pondělí 17. června 2024

Trošičku od všeho něco

 Hezký večer ! 
       Začnu něčím sladkýlm. Už jednou jsem tady zveřejnila dorty naší snachy od staršího syna.
A jelikož má můj obdiv, tak sem dávám zase něco ke kouknutí. Něco, co ji baví.

Mne baví ledacos, ale dorty tedy nééééé.
                        To bych to raději vytvořila z moduritu či  z něčeho podobného.😊

(klikněte na zvětšení)


A teď trochu šití.......

Opět tašky nákupky. Už mají své majitelky.



Pro kamarádku věnec....................


Konečně jsem potkala vlčí máky, kterými se na fotkách chlubí leckdo.
Zamávaly na mne dnes dopoledne, když jsem jela na kole krást opět nějaké klasy obilí.
Taky chci takový věnec na našich vchodových dveřích. 


Dočetla jsem třetí díl Šikmého kostela.
Musím se přiznat, že první dva díly jsem četla se zaujetím, protože
jsem se dozvídala mnohé skutečnosti, které jsem nevěděla.

V tomto díle už tomu tak nebylo.


S kamarádkami zase malé vyšlápnutí po okolí.

..............................

Tak jsem se vyzpovídala a mohu končit

se slovy

,,mějte hezké dny "

Hanka

Díky moc za vaše nakouknutí a komentáře.








15 komentářů:

  1. Hani, krása, ale ten modrý dort ne...to by nebylo pro mne. Jinak, že jsi šikovná, to víme, ten věnec je úžasný. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Velký obdiv…. 🎂🎂🎂jsou neskutečné. To bych nikdy nedala ))))
    A ty jsi taky šikulka 😉tašky jsou nádherné a na 📖 se taky chystám.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno moc krásné - dorty, tašky, tvoje výtvory, zkrátka všechno. Ať se i dále daří!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, moc se mi líbí tvůj věnec i ušité tašky. Ráda jsem omrkla dorty tvé snachy. A fotky máků a z výletu, to je nádhera!
    Děkuji a přeji hezké dny i tobě. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dorty jsou přímo umělecká díla a snacha musí mít na to nadání.Peču ráda,ale dorty jsem pekla,když byla vnoučata malá a vždy se na jejich zdobení vyblbla.Jinak moc dorty zdobit neumím.Líbí se mi moc tašky.Ušila jsem teď z látky z rozbitého deštníku,není tak hezká,ale mám z ní radost a šití mě nějak chytlo.Tak možná ještě nějakou ušiju.
    Věnec je nádherný.Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, ty dorty tvoji snachy jsou luxusní. Je opravdu machr. Toje výrobky jsou také skvostné. Jsi šikovná. Přeji ti také hezké dny a radost z tvorby, která potěší i druhé.

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Dortová umělecká díla obdivuji, ale musím přiznat, že na to nejsem, pouze je ráda baštím-:)))
    Hezky jsi vše ušila i nazdobila!
    Vlčí máky miluji, škoda, že nevydrží ve váze.

    OdpovědětVymazat
  8. Super a moc se mi líbí ten věnec. Jsi šikulka. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, dorty tedy taky nejsou moje hobby, ale tyhle jsou teda výstavní. Moc pěkný věnec. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, snacha je úžasná cukrářka, dorty jsou hodně lákavé. Samozřejmě, že i tvoje tvoření se mi líbí moc. Ta modrá nákupní taška je fakt nádherná. Také přeji hezké dny, i když u nás se asi chystá pořádný déšť. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  11. Snacha má mé sympatie, protože taky ráda patlám dorty :). Ale chápu, že tahle činnost nesedne každému :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Překrásné dortiky i tašky, jste moc šikovné 🙂 Hezký víkend přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Hani zdravím, líbí se mě všechno - tvoření Tvoje i snachy, dorty určitě výborné a udělaly radost ! Jsi šikovná a akční, pa. Lenka

    OdpovědětVymazat

Trošičku od všeho něco

  Hezký večer !         Začnu něčím sladkýlm. Už jednou jsem tady zveřejnila dorty naší snachy od staršího syna. A jelikož má můj obdiv, tak...