čtvrtek 25. července 2024

Okurková sezóna

 Je okurková sezóna. 

Dovolené jako takové jsem už odpískala, výšlapy s kamarádkami přes prázdniny se nekonají, takže co ?

Čtu.


Sem tam něco na zahradě.

Ve znatelném kruhu býval kdysi bazén. Když syn vybudoval bazén lepší.
zůstal jen tento kruh. A zámková dlažba se musí občas vyčistit. 


Jsem ráda, že hortenzie se vzpamatovala ze zásahu jarního mrazíku a i po mém
zástřihu na ježka, kvete.  


Občas sednu na kolo a projedu se po našem okolí.



Někdy hlídám Molinu.......




Věnec na vchodových dveřích jsem trochu přizdobila.


Příroda s námi občas zalaškuje, ale žádná pohroma u nás zatím ( musím zaťukat na dřevo) nebyla.


A  přijela k nám pouť.

Víkend bude rušný a veselý. Pro mne v sobotu loutkoherecký.
Neděle ta už projde jen kolem mne .
Bývaly u nás na oběd rodiny synů, ale už tento zvyk vzal za své.
 

Mějte se všichni moc hezky.
Užívejte léta, prázdnin a dovolené.
Moc děkuji, že ke mně nakouknete i když
po pravdě řečeno, není ani na co.
:-)))

Hanka




 



11 komentářů:

  1. Hanko,nemáš pravdu,koukat na fotografie kvítí,zahrady a přírody, přečíst si co jsi nám chtěla sdělit, no a tip na čtení,to není málo. Jo a na kolotoč nechoď, mě osobně by bylo blbě 🙈🥰Loutkové představení ať se povede👍🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já to mám stejné. V tom horku většinou doma, k večeru zalít, popř. něco sklidit. U mne to byla okurková sezóna, neboť jsem o víkendu zavařila 10kg okurek. Také hodně čtu. Ty dvě poslední fotky máš moc pěkné. Pouť je u nás na Jana, v té době mám také narozky, ale nějaké sešlosti už odpadly. Takže klídek. To v našem věku potřebujeme.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, mám jednu růžovou hortenzii už několik let a když kvete, tak jen pár květů. Příští jaro ji asi také vezmu na ježka, je vidět, že té tvé zástřih prospěl. Věnec na dveřích se mi moc líbí. Jinak se také snažím prožívat léto v klidu a v pohodě, často s nějakou knížkou 😊😉

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, moc pěkně se ti okurková sezona vydařila. Ať se vydaří i to představení. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. No prostě léto )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, moc hezky si užíváš léto! Ta hortenzie je překrásná, moc se mi líbí i poslední fotka.
    Krásný věnec, ty prostě umíš!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, ale u tebe je na co koukat, pěkná okurková sezóna... Obdivuji hortenzii, hortenzii prostě neumím, už jsem ji zkoušela. Nejvíc se mi líbí ty dvě poslední fotky, ty jsou přímo umělecké, moc krásné. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Já bych to zas tak “okurkově” neviděla! Je to prostě prázdninový čas i když už školu máme dávno za sebou. Máš příjemně plynoucí čas!

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, jaktože není na co? Náhodou moc zajímavé - krásné fotečky, spousta práce, spousta radosti .-) Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  10. Okurková sezona a okurky nikde. Zahrádka roste, jízda na kole v přírodě, prima čtení, prostě to je trochu jiné. Užívej léto a měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  11. Marcela - Nordic Passion19. srpna 2024 v 9:16

    Hani, myslim, ze je porad na co koukat:-), pisu trochu opozdene, ale prazdniny jsi si urcite uzila, pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat

Devátý měsíc je tady !

  Je září a sluníčko nám stále září. Na září se těší sadaři a možná už méně dítka školu povinná. Ale prvňáčci ti určitě ano. Já už mám školn...