čtvrtek 11. července 2024

Je léto

 Prázdniny a dovolené jsou v plném proudu.

Já už kufry nebalím,
ale dříve tomu tak bylo.

Ráda jsem jezdívala k moři do Chorvatska.
Z počátku si to užíval i manžel, ale když odmítal
,,opékat se na žhavém slunci", jezdila jsem s kamarádkou.

Bylo to fajn !


Teď poslední roky už jsem to i já odpískala. Myslím, že jsem se moře nabažila do sytosti. Mám spoustu fotek, prezentací, které si
občas prohlížím, vzpomínám. 

Ale !
Přeci jenom jsem trochu to moře ještě na vědomí vzala
a dvěma mým loutk.kolegyním jsem v rychlosti ušila lehkou plážovou tašku na jejich dovču, která mořem vonět bude .




A k tomuto mému dnešnímu tématu připojuji typ na níže uvedenou  knížku.
Je to takové hezké letní čtení, spíš oddechové, ale i malinko k zamyšlení.


Z jiného soudku je tato knížka, která se mi taky líbila.


No a co jinak ?
V loutkovém zkoušíme novou krátkou pohádku na naše letní vystoupení,
oslavili jsme narozeniny vnuka, zahrádka mi kvete a počasí nám zatím
až tolik nepředvedlo co umí -tedy až na ta horka.
Včera zapršelo docela dost, blýskalo se, trochu bouřilo,
ale kalamita to nebyla. 


 Mějte se moc hezky, užívejte léta- ono to tak utíká !!!
Přeji pohodovou dovolenou či bezva prázdniny.
Hanka

Díky, že ke mně stále nakukujete.

16 komentářů:

  1. Hani, ani já už neplánuji žádné dálky, vždyť u nás je také pěkně a navíc plno neprozkoumaných míst a když si tak v podvečer sedneš na zahradě, pozoruješ západ slunce, nad hlavou ti zpívají ptáčci, co ti schází? Kolegyně budou taškami určitě nadšené. Knížky si píšu do seznamu a tobě i těm, kdo se přijdou kouknout přeji pohodové léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, mě dálky lákají, ale nemám s kým jezdit. Jedině snad s cestovkou, ale na to zas úplně nejsou finance a nejsem z těch cvoků, co musí za každou cenu jet na dovolenou a proto si na to půjčují....

    OdpovědětVymazat
  3. Máš hezké vzpomínky Hani. Já jsem u moře nikdy nebyla a ani po tom v mém věku už netoužím. Nejdřív nebyl peníze na takové cesty, pak jsem pečovala o rodiče , později o švagrovou a teď když bychom jet mohli, tak manžel marodí. Ale i tady je hezky. Měj se krásně a užívej si léta.

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, užíváš si léto v klidu a tvoje ruce nezahálejí. Tašky jsou fakt moc hezké a kolegyně je užijí nejen u moře. My jsme byli ještě minulý rok v Řecku, byl to poslední pobyt u moře, ale vůbec mi to nechybí. I u nás je krásně a díky naší chatičce se zahradou si také užíváme klidné léto. Měj se hezky, pá 🌞

    OdpovědětVymazat
  5. U moře jsem byla jednou na dovolené s rodiči ještě v Jugoslávii ve Vidici. A to přesně 14 dní před 21. srpna 1968. Byli jsme hýčkáni a ceny na tržištích, treba ve Splitu, šly pro Čechy dolů. Tušili jsme, že se něco děje, rádio Svobodná Evropa se tam dalo chytnout a úpravy byly dost znepokojivé.

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, krásnou fotku se západem slunce jsi zvolila, tašky praktické a vkusné kamarádkám našila a zahrada ti pěkně kvete. Příjemný příspěvek pro dnešní den. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Hezky jsi to shrnula, ať žije léto!
    Hezky si ho užíváš.

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsme si dovolených u moře užili dosyta,ještě i s vnoučatama.Jela bych.ale bojím se už veder.Taška je moc hezká,také mám připravené látky,ale nějak jsem se začetla a to jde potom šití stranou.Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ráda věřím, že na moře s láskou vzpomínáš. Je to nádherný živel. Ta první fotky je opravdu krásná. A taška taky, stejně jako tvé kytičky.
    Poslední dva dny s vodou trochu bojujeme, ale zatím to vždycky spravil mop a hadry.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moře mě neláká, ráda cestuji tady doma u nás. Poznávám nová místa, nebo vzpomínám na již navštívených místech. Smekám, že šiješ v tom horku. Tašky jsou pěkné a budou se hodit. Je dobře, že připravujete nový repertoár a děti se mají na co těšit. Užívej léto, slunce a měj dobrou pohodu. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, a nám se letos naskytla šance moje milované moře vidět opět po patnácti letech. Čekalo mě nepříjemné vyšetření a já jsem si slíbila, že když to dobře dopadne, tak se chci vyhřát na italském písečku či chorvatských kamínkách. Celou tu dobu jsme jezdili do termálů s vědomím, že to manželovi pomůže na klouby, ale výsledný efekt se nedostavil.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, ani já už k moři nejezdím, vlastně po úraze nikam za hranice. Ty tašky jsou moc krásné. Užívej další letní dny. Na výstavě marionet jsem si na tebe vzpomněla...

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, úvodní obrázek je přímo lákavý pro návštěvu u moře, ale i pro pobyt u nás. Nemáme tolik moře, ale máme hezké krajiny a taky kde se koupat a odpočívat, jen chtít a moci. Já jsem byla jen u Balatonu, a stálo to za to. Teď už vzpomínám, kde jsem "u nás v Česku" byla.
    A nápaditá kabela? To si vždycky všichni poznáte, kdyby vám ji někdo ukradl. Ten by koukal ;-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Hani zdravím, tašky parádní Ty taky na každého myslíš, jako já... Moře miluju, letos jsem byla sama s malou vnučkou. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, krásné tašky jsi ušila. Děkuji za tipy na knihy. Máš pravdu, léto utíká moc rychle. I dovolená. Pohodové léto.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, tašky se moc povedly, praktické a budou dělat parádu. Zahrádka kvete moc pěkně, také teď trhám něco do vázy. A ten západ slunce na fotografii vypadá moooc pěkně. Krásné letní dny

    OdpovědětVymazat

Devátý měsíc je tady !

  Je září a sluníčko nám stále září. Na září se těší sadaři a možná už méně dítka školu povinná. Ale prvňáčci ti určitě ano. Já už mám školn...