úterý 11. června 2024

Podívej, kvete růže.....

 Už si konečně mohu zazpívat, že i u nás na zahrádce rozkvétají růže.



A opět trochu šlapání.

Minulý týden jsme se vydaly s kamarádkami Cestou psa Voříška z pohádky

Karla Čapka.

Autobusem do Hronova......

Káva na posilněnou.......


A potom už na zmíněnou cestu. Šly jsme po červené, míjely patníky a kochaly se
okolní přírodou.






Bor a Hejšovina




Došly jsme do Vysoké Srbské, kde jsme vystoupaly na celkem nízkou rozhlednu,
ale i tak byly výhledy moc pěkné.





Byl hezký den, byl to hezký výlet.

A včera jsem ušila pro kolegyni louťačku tašku - nákupku.
(další zpracování zbytků nahromaděných látek)


 A dnes dopoledne zase povídání o loutkovém divadle
s malou ukázkou výňatku z pohádky.
Přijely dětičky z mateřské školky z okolní obce.





No a to je pro dnešek moji milí, všechno.

Mějte jen samé hezké dny !
Hanka

Moc děkuji za vaši přízeň.



 

13 komentářů:

  1. Nádhera. Krásná procházka, moc hezká taška, super cappuccino. Přeji krásné další dny v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ta vaše krajina mne už dávno dostala. Moc se mi tam líbí. Teď je ten nejkrásnější čas pro růže. Také se těmi svými kochám. Taška udělá určitě velkou radost. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Krásně už to u vás kvete. Tady růže také, ale ten digitalis mě překvapil!
    Hezká motivační procházka a hezký čas trávený loutkáři a drobotinou:-)))!

    OdpovědětVymazat
  4. Přišla jsem se podívat na ty růže. Také mám jeden keř před domem, už letitý a zůstal mi po mamince. V té krajině jsem nikdy nebyla, jsme hodně vzdáleni. Je tam hezky a hezká je i taška, také jsem jich pár ušila, ale nezdobím je tak. 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Hani zdravím, růže Ti krásně kvetou. Já mám na oblouku letitou světle růžovou pnoucí a asi odejde, má rez a i když jsme ji opakovaně ošetřili postřikem, je velice špatná. Výlet jsi měla fajn a taška se povedla ! Měj se fajn, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, krásné růže, parádní fotky z výletu, praktický dárek a spokojené děti. Mám ráda tvé příspěvky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Nejvíce se mi líbí s těmi dětmi. To jejich zaujetí))))
    P. S. Už jsem dočetla knihu od vnučky. Je moc zajímavá a držím ji palce, ať se ji vše splní.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Zase jsi nám naservírovala takových radostí. Nádherné růže, také mi začínají kvést. Děti se vždy chytí na divadélko. Tašku máš vymazlenou, je vidět, že jsi ji dělala s láskou. Pěkné dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, takový výlet s kamarádkou je vždycky moc prima. Po něm mi většinou bolí nejen nohy, ale i pusa, s mojí sestřenicí teda rozhodně 😂 Fotky jsou parádní, hned bych vyrazila. Fotka zaujatých dětí a jejich prdýlek nemá chybu, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, pořádat pořad pro děti je vděčným činem. Děti jsou nádherně vnímavé a spolupracující, jejich vděčnost je vidět na první pohled a to zahřeje. ☺ Pokochala jsem se růžičkami a i já co nevidět vyrazím na malý šlapáček s kamarádkou ☺ Přeji pohodo vé dny ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné růže. I vycházka musela být moc prima.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela - Nordic Passion16. června 2024 v 1:47

    Hani, ruzi cas, chapu tu radost z nich, podobne jako z vyletu s kamaradkami. vyhledy byly skutecne naramne. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Krása. Růže, taška i sdílení toho, co tě baví, dětem. Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Trošičku od všeho něco

  Hezký večer !         Začnu něčím sladkýlm. Už jednou jsem tady zveřejnila dorty naší snachy od staršího syna. A jelikož má můj obdiv, tak...