úterý 16. dubna 2024

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

 Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.


                       Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst.

Stačí do komentáře napsat, že byste si knížku rádi přečetli. A já budu v neděli  

21. 4. 2024 večer losovat.

Hanka


 

18 komentářů:

  1. Hanko, hlásím se všema deseti.Ale výhru přeji komukoli. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, do tvého losování se hlásím, ale tak jako Jiřinka, knížku přeji každému vylosovanému. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, také se hlásím. Se zájmem jsem si přečetla tvoje články. Tvoje vnučka má můj velký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  4. I já bych si knihu ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, i já bych si Hančinu knížku moc ráda přečetla.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Taky by mě zajímala )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, myslím, že knížku bychom si rádi přečetli všichni :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hani ahoj, Tvoji vnučku sleduju na instagramu a moc jí fandím, už jsem jí to i psala. Když knížku nevyhraju vůbec nevadí, tak si ji koupím. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, vidím to stejně jako Lenka! Tohle musí být hodně zajímavé čtení, Hanka je prostě skvělá!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, moc ráda bych si knížku přečetla, zajímá mě, jak se tam žije. Teď jsem právě četla, že tam hodně prší a letiště je zaplavené. Měj se hezky🌺

    OdpovědětVymazat
  11. Lezarts
    Nemohu chybět v zástupu zájemců o knihu, a doufat že se mi poštěstí:-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Samozřejmě, že ano. Příběhy jiných mě vždycky moc zajímali. Co zažili, viděli tam, kam já se nikdy nedostanu.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Pár dní jsem tu nebyla,ale o knížce vím,sledujji tvoji vnučku na Instagramu a přečetla jsem si i předchozí příspěvek.Samozřejmě bych si ji ráda přečetla.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  15. Pani Hanko rada bych si přečetla knížku vaší vnučky

    OdpovědětVymazat
  16. Tvoji vnučku obdivuju a držím ji palce, knížku bych si taky ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  17. Hanko, kniha bude zajímavá, ráda bych si ji přečetla. Je nás tu více zájemců, ale přála bych si, aby jednou z vylosovaných byla Jiřinka - Trvalka Dahlia ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Hanko,rada zkusim štěsti.Tvoji vnučku obdivuji,je moc šikovna.
    Hezky vikend, Vlasta.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...