pondělí 9. září 2024

Víkend

       V pátek mi poslala  vnučka Hanka sms, jestli se prý nepůjdu odpoledne s ní a s prostřední vnučkou Kamilou projít blízkou obcí. Proč ne. Přijedu tam na kole. Domnívala jsem se, že půjdeme mojí trasou kolem rybníka, ale Kamila měla v plánu jít na hrad Vízmburk, což ani Hanka netušila. Auto zaparkovaly u sportovního areálu a tam jsme se sešly.
Byla jsem rozhodnutá jet-jít s nimi jen na rozcestí, kde  začíná cesta vedoucí ke hradu.
Ale rozhodnutí jsem pak změnila a šla s nimi až nahoru. A abych s nimi držela basu, tak jsem šlapala po svých a kolo vedle sebe :-). Kdyby mi někdo někdy řekl, že od Havlovic půjdu tímto způsobem nahoru na hrad, tak bych si ťukala na čelo. Co člověk pro své vnučky milované neudělá.
       Ta naše Hanička zapomněla, že se narodila v zemi, kde je terén poněkud jiný než v království  u Saudů. A tak měla na sobě šaty (černé - byť z lehké látky) a PANTOFLE. Ale popralo se s tím to naše děvče se svojí korpulentní postavou statečně a na hrad jsme my tři a pes  zdárně došly.
Zpátky jsem tedy dolů jela na kole a dala si s děvčaty sraz u stánku s občerstvením už v našem městě. 

                                                                     Ještě kousek lesem.




Bylo vedro, ale i tak to bylo bezvadné odpoledne .
😃

Sobotu jsem zasvětila naší Loutkové zahradě.
Dopoledne se vše připravilo a pak se už jen čekalo na diváky.
Ne, že by nebylo pro koho hrát, ale přeci jenom letos bylo méně diváků.
Sešly se tři akce pro děti na tento termín a to učinilo své.
Ale lavičky prázdné nezůstaly a připravené propriety na tvoření
taky nezůstaly bez povšimnutí.  



Hráli jsme my...


PERNÍKOVÁ CHALOUPKA loutkářky z Liberce se líbila...



A třetí pohádka DVA KAŠPAŘI loutkářek z Prahy se líbila moc......





Loutková zahrada je za námi a ať se mi to líbí nebo ne, podzim je tady.

A tak jsem si v neděli udělala podzimní věneček na vchodové dveře.
 Ten, který tam visel, už tedy opravdu aktuální nebyl. 
Byl s obilím :-).

Odpoledne jsem si naordinovala havaj a dočetla jsem knížku, která se mi líbila.


Profukoval vítr a laškoval s listy katalogu, který jsem si prohlédla, ale nezaujalo mne nic.

Dnes se vyplnila předpověď počasí a den je mokrý.
Chvíli prší, chvíli ne, nebe je šedivé.
Ale u nás té vody už je zapotřebí.

A už pro dnešek končím !
Mějte se hezky a díky za vaše nakouknutí sem ke mně !
Hanka




12 komentářů:

  1. Hanko,to jste měly krásné setkání. Máš šikovné vnučky a Tvůj věneček je na 1***

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, byl by škoda, kdybys výlet s vnučkami vzdala a na hrad nešla. Obdivuji Haničku, že se vydala na hrad v pantoflích, ale zase na druhou stranu, lidi se vydají v sandálech i do vysokých hor a to je mnohem horší. Hanička žije v daleké zemi a tak je pro ni už určitě těžké přizpůsobit se počasí a terénu. Však ona by si zvykla, kdyby tu zase žila. Loutkové divadlo super. Diváci mohou sedět pěkně na trávníku, dokonce i třeba polehávat. Měla jsi pěkně strávené letní dny. Měj se hezky. Sice se ochladilo a sprchlo a pršet ještě má, ale věřím, že pěkné dni ještě přijdou.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, to je krásný průřez vašimi aktivitami. Je vidět, že to tam žije, společensky a také soukromě. Hanka je nadšenec v těch pantoflích v takovém terénu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, měla jsi hezký výlet s vnučkami. Věnec moc krásný a loutková zahrada by mě lákala. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, měla si moc hezký víkend! Takhle kdysi šla na jedn hrad nasmevt
    Terka, žabky jí prokluzovaly, ale dala to 😀!
    Krásný věnec a vaše práce pro děti, to je prostě ❤️!
    Měj hezké dny. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, to byl hezký výlet a ještě zakončený krásným loutkovým představením. Krásně prožitý víkend, co víc si přát. Věneček na dveře jsi vytvořila moc hezký. Jsi moc šikovná. Přeji ti krásné dny i když má pršet...ona se dá dělat spousta věcí zase doma že? Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, kolo jsi půlku cesty vedla a zpět tě svezlo. Měli jste prostor na povídání. Představení super, bylo hodně akcí, ale děti se k vám vrátí. Tvoření se ti vyvedlo a měla jsi ještě čas na čtení, z mého pohledu skvělý víkend. Pohodové dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Co by člověk neudělal, pro své miláčky:-)))
    Hani máš dobrou kondici, báječné vnučky a koníčky. Tak ať se stále daří!

    OdpovědětVymazat
  9. Jak píšeš, co by člověk pro ty vnučky neudělal)))) znám to taky.
    Věneček je moc krásný a díky za tip na čtení.

    OdpovědětVymazat
  10. Vnučku Hanku sleduji na Instagramu je velmi šikovná a její příspěvky mě baví.Ráda sleduji videa na Youtube,kde ženy nosí dlouhé šaty a jenom pantofle a co práce v tom zvládnou.Žijí i v horách.Měla jsi i krásné loutkové odpoledne.Hezké dny Hani

    OdpovědětVymazat
  11. Já si pamatuju, jak jsem na Slovensku vyšla od lanovky dvě největší hory Malé Fatry v plátěnkách. A bylo to super, lépe se mi nikdy po horách nechodilo! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, moc se mi líbil ten výlet s vnučkami, jak jste to všechny zvládly. Věneček moc krásný, a lákala by mě ta loutková zahrada i ta knížka. Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Nedělní pozdravení

  Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoled...