pondělí 27. května 2024

Po stopách

 Letos uplyne 100 let od narození Josef Škvoreckého a tak jsme se kamarádkami prošly Náchodem po jeho stopách.

Známá lavička na náměstí .


 


V kavárně na Komenského ulici jsme si daly kávu. 

  




Na náměstí je též kavárna, ale Dannyho.

Tam jsme si nesedly :-).


Našly jsme i druhou dlaždici.
Nachází se na Kamenici (dům jsem nevyfotila)


A podařilo se nám prohlédnout si prostory
nového Spolkového domu, kde se nachází i prostory
věnované J.Škvoreckému. 

Ochotný správce nás provedl celou budovou.
Pěkné to spolky mají.

Jen stále ten Náchod zapomíná na jejich loutkáře.
Ti by si zasloužili rozhodně něco lepšího, nežli mají ke své činnosti dosud.





Tak trochu rychlým letem světem - nic moc podrobným- je dnešní můj příspěvek.
Však se můžete příležitostně do Náchoda zajet podívat, že ?   :-)

Mějte se hezky!

Moc děkuji, za vaše zastavení ! Těší mne to.

Hanka



13 komentářů:

  1. Hani, u Dannyho by se dobře nesedělo, ale mohly jste přisednout k panu Škvoreckému, pá 😀😂

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobré se takto setkat s přáteli a ještě se u toho něco nového dozvědět 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Stejná místa jsem procházela před měsícem při návštěvě Babiččina údolí s vnučkami. Hani měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,čtu knížku od tvé vnučky,moc se mi líbí,krásně píše a skoro jsem myslela,že PC už dnes nezapnu.
    Do Náchoda bych se ráda podívala,jezdily jsme s prostřední sestrou do okolí na tábory.Sice jsme tam už byli vícekrát i s vnoučatama,ale už je i to pár let.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotografie. Škoda, že my už s manželem nikam jezdit nemůžeme. Ráda bych se do Náchoda podívala. Kousek od Náchoda bydlí vnučka Lucie v obci Žďárek a v yNachode pracuje jako učitelka v MŠ... Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, moc hezký tematický příspěvek. V Náchodě jsem hodně dlouho nebyla, děkuji za fotky.
    Přeji příjemný den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Na vycházkách je důležitý nějaký cíl, téma a potom to je zajímavější a vám se to podařilo. Skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Hezká pozvánka do Náchoda!

    OdpovědětVymazat
  9. Díky Hani za další cestovatelský tip)))

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem před lety Náchod navštívila, náměstí se akorát rekonstruovalo. Bydleli jsme v penzionu přímo proti kostelu za kterým se tyčí zámek. I na něm bylo lešení. proto děkuji za současné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, hezký výlet a ještě vzdělávací. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. No teda, jsem ostuda - tohle město jsem ještě nikdy nenavštívila a přitom je tam rozhodně nač se dívat a i co si dát dobrého. Píšu si na svůj cestovatelský seznam a děkuju, Hani. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Před téměř 26 lety jsem byla na služební cestě v Náchodě, kde jsme si s manželem dali první pusu. Ale lavičky s panem Škvoreckým jsem si nevšimla, možná opojením láskou :), možná tam ještě nebyla. Ale plánujeme se tam vrátit, třeba na třicetileté výročí :D.

    OdpovědětVymazat

Okurková sezóna

  Je okurková sezóna.  Dovolené jako takové jsem už odpískala, výšlapy s kamarádkami přes prázdniny se nekonají, takže co ? Čtu. Sem tam něc...