neděle 5. května 2024

Letem světem

 Trošičku jsem tvořila....


 Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu...



Něco přečetla...


Konečně jsem se známou trasou projela na kole ...



Shlédla jsem hezké představení našich ochotníků...


a včera s kolegy loutkáři zajela na tzv. Řehačku (turis.chata)
zahrát naše představení...




Takže, moji milí, pro dnešek asi tak !

Mějte se hezky !

Hanka

Moc děkuji za vaši stálou přízeň.




13 komentářů:

  1. Hanko, evidentně se nenudíš, a to je moc dobře. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, hezké dny jsi měla a jen tak dál! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné foto ohlédnutí za uplynulými dny.
    Přeji hezký týden.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, nuda u Tebe nehrozí 👍🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, mám ráda tvé příspěvky. Vidím v nich pestrost, vlídnost a pohodu.
    Přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Brala bych hned loutky i palačinky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Co si víc přát. Kultura, příroda, pohoda. To je štěstí. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, krásný věnec jsi vytvořila a jinak jsi také docela aktivní a šikovná. Užívej si májových dní i když teď se nám počasí trochu pokazilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, užila sis ve všech oblastech. Moc hezký věnec. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcela - Nordic Passion8. května 2024 v 11:49

    Hani, nenudis se, to je videt a je to dobre:-). Mej se hezky. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Pestrý týden jsi měla :). Moc se mi líbí upoutávka na loutky a palačinky :).
    I tobě krásné dny!

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...