neděle 21. dubna 2024

Losovala jsem !

 A máme tady nedělní večer.

A já vylosovala dvě výherkyně

knížky

Nejsem jenom sestra.


Oběma vám gratuluji !

Ale ještě jedna knížka najde svoji příjemkyni- jen tak- bez losování.
Jiřinko, pošli mi prosím adresu, abych mohla i Tobě knížku zabalit
a poslat.

Rovněž i vy, dvě výherkyně pošlete svoji adresu.

Stáni, já sice Tvoji adresu mám, ale raději mi ji ještě jednou napiš.

Můj mail : hana.slechtova@seznam.cz 

Snad se vám knížka bude líbit. Zatím má moc dobrý ohlas od těch,

kteří ji už přečetli. 

My jsme dnes dovezli Hanku k autobusu směr Praha. Přespí u sestřenice
a zítra odlétá zpět do Saudské Arábie. Měla to teď opravdu náročné.
V den křestu knížky v Praze jí zemřel děda (otec mamky). Čekal na ni a dočkal se.
Jejich setkání, bylo vlastně rozloučení.

Rozhodovala se, zda akci u nás uskuteční, rozhodla se pro.
Říkala, že děda by to tak chtěl, moc jí fandil . 

Přeji hezký nedělní večer

a mějte klidné dny nadcházejícího týdne.

Hanka




15 komentářů:

  1. Jejda, to mám radost! Hani, díky. Adresu posílám. Moc zdravím. Hela

    OdpovědětVymazat
  2. Moc přeji Stáně i Hele výhru a s tebou se, Hanko, domluvím. Dědovi lehké spočinutí a vnučce šťasné návraty do vlasti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, mám velkou radost z knížky pro Jiřinku❤️ vylisovaným gratuluji a přeji pěkné čtení. Vašemu dědovi ať je na obláčku už jen pohoda a vnučce,autorce knihy přeji bezproblémový let s pobyt 🍀
    To není vše Hanko, Tobě radost z vnučky.🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Hani výherkyním srdečně blahopřeji a vnučce přeji šťastnou cestu a mnoho dalších úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji výherkyním.Myslím,že se po knížce také podívám.Mám podobné četby ráda.
    A vnučce přeji další úspěchy je velmi šikovná
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji dámám ke knížce a Hance přeji hodně sil - i takové chvíle nám život přináší...
    Hani, měj hezký týden. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, gratuluju všem výherkyním. Knížku si koupím, už vím kde. Pro Hanku, to s dědou, muselo být smutné. Někdy to tak bývá, že se radost pere se smutkem, ale takovým chvílím se bohužel nevyhneme. Hance přeju hezké chvilky daleko od domova. Ty se měj taky hezky🌺

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Gratulace výherkyním!
    Celá ta situace kolem knihy by asi mohl být námět na další knihu.
    Přeji Tvé vnučce hodně úspěchů!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc gratuluji výherkyním a Hance přeji šťastnou cestu a spoustu dálších krásných zážitků. Po knížce se určitě poptám. Hani, měj se hezkly, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Dobry den taky jsem psala a muj komentař není tam byla jsem jako anonymní věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář pod Anonymní tam je a já ho do losování zařadila. Zda to jste Vy, to nevím :-).

      Vymazat
  11. Gratuluji výherkyním a přeji jim hezkou četbu. 👍👍
    S dědou to bylo smutné, hlavně, že se ještě stihli setkat. 🖤
    Hance ať se i nadále daří. 🌹✊
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, i já se přidávám ke gratulaci výherkyním, dostaly krásný dárek. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, moc hezky jsi to rozhodla a vylosovala. Výherkyně určitě potěší. Přemýšlím, že bych si koupila, ale musím rychle přemýšlet, asi bude hned vyprodaná :-) S dědou je to smutné, udělalo by mu to radost. Hezké dny ti přeji

    OdpovědětVymazat
  14. Hani gratuluju výherkyním ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...