pátek 23. srpna 2024

Utíká to

 Stále je léto, ale přeci jenom už je takové jiné. Rána jsou chladnější, taktéž večery. Přes den však slunce nezahálí. 

Jak to ale utíká. Před týdnem jsem dělala přípravy na sobotní oslavu kulatých narozenin manžela. A zítra už od té soboty uplyne týden.

Rodina se sešla, počasí vyšlo, takže byl to fajn den.

Snacha opět vyrobila dort.
Tentokrát po tchána.


Jinak dny mi jdou pěkně za sebou .

Taky jak jinak. :-)

Konečně mi rozkvetl ibišek. Všude na zahrádkách jsem už viděla
rozkvetlé keře, jen ten můj si dává na čas. A to vždycky- každý rok.

 


Ne, že bych neměla co dělat, ale na čtení si čas udělám vždycky.

Už je to třetí kniha od této spisovatelky, kterou jsem přečetla 
a líbily se mi všechny.

A taky trochu letního oddychového čtení jsem si z knihovny přinesla.



Dnes mám loutkové. Na programu je příprava na naši LOUTKOVOU ZAHRADU,
která bude 7. září.
No a pak už to zase pojede.

Fakt ten čas letí.

Mějte se hezky, užijte si poslední dny prázdnin,
užívejte ještě letních dní.

Hanka

Díky za vaše nakouknutí sem ke mně.




11 komentářů:

  1. Mám úplně stejný ibišek, přemýšlela jsem, co mu schází, že si vždycky s kvetením dá tak načas. Teď aspoň vím, že mu neschází nic, prostě je takový :). Zdravím vás a přeji ještě hodně slunečných dní. Eva z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, utíká to děsně, tak si ještě ty sluníčkové dny musíme užít. I já si na čtení vždycky čas udělám. Měj se hezky, přeji pěkný víkend, pá 😉😄

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, gratuluji manželovi k narozeninám, tleskám snaše za ten dort!
    Ty máš krásný ibišek (nádherná barva, mám jen fialový) a úchvatná fotka nakonec.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, u vás je svět ještě v pořádku Ti zajíci na dortu - snad je někdo nesnědl? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Ano letí to léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Záběr ibišku s kostelem je nádherný a ten dort je škoda rozkrájet. Máš pěkné kvítka na stole. Já letos čtení nějak flákám. Držím palce ať loutkování vyjde. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. To mi povídej….už jsem zase zpátky ve škole))) ale plná energie a vzpomínek na krásné prázdniny .. s hlavou plnou zážitků.
    Ten dort- ten teda je)))oslavenci vše nej💐🥂
    Hezkou neděli přeji Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, ten dort je tedy mistrovské dílo. A krásně ti kvete ibišek, dočkala jsi se. Přeji úspěšné hraní.

    OdpovědětVymazat
  9. I když si ibišek s kvetením dáva na čas, je krásný. Já mám čistě bílý květ a vypěstovala jsem si ho sama. Malou sazeničku jsem dostala a další sazeničky jsem vypěstovala ze semínek.Má je syn na své zahradě.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Hani, krásně jsem se u tebe pokochala a inspirovala jsi mě k návštěvě knihovny, kde jsem nebyla už roky, ale chci to napravit. Dort je roztomilý, to by mi asi bylo líto ho sníst. :)) Opatruj se, papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Podle nádherného dortu vím, že manžel je zahrádkář a chovatel. Zahrádku máš nádhernou, přeci jen je to jiné mít ji u domu pěkně po ruce a kdykoli jí dát, co potřebuje. Ķnízky já si nechávám až na dlouhé zimní večery. Mně jen jedna návštěva zahrady zabere 2 hodiny na cestu. Na delší pobyt to tam není přizpůsobené. Nemohla bych tam zavařovat. 😄

    OdpovědětVymazat

Nedělní pozdravení

  Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoled...