čtvrtek 21. prosince 2023

Změkly

 Perníčky změkly :-)

To byla pro mne úleva.
Na předvánoční představní jsem napytlíčkovala 
70
 a nezbyl ani jeden. 



Tak nějak minulý týden dalo slovo slovo
a přijely za mnou tři moje bývalé spolužačky z ekonomky.

Bylo to opravdu milé setkání
a přímo zážitkové odpoledne.

Nejprve jsem je zavedla podívat se do našeho loutkového
divadélka a potom už jsme zvonily nejprve u Dřevěnky a pak
u dveří muzea.

Něco z výstavy malířky J.W.Mezerové jsem už tady na blogu
prezentovala, takže dnes vás zvu nakouknout
na Dřevěnku.

Výstava má název Od Mikuláše do Tří králů.














Jasně, že nechyběla ani chvilka posezení u kávy.
Při rozloučení s ,,děvčaty" jsem je obdarovala malými dárečky.
Jeden jsem měla navíc, protože jsem nevěděla, kolik jich vlastně přijede :-).


Další společnou akci jsem měla s kamarádkami, se kterými si
občas vyšlápneme po okolí.
Rozhodly jsme se zajet do Trutnova podívat se na adventní trhy.
20 roků jsem dojížděla do TU, znala jsem tam kde co, kde koho.
No, už je to jinak.
😀

Škoda,  že příroda nás zase vyšplouchla a sníh jak přišel, tak zmizel.
Atmosféra na trutnovském náměstí by byla jiná.
Ale i tak se nám tam líbilo.
Přijely jsme celkem brzy- kolem jedné hodiny odpoledne, lidí se tam
pohybovalo málo, ale s přibývajícími hodinami jich bylo více.
Okukovali stánky, sem tam něco nakoupili, postávali, popíjeli horké nápoje.
Tak jako my.
Horká griotka s plátkem pomeranče neměla chybu !









Je těch fotek dnes nějak moc, že ?
Doufám, že jste to přežili.

Moji milí !
Máme před sebou Vánoce.
Přeji vám všem, aby jste měli pohodové sváteční dny.
Užijte si je !
Hanka




14 komentářů:

  1. Milá Hanko, to je tak milé povídání a také fotky příjemně vánoční a dokonce tam vidím i tebe.Moc ti přeji poklid a případně setkání s blízkými. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, výstava v Dřevěnce je moc pěkná a trhy bez sněhu jsou teď pravděpodobně úplně všude. Tu pravou atmosféru to sice nemá, ale stejně se tam chodím ráda procházet. Měj se hezky, pá 🎄😉

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,krásný příspěvek,čiší z něj předvánoční nálada a k tomu patří i milá setkání s kamarádkama.Moc hezké dárky jsi pro ně připravila.Dřevěnku už znám akorát jsem uvnitř nebyla a jak vidím je to tam teď v adventním duchu.Já byla dnes s kamarádkama v cukrárně,jako by toho sladkého doma teď bylo málo.Mezi svátky mám ještě setkání s kolegyňkama z býv.práce.Je toho nějak moc.Výletovat se nedá,u nás pořád prší a dost.
    Hani,přeji krásné vánoční svátky

    OdpovědětVymazat
  4. Blbne mi blog,pořád mě to odhlašuje.Jitka Jen tak si fotím

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, máš krásný adventní čas.
    Přeji ti krásné a pohodové Vánoce.Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Pěkně prožitý čas! Šikovně jsi podarovala, stromečky jsou dobrý nápad.
    Přeji Ti, Vánoce na míru s láskou a v pohodě!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné stromečky i výstava v Dřevěnce.
    Hezké poslední předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrázky, milá setkání a dobré zprávy - těch teď bude opravdu třeba...
    Haničko, přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mi perníčky změkly, docela úleva :).
    Netušila jsem, že Trutnov je tak hezké město!
    Přeji ti krásné a pohodové svátky vánoční! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko,pohodové a hlavně ve zdraví prožité 🍀S děvčaty jste si užila pěkné chvilky.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, krásné předvánoční povídání, krásné dárky si vyrobila. Měj pohodové vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela Nordic Passion24. prosince 2023 v 0:46

    Hani, setkavani k Vanocum patri, a nejen k nim:-). Preju poklidne vanocni dny ve zdravi, klidu a pohode. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, máš to skvělé, jako vždy. Přeji klidné prožití vánočních svátku . Marie ( Makra)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné setkání, pěkné dárky. Přeji ti krásné svátky.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...