sobota 30. prosince 2023

Takové malé ohlédnutí

 Za oknem se dnes střídá slunce, déšť, šedivá obloha. Úplný apríl je to.

Paní Zima si z nás dělá blázna.

Sněhová nadílka kolem Mikuláše zmizela brzy,
ale těsně před Vánoci sníh zase začal padat.
Jenže mokré to bylo, takže na Štědrý den toho moc bílého nezbylo
a Vánoce opět bílé nebyly. (tedy alespoň u nás)


Ale Vánoce kapky deště vymazat nemohou.

Poslední dárek pro snachu jsem stihla, ale musím přiznat,
že skoro s vypětím všech sil :-).



Na Štědrý den v poledne hubník,
večer kapr se salátem.





A Štědrý večer ?
Dárky byly, stromeček zářil, v obýváku útulno.
Adventní svícení změnilo svoji tvář na vánoční.




První svátek vánoční je u nás návštěvní,
takže je veselo, obývák by potřeboval přifouknout,
ale vždycky se to zvládne
a já jsem za tu atmosféru svátečního dne ráda.

Jen letos chyběla vnučka Hanka, která slavila Vánoce s covidem
v tom saudském království.


Na Štěpána to už máme s mužem takový náš den.
A tak jsme se zajeli podívat do mého rodného města
na jejich nově upravené náměstí a betlém.



Vánoce máme tedy za sebou  a novému roku zítra o půlnoci
otevřeme dveře dokořán.

Přála bych nám všem, aby byl klidnější, pokojnější, mírumilovnější
než ten letošní.

Jen všechno dobré vám všem !!!

Moc ráda se budu s vámi zase prostřednictvím vašich blogů a i mého
setkávat.

Mějte se hezky !

Hanka



17 komentářů:

  1. Fukčarinka - Hanko, uteklo to jako voda a bude zde rok 2024. Co přát? Hlavně zdraví všem kolem nás, ohleduplnost, spokojenost a pohodu a pak aspoň trochu štěstí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, také přeji do nového roku jen to dobré a samozřejmě zdraví a štěstí. Ono samotné zdraví někdy nestačí. Měj se hezky, pá 🥂

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, máš to doma moc pěkné, poklidné a vymazlené, krásné výhledy z oken. Pěkně nafocené.
    Vnučce přeji brzké uzdravení a tobě šťastný nový rok a pevné zdraví.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, z fotek domova dýchá krásná vánoční atmosféra.Šátek si mi moc líbí,mám je ráda
    a mám jich několik,ale také jsem jimi obdarovávala.Hubník děláme přesně takový.Recept mám od tchýně,my doma hubník nedělali,ale ujal se i u mých dětí v rodině.
    U nás je také aprýlové počasí,co naděláme.
    Přeji Ti krásný a klidný rok 2024 hlavně ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  5. Hani moc hezké svátky jste měli. My oba marodíme, přesto se u nás synové vystřídali, jen postupně, aby nás nebylo moc najednou. Také nejstarší vnučka s přítelem nepřijeli, protože Honza má covid, který chytil asi na některém focení před svátky. Přeji Ti krásné poslední dny tohoto roku a v novém roce 2024 celé rodině hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky,pohody a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně a mile jsi to všechno zdokumentovala. Moje přání se omezuje hlavně na zdraví, protože to když chybí, svět se hroutí. A naopak, když je vše v pořádku, tak má člověk ze všeho radost a sílu žít dál.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcela Nordic Passion30. prosince 2023 v 13:34

    Hani, hezky utulno u vas o svatcich bylo. Preju cele rodine v novem roce hlavne zdravi a stesti a tobe take mnoho kreativity:-). M.

    OdpovědětVymazat
  8. Pohodový rok 2024, zdraví a také kreativní nápady přeje Večernice

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    Hezká a pohodová atmosféra Vánoc.
    Přeji, aby i tak byl konec roku. Do toho roku 2024 přeji, zdraví a optimismus!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, já jsem měla trávit část Vánoc tam u vás, ale těsně před svátky mne dohnal nějaký moribundus, tak jsem musela návštěvu odložit, jízdenky stornovat a léčit se. Naštěstí to nebylo nic velkého a Vánoce jsem prožila klasicky, v teple domova s ostatními dětmi a vnoučaty. Těšila jsem se na tradiční vánoční výstavu v MS.
    Hani, přeji tobě i tvé rodině do nového roku jenom to nejlepší. Hela

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné Vánoce byly u vás. Přeji pohodový nový rok. Vše nej a hlavně to zdraví!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Hanko, pěkně jste si užili Advemt i vánoční svátky a poslední den v roce a do toho nového přeji hlavně zdraví a neutuchající elán.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, krásné svátky jste si užili. Přeji ti v novém roce vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  14. Takové milé ohlédnutí a uteklo to jako voda... Těším se na setkávání v novém roce a přeju vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  15. Prožila jsi pohodové svátky. Taky jsme se všichni sešli 25. prosince.
    Hani přeji ti hlavně štěstí, zdraví a hodně radosti při tvých aktivitách.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani máš to všechno hezké, moc se mi to líbí. Přeju Ti vše nejlepší v Novém roce, ať se Ti daří. Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. U nás před Vánocemi napadlo přes třicet čísel a poprchávat začalo později, než jinde v republice, až na Štědrý den, takže Vánoce bílé byly :).
    I tobě přeji v novém roce jen to dobré!

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...