středa 31. července 2024

A zítra je už srpen

 Byla u nás pouť, ale už odjela a  bude se pouťové veselí odehrávat o víkendu někde jinde. Pouť má tady tradici.
Náměstí je plné atrakcí, na přilehlém prostranství Dřevěnky je taky o zábavu postaráno. Občerstvení, koncerty, loutkové divadlo a j.  A v sobotu večer ohňostroj.


 





Kdo chtěl, ten se bavil, kdo nechtěl zůstal doma :-),
Ale už je to minulost.

Včera jsem se trochu projela na kole. Zajela jsem k tzv. Boušínské lávce,
kde je možnost příjemného osvěžení v řece Úpě. Voda je tam čistá, dá se říci-průzračná. 





Směrem nahoru od lávky se dostaneme k boušínskému kostelu Navštívení Panny Marie se hřbitovem.
Je tam i  studánka, o které píše Božena Němcové
v Babiččce.
Byla jsem tam několikrát, včera se mi nechtělo.

Dny jsou letní a já je trávím, abych pravdu řekla, převážně
na zahradě pod pergolou, kde si sednu s knížkou . Nemusím stále něco dělat, že !




Trochu jsem si oprášila manželky a děti Karla IV.



Přetvořila jsem věneček, který visí na sloupu pergoly.


Zítra už vkročíme do měsíce srpna.
Jak to utíká. Prázdniny se zlomily a někde na polích už začíná
foukat ze strniště.
Ale stále máme léto, takže si ho užívejme !

Hezké pohodové dny, moji milí !
Hanka

Díky moc za vaši návštěvu tady u mne.





17 komentářů:

  1. Letí to)))), za 3 týdny se už zase vracím zpět do školy))))
    Poutě jsem měla ráda jako děcko, teď mi přijdou dost komerční a už mě zas tak neoslovují. Ale doprovodný program je fajn i teď. U nás bude na konci srpna.
    Přeji hezké chvíle s knížkou pod pergolou)))) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Poutě jsem měla jako dítě ráda a ještě i moje vnoučata.Teď už o nich nevím.Měla jsi krásnou projížďku na kole.Jsi dobrá pořád ještě na klasickém,to už bych možná nedala.Elektrokolo je akorát pro mě.Také teď nic neplánuji,akorát tu mám na hlídání mladých Bleky a ona chce pořád na procházky.Jinak také hlavně čtu.Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. U tebe je krásně. Dny neskutečně letí. Ještě jsem si pořádně nevychutnala letních dní a léto se pomaličku začíná chýlit k podzimu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,řekla bych poetické prázdniny.🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, měla si moc hezký měsíc. Ono to nemusí být pořád v tempu, vždyť je léto! Krásný věnec, vaše pergola láká k posezení!
    Moc se mi líbí, jak máte na loutky vždycky plno!
    Přeji hezký srpen! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Léto pro mě bylo vždy symbolem zpomalení a svobody, jak nakládat s časem a také nic nedělání a čtení ve stínu.
    Tak ať se nám to daří i nadále!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Léto je k tomu si užívat přírodu, sedět venku a číst. Relax ten nabíjí energií. Poutě, na ty jsem dříve chodila prodávat s tátou a asi jsem se jich nabažila a nyní už je nemusím. Pohodové letní dny si užívej, vždyť se začínají už krátit. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie Hani. Užívej si letních dní, vždyť pul prázdnin je za námi a za chvíli jsou tu Vánoce ..

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, jako vždy, pestrý přehled - po té knize se podívám, tohle je téma pro mne jako dělané. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, pěkné fotografie, ráda jsem se koukla. Poutě už moc ráda nemám, přesto na jednu zítra vyrážím za reportáží a těším se hlavně na loutkové divadlo s Doktorskou pohádkou. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, z tvých fotek přímo sálá pohoda a klid. Léto si užíváš skvěle, čtenářský koutek v pergole, to je paráda 😉😊

    OdpovědětVymazat
  12. Hani u vás to žije... Máš moc hezkou pergolu, taky to miluju tam pobejt, Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásnou zahradu a v pergole to máš jak o dovolené.

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, v takové pergole bych seděla pořád :). Hezký výlet na kole končí u vody.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně vyletněný článek i obrázky! Takové posezení pod pergolou bych si taky nechala hnedle líbit :).

    OdpovědětVymazat
  16. Užíváš si prima letní dny a tak to má být. Jen to rychle utíká, ale s tím nic nenaděláme.

    OdpovědětVymazat
  17. Marcela - Nordic Passion19. srpna 2024 v 9:13

    Hani, pravda, nemusime porad neco delat, v tech vedrech letos to slo skutecne spatne:-). M.

    OdpovědětVymazat

Nedělní pozdravení

  Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoled...