pokračování. Hezký zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc ráda jsem k tobě nahlédla, jak jde život a u tebe je svět, zdá se, pořád ještě v pořádku. Máš to vše moc prima. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem dnes udělala tečku za Vánocemi,všechnu výzdobu uklidila,ale stromeček si odstrojuje manžel a dnes nám přistavili do sídliště kontejner,tak asi v týdnu se s ním rozloučíme.Líbí se mi moc taška,takové jsou pořád potřeba,zkusím najít nějaký návod na internetu,ale asi bych ušila i bez.Jak pořád pršelo,tak jsem taky četla a teď háčkuji vnukovi teplou čepici na cvičák.
    Hani,ať tě čekají další hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, kolopejky mám ráda. Také mi některé kvetou. Stromek jsem dnes také už zlikvidovala, ale ještě docela držel. Jen že zítra je budou svážet od kontejnerů, tak jsem ho už raději také odstranila, abych s ním pak neměla starost, kam ho dát. Taška je moc pěkná. Jsi šikulka. Přeji Ti krásné a pohodové dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik akcí během jednoho týdne!!!

    OdpovědětVymazat
  6. -Lezarts
    Tomu říkám velkolepý start do začínajícího roku!

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, moc se mi líbí ta taška, to je milý dárek. Kolopejka má nádherný květ, mám slabost pro bílou... Úpa už snad zůstane v korytu, začalo mrznout...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, tak jsem se zastavila, a zas jsi měla plný týden. Hlavně, že se Úpa nevylila. Ta taška je moc hezká. Něco jsem také už odstrojila, ale světýlka a svíčky ještě nechávám, ať se člověk trošku zahřeje pohledem při tom mrazu. Krásný týden přeji

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, ta taška je moc hezká, má jemné barvičky. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, už jsem psala jeden komentář, ale kde nic, tu nic. Nevadí, tak ještě jednou za tip na čtení, Vražednou temnotu si píšu, i když ani deníček prostitutky nebude marný. Moc se mi líbí taška pro kamarádku, zdravím 😃😊

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, měla jsi krásně nabitý týden. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Hanko, než se nadějeme budou zde Velikonoce. Knížky si píši.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani stále mi u Tebe mizí komentáře, tak to zkusím zase... Díváš se ve správcovství blogu do spamů ? Tvoje taška se mi líbí, určitě potěšila. Měj se moc hezky, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Pestrý týden jsi měla :). Ta řeka je děsivá, díky Bohu, že zůstala v korytu.

    OdpovědětVymazat
  15. Taška je krásná.....Krásný nový rok.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  16. To si mala zaujímavý a bohatý týždeň 👍🏻👍🏻👍🏻 Nech sú také aj všetky ďalšie v roku 2024❤️

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná taška, povedený týden :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  18. Opět aktivní týden, Moc hezká taška. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...