neděle 19. května 2024

A zase něco ode mne

 Už je zase nejvyšší čas, abych sem něco dala, že !

On ten čas ale tak letí.

Počasí docela některé dny přálo
a tak jsme s kamarádkami zase trochu přírodou vyšláply. 
Vybraly jsme si trasu tzv.Mostolinkou, abychom
se dostaly na místo, kde je prameniště pitné vody
pro naše město.

Bylo nás 6.



Procházka to byla moc hezká. Sice v jednom místě i do kopce,
ale stálo to za to.
                                                                        Nahoře vás počkáme.........


Špatná nebyla  jiný den i procházka kolem rybníků Brodský a Špinka
v Červeném Kostelci.



Přibližovala jsem se a přibližovala................. vydržel ! 
Motýl - Babočka osiková.



Na zahrádce už mi to rozkvétá. Ale z květů hortenzie se letos asi těšit nebudu.
Škoda.


Zahradu máme plnou kopretin, které mám moc  ráda.

Kamarádce pro vnoučka jsem ušila spinkací polštářek.


V rychlosti jsem vytvořila věneček na vchodové dveře, aby ladil
s mými letošními truhlíky bez muškátů. 
Ale plánuji věneček časem s jiným aranžmá.





Přečetla jsem..............


Shlédla jsem................


Pěkné to bylo.
Střídání četby a hudby.
Četl náš kolega.


A tím se s vámi loučím.
Přeji hezké jarní dny a děkuji za vaše zastavení.
Hanka



14 komentářů:

  1. Pestrý přehled jsi nám představila. Hudbu proloženou slovem mám ráda, ale je to vzácnost. Pohled na kocourka mě potěšil. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké nahlédnutí k tobě. Zas jsi stihla spoustu věcí. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný průřez uplynulými dny. Moc krásné fotky. Krásně ti to na zahrádce kvete a ta babočka je nádherná. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Zažila jsi Hanko pěkné chvilky a pro nás jsi pořídila pěkně fotografie 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, stihla jsi toho hodně a povedly se ti pěkné fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,měla jsi pestré dny.U nás bylo pořád hezky až včera večer konečně pořádně napršelo i zabouřilo.Mám také hodně fotek z procházek a musím to nějak shrnout do jednoho příspěvku.Polštářek se mi moc líbí a košík s kopretinami je nádherný.
    Motýla se ti podařilo krásně nafotit.
    Měj hezké dny nového týdne

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, žiješ opravdu naplno! Moc se mi líbí vaše výletnické trasy, tvé tvoření, šití, zahrádka a i kultura - prostě samé hezké chvíle!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc pěkné procházky s kamarádkami a další skvělé aktivity. Užíváš si každý den, to je paráda. Květů hortenzie se letos také nedočkám, pá 😉😄

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, poslední fotka je boží. Jiřina z N.:

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts
    Nebylo vás pět, ale i tak se akce vydařila.
    Také myslím, že hortenzie budou letos vzácně kvetoucí.
    Okna v plném květu už už vyhlížejí léto, hezky jsi vše nazdobila!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Procházka byla určitě pěkná. 🙂 Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, psala jsem ti. Jukni prosím do spamu. Komentář tu nikde nevidím. Ten blogger zase dělá psí kusy))) Už mám doma knížku od vnučky. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Máte tam moc krásnou přírodu, dýchá z ní takový klid a pohoda...
    Krásný víkend přeji :).

    OdpovědětVymazat
  14. Procházky ti opět závidím, máte tam tak krásně. Líbí se mi polštářek, který si ušila.
    S hortenzií to u u mě vidím letos taky černě :(
    Měj se pořád tak hezky

    OdpovědětVymazat

Okurková sezóna

  Je okurková sezóna.  Dovolené jako takové jsem už odpískala, výšlapy s kamarádkami přes prázdniny se nekonají, takže co ? Čtu. Sem tam něc...