středa 14. srpna 2024

Jen takový letní mišmaš.

 A je tady polovina srpna. 

Současné dosti horké dny už vnímám i já. Jsem teplomilný člověk a s horkem
jsem nikdy problém neměla. Přeci jenom co je moc, toho je příliš. 

Takže nějaké velké výletování se nekoná. No, ale přeci jenom včera jsem se byla rozloučit s kamarádkou na její chatičce, neboť ona už odjíždí domů, což znamená, že se uvidíme zase až za nějaký delší čas.

Byla to síla, než jsem od autobusu k chatě došla. Ale nerozpustila jsem se.

Jako každý rok, tak i letos jsem si vyfotila její popínavou růži z jericha.



❃❃


Donutila jsem se konečně si ušít nové potahy na dva polštáře na válendu v mém pokoji.

Takže už mám jarní, letní, podzimní a zimní potahy, k nimž dávám dva polštáře jednobarevné.




Ze zbytků jsem ušila ubrousek na jídelní stůl.


Kamarádka háčkuje malé taštičky a tak jsem se o jednu pokusila taky.
Možná jich bude časem víc.


Z blízka je na zahradě znát, že žhavé paprsky sluneční konají své,
ale z balkónu je ještě docela dobrý pohled na moji květenu.


Když se vybičuji, tak jdu zalévat brzy ráno. Obloha je někdy opravdu krásná.
Takže honem pro foťák.


 Sem tam něco zavařím.....


A když se dá sem tam se projdu nebo projedu na kole.....




Takže asi tak.
Stále je léto, stále jsou prázdniny a stále je čas dovolených.
Užívejte si ty dny !
Moc děkuji za vaše zastavení na mém blogu.
Dělá mi to radost.
Hanka


20 komentářů:

  1. Půlka prázdnin brrrrr) já už se vracím příští týden do školy. Strašně to letí.
    Šití i háčkování máš moc pěkné.
    Opatruj se v tom horku.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem teplomilec a to velký, ale už i já začínám být z toho horka utahaná. A to můžu zaplaťpánbůh využívat neomezeně dobrodiní bazénu. Na procházení nemám vůbec chuť, jsem ráda když dojedu domů z práce kde je taky šíleně, dám kafe a skočím do vody. Ta látka na polštáře je nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, ty jseš I v těch vedrech hodně aktivní. Polštářky se moc povedly, háčkované taštičky jsem také kdysi dělala, nejvíc zabrat mně dalo všívání zipu. Já jsem v těch vedrech nepoužitelná, nejlíp je mi v řece nebo bazénu, už je toho dost. Měj se a opatruj se, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, pěkně jsi nám zde avizovala svůj čas . Je vidět, že neleníš a jak Tě něco zaujme, tak fotíš a my se kocháme. Červené jeřabiny nám evidentně oznamují, že se prázdniny ubírají ke konci. Tak si ještě užívej , pozvolna výletuj a hlavně foť ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, ty jsi ale Pilňátko! a jak psala Vendy, látka se mi také moc líbí. My máme doma tak akorát, kdyby se tak teplo dalo napytlovat na zimu. To bych wawky vypla a měla to zadara.
    Přeji krásné prožití svátku a užij si nějakou oslavičku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká práce. Jsi šikulka,Hani, přeji Ti všechno nejlepší k svátku, hlavně hodně zdraví a štěstí. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    I v tom teple jsi akční! Hezké a praktické šití i háčkování! Mám ráda léto, ale s teplotou, která nepřekročí 25 st. Teď se naštěstí chladím v alpských jezerech!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný přehled. Závidím ti (v dobrém) zahrádku přímo u domu. Já když se rozhodnu jet zlévat, tak než vezmu do ruky konev nebo hadici, musím urazit kus cesty pěšky a celá cesta mi zabere přesně hodinu. A když zahrádkář i něco pěstuje, tak se zavařuje jedna radost. Okurky ale zavařuji po třech sklenkách. Nějak se jim letos nechce. Líbí se mi, že střídáš barevné polštářky s jednobarevnými. Moc dobře to vypadá.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, tohle fakt není letní nicnedělání! moc se mi líbí tvé polštářky a ubrus, taštička se taky moc povedla. Zahrádku máš jako malovanou!
    Přeji ti krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, všechno to máš moc pěkný, je vidět, že se nenudíš.
    Dneska máme svátek, užij si krásný den ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko,jsem tu opět a to hned s přáním zdraví, štěstí a pohody k Tvému svátku 🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, na tvůj blog si chodím pro pohodu a ty si dnes také užij pohody, protože máš svátek. Takže všechno nejlepší a hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, všímáš si těch obalených jeřabin? Všimla jsem si jich minulý týden při výletování na Oybín.....že by tuhá zima jak se říká ? Přeji krásné ještě letní dny - a "naberme teplo do kufrů", asi se bude hodit..... z Jizerek zdraví OLina

    OdpovědětVymazat
  14. Tvá letní přehlídka je uklidňující. Zahrádka, šití, zavařování, no prostě na pohodu. Užívej si zbytek letních dnů a měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, krásný letní mišmaš. Moc hezký pohled na tvoji zahrádku a jsi velmi činorodá i v tom horku. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten poslední obrázek ve mě probudil takovou zvláštní nostalgii, je krásný, skoro až podzimní...
    Vedra zvládám špatně, obzvláště v práci, kde nemáme klimatizaci a je tam slušné peklo. A když pak vidím klienty, jak se smaží na sluníčku, musím se smát, jaké jsem proti nim béčko :D.

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, pěkně si užíváš léto. Máš hezké fotografie. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Marcela - Nordic Passion19. srpna 2024 v 9:12

    Hani, krasny mismas:) - kyticky, priroda, zahrada, vyrobky...parada. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Hani ahoj, i já mám ráda léto tak do 25, teď už se těším na podzim, ten miluju... Hezky jsi tvořila, líbí se mi látka na polštářích a dečce. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. Hanko, ty polštářky máš moc hezké. I to zavařování Ti jde. Já taky občas něco zavařím, spíš po kouskách, pár skleniček. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

Nedělní pozdravení

  Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoled...