čtvrtek 4. července 2024

Na skok k nám

 Zdravím z naší zahrady !






Moje obavy, že díky omrznutí hortenzie a po mém jejím sestřihu na ježka
bude bez letos květů, se nesplnily. Kvete !



 Před sebou máme - dá se říci- sváteční víkend.
Užijte si ho !!!

Hanka

Díky za vaše nakouknutí.



Pokud skutečně milujete přírodu, najdete krásu ve všem.
     Vincent Van Gogh



11 komentářů:

  1. Hani, máš překrásnou zahradu. Asi dost práce, ale vyplatilo se. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Nádherně ti zahrada kvete!
    Zato ta naše utrpěla hodně jarním mrazem.

    OdpovědětVymazat
  3. Malá botanická….moc pěkné.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Vincentem Van Goghem. Obilí, levandule, krásná kombinace. Zrovna včera jsem si domů přivezla kytici. Máš pěknou zahradu. Také přeji pohodový sváteční víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,máš moc krásnou zahradu
    Přeji hezké sváteční dny

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, nádherné fotky! Je vidět, že o zahradu pečuješ s láskou!
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani máte úžasnou zahradu a ta pšenice na poslední fotografii, to vypadá na dobrou úrodu! Měj se hezky a užívej si léta.

    OdpovědětVymazat
  8. Božínku, to je taková nádhera! Mám sen, že jednou budu mít podobnou, tak snad se to snění alespoň na stará kolena splní! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, zahradu máte nádhernou. Moje hortenzie má jenom tři květy, já to s nima nějak neumím. Přeji pěkný víkend, pá 😀😉


    OdpovědětVymazat
  10. Hani, máš moc krásnou zahradu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat

Na skok k nám

  Zdravím z naší zahrady ! Moje obavy, že díky omrznutí hortenzie a po mém jejím sestřihu na ježka bude bez letos květů, se nesplnily. Kvete...