středa 26. června 2024

Jedna fotka za druhou

 Levandulová...




Balkonová...


Ze zahrady...






Polštářek pro mladší vnučku Kamilu...


Z projížďky na kole...


Manžel přinesl...


Přečetla jsem...

Líbily se mi.



Fotek skoro dost.
Pro dnešek tedy konečná.
 
Mějte se moc hezky a moc děkuji za vaši návštěvu.
Těší mne to.
Hanka



10 komentářů:

  1. A jedna pěknější než druhá!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný souhrn dění , koukám, že u vás hřiby rostou.👍

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Taková hodně levandulová, sportovní čtivá i tvořivá nálada. Pro začátek léta skvělé!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, krásné fotky i tvorba. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, ráda jsem se podívala. Parádní polštář, zahrádka kvete, výlet a ty houby... ach!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Levandulová i “jiná” krása)))
    Hezké dny Hani.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera a ty hřiby! U nás je sucho, že i tráva na lukách schne na stojato...krásné letní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, moc krásné pokoukání, ale ten koš hřibů mi málem vyloudil závist....Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě začíná levandule teprve nakvétat

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! Ty levandule a květinky voní až sem! :)

    OdpovědětVymazat

Jedna fotka za druhou

 Levandulová... Balkonová... Ze zahrady... Polštářek pro mladší vnučku Kamilu... Z projížďky na kole... Manžel přinesl... Přečetla jsem... L...